מינויים

פרופ' חיים דננברג מונה למנהל יחידת הצנתורים ב"וולפסון"

פרופ' דננברג, יו"ר החוג הישראלי לקרדיולוגיה התערבותית, מחליף בתפקיד את ד"ר ולדימיר תורקישר, שפרש לגמלאות

פרופ' חיים דננברג, מנהל יחידת הצנתורים ב"וולפסון". צילום: דוברות בית החולים

פרופ' חיים דננברג מונה למנהל יחידת הצנתורים במרכז הלב שבבית החולים וולפסון בחולון. הוא מחליף בתפקיד את ד"ר ולדימיר תורקישר, שפרש לאחרונה לגמלאות.

פרופ' דננברג, נשוי ואב לארבעה, יליד ירושלים ובוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים. הוא סיים התמחות ברפואה פנימית ובקרדיולוגיה במרכז הרפואי הדסה בירושלים ולאחריהן השתלמות מחקר ב-MIT בבוסטון, ארה"ב. הוא מכהן כיו"ר החוג הישראלי לקרדיולוגיה התערבותית, שימש כמנהל המרכז לחקר הלב וכמנהל חדרי הצנתור ב"הדסה עין כרם" והנו מחלוצי השתלת המסתם האאורטלי בגישה צנתורית – פעולה אותה הדריך ולימד ברחבי העולם.

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית "וולפסון", מסרה עם המינוי: "פרופ' דננברג מביא איתו הילה מקצועית של רופא בעל שם ובעל יכולות מקצועיות מהגבוהות בארץ ובעולם ואני שמחה שהביע אמון ב'וולפסון' ובחר לבנות את המשך הקריירה שלו כאן ואיתנו. מרכז הלב שלנו נמצא בתהליך של התחדשות וללא ספק פנינו למובילות ארצית, במיוחד בתחום של צנתורי לב ובתחום הלב בכלל".

נושאים קשורים:  ד"ר ענת אנגל,  קרדיולוגיה התערבותית,  פרופ' חיים דננברג,  ד"ר ולדימיר תורקישר,  מינוי,  חדשות,  המרכז הרפואי וולפסון
תגובות

איחולים לחיים והצלחה בתפקיד החדש

11.12.2020, 13:47

בהצלחה הצלחה שלך הצלחה שלנו .

אנונימי/ת
27.01.2021, 23:03

המערך הקרדיולוגי בוולפסון בניהולו של פרופ רוזנמן היה מהמובילים בארץ .תושבי האזור מצרים על כך שמאז עזיבתו של פרופ רוזנמן חלה התדרדרות ברמת הטיפול אותה הם מקבלים .