חדשות

עובדי כללית סמייל, אסתטיקה ורפואה משלימה פתחו בשביתה

170 מרפאות רשת ש.ל.ה של ה"כללית" יושבתו היום | ועד העובדים דורש לסיים את המו"מ על ההסכם הקיבוצי וטוען: "ההנהלה מנותקת מהעובדים ומהמצוקה היומיומית"

מרפאת שיניים. צילום: פלאש 90

ועד עובדי רשת מרפאות ש.ל.ה - חברה-בת של קופת החולים כללית, הודיע כי ישבית היום את המרפאות. "ההנהלה מנותקת מהעובדים, מהמציאות, מנותקת מהמצוקה היומיומית", הודיע הוועד.

לפני כשלושה שבועות הכריז ועד העובדים על סכסוך עבודה "לאור שורת מחדלים בהתנהלות ההנהלה", כפי שטען. זו מצידה הוציאה צו מניעה זמני במעמד צד אחד. ביום חמישי שעבר קבע שופט בית הדין לעבודה כי העובדים יוכלו לשבות למשך שבועיים.

לש.ל.ה 170 מרפאות בתחום שירותי רפואת שיניים ("כללית סמייל"), רפואה משלימה ואסתטיקה. הרשת הוקמה ב-1995 והשירותים ניתנים במסגרת הביטוחים המשלימים (שב"ן).

ועד העובדים הודיע כי ההשבתה תקיף גם את משרדי ההנהלה, מוקדי שירות ומכירות, מוקדי תמיכה טכנית. דובר מטעם הוועד מסר כי השופט מתח ביקורת על התנהלות ההנהלה וגרירת הרגליים שלה בנוגע למשא ומתן על הסכם קיבוצי עם העובדים. מנכ"ל חדש לש.ל.ה מיועד להיכנס לתפקידו בתחילת דצמבר.

יו"ר ועד העובדים, יוסף תומר, טוען עוד כי "הנהלת הרשת מסרבת לחשוף נתונים קריטיים להסכם, ממעטת לתאם פגישות התדיינות ודחתה את הצעת הוועד לתיקון עיוות בתגמול העובדים".

נושאים קשורים:  כללית סמייל,  הסכם קיבוצי,  שביתה,  חדשות,  רשת מרפאות ש.ל.ה
תגובות
אנונימי/ת
09.11.2020, 19:36

מעניין כמה זמן ייקח לצדדים להגיע לעמק השווה..

אנונימי/ת
09.11.2020, 20:50

יישר כח לוועד. הנהלות מדברות גבוהה גבוהה על תקשורת והידברות אבל מבינות רק את שפת הכח.