חדשות

מחלקת אף אוזן גרון מורחבת מוקמת בבית החולים מעייני הישועה

בראש המחלקה בבית החולים בבני ברק יעמוד פרופ' מיכאל וולף, שפרש לאחרונה מ"שיבא" ובכוונתו להרחיב את השירותים הרפואיים בתחום לקהילה המקומית

פרופ' מיכאל וולף, מנהל מחלקת אף אוזן גרון ב"מעייני הישועה". "המחלקה המורחבת תקלוט כוח אדם נוסף וציוד רפואי חדיש"

פרופ' מיכאל וולף, שסיים רק לפני כשבועיים, בגיל 67, את תפקידו כמנהל המחלקה לאף אוזן גרון במרכז הרפואי שיבא בתל השומר, מקים עתה בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק מחלקת אף אוזן גרון חדשה ומורחבת.

פרופ' וולף, בוגר לימודי רפואה באוניברסיטת תל אביב, ששימש כמרצה בפקולטה לרפואה שלה, עבד ב"שיבא" 38 שנים וב-11 השנים האחרונות שימש כמנהל מחלקה.

ב"מעייני הישועה" פועלת יחידת א.א.ג כאשר צוות הרופאים הבכירים בה הם פרופ' רפאל פיינמסר, ד"ר פטר פרידמן וד"ר פרנסין פרטוש.

פרופ' וולף מסר כי הוא מצפה שהצוות ישתלב בתכניות בית החולים וכי המחלקה המורחבת שאותה ינהל תקלוט כוח אדם נוסף וציוד רפואי חדיש. "היעד הוא שהמחלקה תהיה ברמה אקדמית הטובה ביותר ותתאים את עצמה לאופי הקהילתי המקומי. בין היתרונות בכיוון הזה: היכולת לעקוב אחרי המטופל גם כאשר הוא חוזר לקהילה וכן ביחסי הקירבה והזמינות שהיא הרבה יותר גבוהה בהשוואה למרכזים אחרים, שבהם קיימות בעיות אדמיניסטרטיביות שונות שין קופות החולים למרכז הרפואי שמעניק את השירות אליו המטופלים מופנים".

עוד מסר פרופ' וולף כי יש לו כוונה לפתח במחלקה החדשה כיוונים נוספים בתחומי רפואת אף אוזן גרון שלא ניתנו עד כה ב"מעייני הישועה", לרבות כירורגיה ראשונית של צוואר, אף, אוזניים וכן מגוון נוסף של טיפולים שמאפשרת הרפואה הקלינית. "אני מקווה שנוכל להרחיב את השירות עד לבעיות קול, צרידות ובליעה. שירותים אלה אינם קיימים כיום באופן מספיק בקהילה שאותה משרת בית החולים".

נושאים קשורים:  פרופ' מיכאל וולף,  אף אוזן גרון,  חדשות,  המרכז הרפואי "מעייני הישועה"
תגובות
אנונימי/ת
06.01.2020, 19:16

חה חה חה חה בקרוב יגלה איך המקום הזה מנוהל, את דליפות הביוב בחדר הניתוח ואת האוטוקלבים המקולקלים ויברח כמו כל הקודמים לו. זמן מחצית חיים של עשרות רופאים שניסו שם את מזלם הוא 6-12 חודשים. בית חולים מסוכן לציבור שמתקיים רק בזכות חולשה קשה של משרד הבריאות

אנונימי/ת
06.01.2020, 19:29

בדרך כלל השלב הראשון בנפילה במעיני הישועה הוא שרוכשים רק רבע מהציוד שמסכמים עליו ועם הרבע הזה אפשר לעשות רק אפס עבודה. הנהלה של חובבנים חסרי נשמה שמנצלים תום לב של ציבור תמים כדי לעשות לביתם. עברתי ללניאדו שכרגע מנוהל כמו בית חולים ולא כמו מכולת

אנונימי/ת
07.01.2020, 10:08

לדעת אינפורמציה כזאת ולא לדווח למשרד הבריאות, ורצוי גם למשטרה זה שיתוף פעולה שגובל בפלילים.
אם אתה יודע ולא מדווח אתה אשם בדיוק כמו המנהל של בית החולים.

אנונימי/ת
06.01.2020, 20:42

טיילת מעייני הישועה. אין ספור כירורגים במקצועות שונים ורופאים פנימאים התחילו לעבוד שם ונמלטו. אאג אורולוגיה נשים ועוד. זה כנראה לא מה שהכירו בתי החולים מהם הגיעו.

אנונימי/ת
07.01.2020, 09:36

מהכרות עם מעיני הישועה , בית חולים הפך למוסד המאמין ביחסי ציבור על פני איכות. ברור שהכתבה והתמונה היא התכלית ולא השרות עצמו. הכתבה תספק חומר פרסומי לחצי שנה בכל העיתונים המקומיים . יש להניח שהפרויקט עצמו יגווע לו ואז יצוץ קמפיין חדש . יחסי הציבור ושווק - זה שם המשחק