קורונה בישראל

"כללית" מוזילה את תעריפי הביטוח המשלים החל מ-1 בספטמבר

מנכ"ל הקופה פרופ' אהוד דודסון הסביר את המהלך: "הפחתת התעריפים היא צעד חשוב ונדרש בזמן התפרצות הקורונה והקושי הכלכלי המוטל על משקי הבית"

פרופ' אהוד דודסון. צילום: אפרת זיסמן

שירותי בריאות כללית הודיעה בסוף השבוע כי הקופה מפחיתה החל מ-1 בספטמבר את הפרמיות החודשיות בביטוח המשלים בשני רבדים – "כללית מושלם זהב" ו"פלטינום". הפחתה זו מצטרפת לשתי ההפחתות שבוצעו בשנתיים האחרונות המסתכמות בכ-300 מיליון שקל בשנה, במצטבר, שהוחזרו למבוטחים באמצעות הוזלת הפרמיה. הפחתת הפרמיות תהיה בשיעור ממוצע של כ 7% ברובד "פלטינום".

טבלת תעריפים חדשה של תכניות השב"ן של ה"כללית"

על פי דו"ח השב"ן (ביטוחים משלימים) האחרון שפרסם משרד הבריאות בנובמבר 2019, תכניות השב"ן  של ה"כללית" מעניקות את ההחזר הגבוה (loss  ratio) מבין כלל השב"נים: החזר של 85 אגורות במימוש כיסויים על כל שקל הכנסה. בנוסף, "כללית מושלם" היא תכנית השב"ן הכדאית ביותר מבחינת עלות הפרמיה לנפש ומציגה את ההכנסה לנפש הנמוכה ביותר מבין תכניות השב"ן.

מנכ"ל קופת החולים כללית, פרופ' אהוד דודסון, אמר: "אני רואה בהפחתת התעריפים בזמן הזה של התפרצות הקורונה והקושי הכלכלי המוטל על משקי הבית צעד חשוב ונדרש עבור מבוטחי הקופה. נמשיך ונפעל לטובת בריאות המטופלים ורווחתם בזמנים מאתגרים אלו וגם בזמן שגרה".

נושאים קשורים:  פרופ' אהוד דודסון,  שירותי בריאות כללית,  שב"ן,  חדשות,  קורונה,  ביטוחים משלימים
תגובות