מינויים

מונה מנהל חדש למכון הגנטי במרכז הרפואי וולפסון

ד"ר אהוד בן מונה למנהל המכון הגנטי ב"וולפסון" | מחליף בתפקיד את פרופ' דורית לב, שתמשיך לכהן כמנהלת שותפה במרכז הארצי למחלות נדירות מג"ן לילדים ובמרפאת הנוירולוגיה של העובר

ד"ר אהוד בן, מנהל המכון הגנטי ב"וולפסון". צילום: דוברות בית החולים

ד"ר אהוד בן מונה למנהל המכון הגנטי במרכז הרפואי וולפסון בחולון. הוא מחליף בתפקיד את פרופ' דורית לב אשר ממשיכה לכהן כרופאה בכירה וכמנהלת שותפה במרכז הארצי למחלות נדירות מג"ן לילדים (מחלות מטבוליות, גנטיות ונוירולוגיות נדירות) ובמרפאת הנוירולוגיה של העובר במרכז הרפואי.

ד"ר בן סיים את לימודיו בבית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. תוך כדי הלימודים סיים בהצטיינות גם תואר שני בנוירו-ביולוגיה. בהמשך התמחה ברפואת ילדים בבית החולים הדסה הר הצופים ולאחר מכן סיים התמחות על בגנטיקה רפואית במרכז הרפואי הדסה עין כרם.

ד"ר בן עבד כרופא גנטיקאי בכיר במרכז הרפואי הדסה ולאחר זמן קצר מונה לסגן מנהל המכון הגנטי במרכז הרפואי קפלן ברחובות. בתקופה זו סייע להקים את מערך בדיקות השבב הגנטי במרכז זה, ועסק בביו-אינפורמטיקה במחקר בשיתופי פעולה עם חוקרים באוניברסיטה העברית וחוקרים מהעולם. כמו כן הקים מערך התייעצות לאומי בתחום השבבים הגנטיים וסייע רבות לקדם תחום זה בישראל.

"הצטרפותי למרכז הרפואי וולפסון מהווה עבורי נקודת ציון משמעותית", מסר ד"ר בן, "ואני מתכנן לפעול לקידום המכון הגנטי על ידי הכנסת טכנולוגיות חדשות, הן בתחום הייעוץ הגנטי והן בתחום בדיקות המעבדה. אשמר את היכולות הייחודיות של המעבדה בתחום המחלות המיטוכונדריאליות, לצד עבודתה של מרפאת מג"ן, שהוכרו כעת כמרכז מצוינות. אפעל על מנת לספק למטופלים שלנו את שירותי הגנטיקה המתקדמים ביותר, בנגישות גבוהה ובהתאם לחזון המרכז הרפואי וולפסון".

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית "וולפסון", מסרה: "אני מברכת על הצטרפותו של ד"ר בן לשורותינו. הוא מביא איתו ניסיון וידע רב בתחומו. אין לי ספק שבחזונו ובשאיפותיו הגבוהות יוביל את המכון קדימה למצוינות ארצית".

נושאים קשורים:  ד"ר ענת אנגל,  ד"ר אהוד בן,  חדשות,  מינוי,  גנטיקה,  פרופ' דורית לב
תגובות
08.02.2021, 19:52

בהצלחה!

08.02.2021, 20:10

בהצלחה אהוד!