חדשות

בית חולים פרטי נוסף יוקם בבאר שבע בהשקעה של כ-500 מיליון שקל

רשת המרכזים הרפואיים א.נ.ר.א-מדיקה וחברת הביטוח הפניקס יקימו את בית החולים הפרטי בדרום שצפוי להתחיל בפעילותו ב-2022

בית הפניקס. חברת הביטוח רכשה 10% מהבעלות על "מדיקה" תמורת 45 מיליון שקל

בית חולים פרטי חדש ייבנה בבאר שבע ועל פי הבטחת היזמים, הבנייה תסתיים ב-2022. הוא יהיה בית החולים הרביעי בעיר, בנוסף למרכז הרפואי סורוקה ובית החולים הציבורי השני ע"ש שמעון פרס, שהאישור להקמתו ניתן בשבוע שעבר. בבאר שבע פועל גם סניף של רשת אסותא זה 30 שנה.

את בית החולים החדש תקים רשת המרכזים הרפואיים א.נ.ר.א-מדיקה שבין בעליה איש העסקים צבי בארינבוים וחברת הביטוח הפניקס, שרכשה 10% מהבעלות על "מדיקה" תמורת 45 מיליון שקל.

ההשקעה בפרויקט מוערכת ב-500 מיליון שקל. המבנה ישתרע על כ-15 אלף מ"ר. על פי התכנית, בעלי פוליסות ביטוח רפואי פרטי יוכלו לבצע בו ניתוחים במסגרת הפרטית, יהיו בו 11 חדרי ניתוח והיזמים התחייבו שתמורת קבלת הרשיון ממשרד הבריאות, יספקו גם שירות למבוטחי הקופות תוך הצגת טופס 17. בבית החולים יבוצעו טיפולים וניתוחים באשפוז יום, למשל קטרקט או "כפתורים" באוזניים. היזמים מסרו כי מבוטחי קופות החולים כללית ומאוחדת (שגם תהיה שותפה בבעלות בית החולים) יוכלו לקבל בו שירותים.

נושאים קשורים:  בית חולים פרטי,  באר שבע,  הפניקס,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
13.12.2019, 11:47

מה לגבי תושבי הגליל העליון ורמת הגולן? באיזור שני בתי חולים - זיו ופוריה, שניהם לא מגיעים לרמת בית חולים מרכזי ותושבי הצפון נאלצים לנסוע שעות לקבלת טיפול רפואי מעבר לטיפולים הבסיסיים כגון - אונקולוגיה, ניתוחי לב, יעוצים גנטיים לסוגיהם ועוד לאור המצב הבטחוני בצפון הגיע הזמן לחשוב גם על האיזור הזה ולא רק על הרווח שייגרף מבתי חולים פרטיים מפוארים.

אנונימי/ת
16.12.2019, 06:39

שכחת את בית חולים בנהריה , שהוא לא בית חולים קטן בכלל.

אנונימי/ת
13.12.2019, 14:41

האם אחרי שקופ"ח מאוחדת הסתבכה בגרעונות קשים, בין השאר בגלל רכישת נ.א.ר.א. היא מסוגלת להשתתף בהקמת בית חולים?

שאילה טובה!!!