חדשות

התפרעויות ב"אסף הרופא": הצוותים הרפואיים הסתתרו מחשש לחייהם

בעקבות פינוי פצועים למלר"ד מאירועי הפרות סדר ברמלה ולוד, המתפרעים זרקו אבנים, השחיתו ציוד ואיימו על הצוותים הרפואיים | כוחות יס"מ פיזרו את המתפרעים ברימוני הלם - צפו:

הלילה התקבלו למלר"ד המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא פצועים ממספר מוקדים של אירועי הפרות סדר ברמלה ולוד. בתוך זמן קצר התגודדו עשרות מתפרעים מאותם אירועים ברחבת המיון, החלו להשתולל, זרקו אבנים, השחיתו ציוד, קיללו ואיימו על הצוותים הרפואיים שנאלצו להסתתר מחשש לחייהם, וכן הופנו איומים מפורשים כלפי בני המיעוטים בצוות הרפואי על כך שהם ממשיכים לעבוד במלר"ד בתקופה זו.

הצוותים הרפואיים נאלצו לפנות חלק מהמטופלים לאזורים מוגנים ולהסתגר במשך דקות ארוכות מחשש לחייהם. כוחות המשטרה והיס"מ שהוזעקו למקום, נאלצו לפזר את המתפרעים באמצעות רימוני הלם.

מהנהלת המרכז הרפואי שמיר נמסר: "בית החולים, שעושה ימים ולילות לטיפול בכלל האוכלוסיה מכלל המגזרים ללא אפליה, רואה בחומרה רבה תקיפה ואיומים של צוותים רפואיים והשחתה של ציוד שנועד לשרת את מטופליו. אנו קוראים למנהיגי הקהילות באזורנו, להרגיע את הרוחות ולעשות כל שלאל ידם על מנת למנוע מקרים כאלו שוב בעתיד".

נושאים קשורים:  אסף הרופא-שמיר,  יס"מ,  מלר"ד,  התפרעויות,  צוותים רפואיים
תגובות
אנונימי/ת
11.05.2021, 12:12

האלימות הגיעה גם למעוז הדו-קיום בין יהודים וערבים: בתי החולים.
האמת המרה צפה אל מול עיננו. שני העמים האלה הם כמו שמן ומים, ולעולם לא יוכלו לחיות יחד בשלום.
כל מי שלא מבין את זה משלה את עצמו, או פשוט טפש

19.05.2021, 20:23

אם שמן ומים הם בני דודים - ההשוואה שווה משהו
אם צריך - גם שמן ומים מתחתנים. אבל איננו צריכים בהכרח להתחתן עם בני דודנו. רק לשבת בחצר , איש תחת תאנתו , יספיק לעת עתה , בלי חזיזים , , רק לצליל פטפוטי הירגזים (כתב טשרניחובסקי)

אנונימי/ת
11.05.2021, 12:16

אירוע קשה ביותר. חציית גבול. ליבי עם הצוותים הרפואיים

אלימות נגד צוותים רפואים היא קו אדום. מצופה מהמנהיגות הערבית שתוקיע את המתפרעים ומהמשטרה שתגיש נגדם כתבי אישום