מינויים

מונה מנהל חדש לחטיבת בתי החולים הממשלתיים - ד"ר דוד דגן

ד"ר דגן, לשעבר קצין רפואה ראשי של צה"ל ובעל ניסיון בטיפול באזורים מוכי אסון, זכה בתפקיד במכרז של משרד הבריאות | מחליף את ד"ר ארז און שהתפטר וחזר לנהל את "פדה-פוריה"

ד"ר דוד דגן, מנהל חטיבת בתי החולים הממשלתיים במשרד הבריאות

משרד הבריאות הודיע בסוף השבוע על מינויו של ד"ר דוד דגן לתפקיד ראש חטיבת בתי החולים הממשלתיים. הוא יחליף בכך את ד״ר ארז און שחזר לנהל את המרכז הרפואי פדה-פוריה לאחר חצי שנה. הוא הודיע על התפטרותו בסוף אוגוסט. בעקבות זאת פרסם משרד הבריאות מכרז לתפקיד שהתפנה וד"ר דגן זכה בו.

ד"ר דגן הוא בן 55, נשוי ואב לשניים, מומחה ברפואת ילדים, בטיפול נמרץ וניתוחי לב חזה ילדים במרכז שניידר לרפואת ילדים ושימש גם כסגן מנהל בית החולים בילינסון.

בתפקידיו הקודמים כיהן כסגן מנהל המרכז הרפואי רבין בפתח תקווה וכמנכ"ל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד. היה קצין רפואה ראשי של צה"ל ופיקד על בית חולים שדה שהקימה ישראל כדי לטפל בנפגעי אסון הטייפון בפיליפינים. כמו כן פיקד על כוח הרפואה לחילוץ נפגעי פיגוע הטרור בבורגס בולגריה ושימש רופא בבית חולים שדה נוסף שהקים צה"ל לטיפול בנפגעי רעידת האדמה בטורקיה.

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, שבירך את ד״ר דגן על בחירתו, אמר: "ד"ר דגן מביא עימו ניסיון רב. יש לו היכרות עמוקה עם מערכת הבריאות הצבאית והאזרחית. אנחנו בטוחים שנסיונו הרב בניהול, לרבות במצבים מאתגרים, יאפשר לו להשתלב היטב במשרד הבריאות ולקחת לידיו את מושכות הניהול של כל מרכזי הרפואה הממשלתיים העומדים כעת בפני אתגרים תקציביים ומקצועיים לא פשוטים".

פרופ' לוי גם הודה לד״ר און על ההיענות לקריאה לנהל את חטיבת בתי החולים ואיחל לו הצלחה בחזרתו לבית החולים פדה-פוריה.

נושאים קשורים:  ד"ר דוד דגן,  ד"ר ארז און,  פרופ' חזי לוי,  חדשות,  מינוי,  משרד הבריאות,  בתי חולים
תגובות