מינויים

ד"ר חגי פרנקל מונה לראש מחוז ירושלים והשפלה של "מכבי"

אל"מ במיל ד"ר פרנקל, סגן קרפ"ר לשעבר, מונה לראש המחוז המונה כ-600 אלף חברי "מכבי" | מחליף בתפקיד את גידי לשץ

ד"ר חגי פרנקל, ראש מחוז י"ם והשפלה של מכבי שירותי בריאות. צילום: דוברות "מכבי"

ד"ר חגי פרנקל, סגן קצין רפואה ראשי בצה"ל בעבר, מונה לראש מחוז ירושלים והשפלה של מכבי שירותי בריאות. המחוז מונה כ-600,000 חברים ופרוס מחולון ובת ים במערב, דרך מודיעין, בית שמש, ירושלים ועד למעלה אדומים במזרח. ד"ר פרנקל החליף את גידי לשץ, שכיהן בתפקיד בשש השנים האחרונות.

ד"ר פרנקל, מומחה ברפואת נשים ובוגר תואר שני במינהל מערכות בריאות, פרש מצה"ל בדרגת אל"מ לאחר שירות ארוך ומשמעותי, במהלכו ביצע שורת תפקידים מבצעיים ותפקידי פיקוד ומטה בכירים. בתפקידו האחרון כיהן כסגן קצין רפואה ראשי ובמסגרתו ניהל את עבודת המטה של חיל הרפואה, הוביל את הפעילות המבצעית והכלכלית ואת תחום משאבי האנוש, יזם רפורמה במערך האחים והאחיות של צה"ל, יסד את תחום החדשנות הרפואית הצבאית והטמיע פיתוח מנהיגות רפואית בהכשרות של אלפי מפקדים בסדיר ובמילואים.

עם כניסתו לתפקיד אמר ד"ר פרנקל: "פנדמיית הקורונה מניחה לפתחינו את האתגרים הגדולים שאיתם נידרש להתמודד בשנים הקרובות, ומבליטה את העוצמות של 'מכבי'. יש לנו אחריות לחזק את הרפואה בקהילה ולשפר את איכות החיים של החברים שלנו באמצעות שילוב של יכולות טכנולוגיות ואנושיות. אני משוכנע שיחד עם הרופאים, המנהלים והצוותים המצוינים שלנו נמשיך להצעיד את מחוז ירושלים והשפלה קדימה, נמשיך בתנופת הפיתוח וניתן שירות רפואי מקצועי, איכותי ואנושי למטופלים שלנו".

רן סער, מנכ"ל "מכבי", אמר: "אני מברך את ד"ר חגי פרנקל על כניסתו לתפקיד המעניין בתקופה מאתגרת זו ויודע שיוביל את המחוז באופן מקצועי, איכותי ואנושי".

נושאים קשורים:  ד"ר חגי פרנקל,  מינוי,  מכבי שירותי בריאות,  חדשות
תגובות
17.10.2020, 12:45

ברוך הבא ובהצלחה בתפקיד החדש בטוח אני כי תצלח דרכך ותביא לשינוי כפי שעשית באסף