חדשות

שת"פ בין האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית לביה"ס לרפואה בהרווארד

פרופ' סאמנר סלבין, מומחה עטור פרסים ובין הפלסטיקאים המובילים בארה"ב, ירצה בחודש הבא בכנס השנתי של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית שייערך בתל אביב

פרופ' סאמנר סלבין. "הרופא האנושי". צילום באדיבות האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית

פרופ' סאמנר סלבין (Prof. Sumner Slavin), שהיה יו"ר הוועד המנהל לכירורגיה פלסטית בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת הרווארד וכיום מרצה קליני בכיר, ירצה בכנס השנתי של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית בהר"י שיתקיים בתל אביב ב-26-25 בנובמבר. הרצאותיו בכנס הקרוב יעסקו בניתוחים פלסטיים-אסתטיים באזור הפנים והצוואר, במתיחת פנים ובשיטות טיפוליות אחרות שאינן כירורגיות שנועדו להצערת אזורי גוף אלה.

פרופ' סלבין הוא מומחה עטור פרסים ובין הפלסטיקאים המובילים באמריקה. הוא גם נכלל ברשימת "הרופאים האנושיים" בארצות הברית (Most Compassionate Doctors), שבה מופיעים שמותיהם של רופאים שמטופלים הצביעו עליהם כעל "בעלי ערכי אנושיות וחמלה".

הופעת פרופ' סלבין בכנס בישראל הוא פרי הסכם שיתוף פעולה עם בית הספר לרפואה של אוניברסיטת הרווארד שנרקם בסיוע ד"ר אורן גנור, חבר האיגוד ומרצה קליני במחלקה לכירורגיה פלסטית בהרווארד. על פי התכנית, שיתוף הפעולה עם הרווארד ימשיך גם בכנס הבינלאומי שמארגן האיגוד וייערך בירושלים ב-20-17 במרץ 2021.

ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד, מסר: "התכנית האקדמית של הכנס הקרוב עוסקת בהתקדמות המחקר המדעי, בטיפול הקליני ובטכניקות כירורגיות חדשניות. שילבנו בתכנית את חברי האיגוד והזמנו מומחים מובילים מחו"ל במטרה להחליף ידע ולדון בסוגיות מחקריות. הודות לשיתוף הפעולה שנרקם עם בית הספר לרפואה של אוניברסיטת הרווארד הורחב משמעותית היקף הדיון בטכניקות החדישות ביותר במיוחד בתחום הצערת הפנים".

ד״ר אריאל טיסונה, יו״ר הכנס השנתי וסגן מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית ומשחזרת במרכז הרפואי שיבא, הוסיף: "פרופ' סלבין הוא דמות בינלאומית מובילה בניתוחים פלסטיים משחזרים וקוסמטיים. הוא משלב באופן ייחודי הישגים אקדמיים וטכניקות יוצאות דופן. זו תהיה חוויה מעשירה להשתתף בהרצאותיו".

פרופ' סלבין אמר לקראת בואו לישראל: "התחייבתי לדאוג למטופלים שלי וגם ללמד את הדור הבא של המומחים לכירורגיה פלסטית. כשהסטודנטים המתמחים שלי שואלים אותי מה מושך אותי בקריירה של ניתוחים פלסטיים, אני אומר להם, 'אתם יכולים לשנות את חייו של אדם לטובה ביום אחד וזו הזדמנות יוצאת דופן לפעול לטובת האנושות'. אני מאמין בגישה מאוזנת וטבעית תוך שימוש בטכניקות הכירורגיות והלא כירורגיות המעודכנות ביותר".

בכנס יתקיימו גם כיתות אמן (Master Class) עם מרצים מובילים מהעולם. כן יתקיימו סדנאות מעשיות למתמחים ופאנלים אינטראקטיביים בהשתתפות הקהל. בין האורחים מחו"ל פרופ' מאוריציו נאבה מאיטליה, שנחשב לחלוץ שחזור והסרת גידול בניתוח רצוף אחד ופרופ' פיליפ בלונדיל מבלגיה, מומחה במיקרו-כירורגיה. כמו כן כוללת תכנית הכנס סדרת הרצאות קצרות במתכונת TED על הזרקות, טיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים.

נושאים קשורים:  ד״ר אריאל טיסונה,  ד"ר מאיר כהן,  פרופ' סאמנר סלבין,  כירורגיה פלסטית,  כנס,  אוניברסיטת הרווארד,  ניתוח פלסטי-אסתטי,  חדשת
תגובות