חדשות

פרופ' רביע ח'לאילה נבחר לחוקר מצטיין בגרונטולוגיה בתחרות בינלאומית

הקרן הבינלאומית ונוס תעניק בכנס שייערך בהודו אות חוקר מצטיין לסגן נשיא המכללה האקדמית בצפת כהוקרה על תרומתו הבולטת לחקר הזיקנה

פרופ' רביע ח'לאילה. סגן הנשיא במכללה האקדמית בצפת. צילום: יוני לובלינר

פרופ' רביע ח'לאילה, סגן הנשיא לנושאים אקדמיים במכללה האקדמית בצפת, נבחר לחוקר מצטיין בתחום הגרונטולוגיה, חקר הזיקנה, בתחרות בינלאומית שערכה "קרן ונוס".

בכך ניתנה הוקרה לתרומתו הבולטת לחקר הזיקנה. את האות עצמו הוא אמור לקבל בכנס שתקיים הקרן הבינלאומית ונוס (Venus International Foundation) ב-28 בנובמבר 2020 בהודו. יש כוונה שהמשתתפים בכנס יגיעו פיזית לאירוע.

פרופ' ח'לאילה, בן 43 נשוי ואב לארבעה ילדים, מחזיק בארבעה תארים אקדמיים ובפוסט-דוקטורט. בנוסף, סיים שורה ארוכה של קורסי העשרה והכשרה מקצועיים.

הוא ממובילי התכנית לתואר ראשון בסיעוד במכללה האקדמית צפת ומייסד תכנית התואר השני. בשנתיים האחרונות הוא מכהן כסגן נשיא לעניינים אקדמיים. באחרונה קיבל הכרה כמומחה בגרונטולוגיה וכמומחה במדיניות ומנהל בסיעוד.

מחקריו של פרופ' ח'לאילה מוצגים בכנסים בינלאומיים רבים ופורסמו בעשרות כתבי עת מובילים בארץ ובעולם והם מצוטטים על ידי מאות חוקרים. הוא גם בוגר תכנית ענבר, שבה מוכשרים מנהלים ומנהלות העתיד של מערכת הבריאות והעתודה הניהולית של הרפואה בישראל - פרויקט משותף של משרד הבריאות וארגון מעוז. במסגרת זאת סיים, בין היתר, השתלמות בניהול בבית ספר למינהל עסקים באוניברסיטת הרווארד בארה"ב.

בנוסף לעבודתו ומחקריו, ח'לאילה גם פעיל חברתי ומתנדב בעמותות שונות העוסקות בקידום רווחתם וזכויותיהם של קשישים בישראל. הוא מכהן בוועד המנהל של עמותת השלום לטיפול בקשישים במרכזי יום ומשמש כחבר במועצה המדעית של עמותת עמדא הפועלת למען חולי אלצהיימר ודמנציה בישראל ולמען בני משפחותיהם.

נושאים קשורים:  פרופ' רביע ח'לאילה,  חקר הזיקנה,  גרונטולוגיה,  חדשות,  אות הוקרה
תגובות