חדשות

לקראת ההסכם הקיבוצי החדש ב-2020: כנס הוועדים של ארגון רופאי המדינה

כ-200 רופאים בכירים וביניהם חברי ועד הרופאים מ-29 מוסדות רפואיים ישתתפו בכנס שעורך ארגון רופאי המדינה בהרצליה בתחילת החודש הבא

כ-200 רופאים בכירים וביניהם כל חברי ועד הרופאים מ-29 מוסדות רפואיים ישתתפו בכנס שעורך ארגון רופאי המדינה בהרצליה בתחילת החודש הבא. הכנס יתמקד במו"מ הקרב לקראת ההסכם הקיבוצי החדש ב-2020 בין משרד האוצר להסתדרות הרפואית בישראל.

את הכנס יפתחו ד"ר זאב פלדמן, יו"ר אר"מ, פרופ' ציון חגי, יו"ר ההסתדרות הרפואית ומשה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות.
לאחר מכן ד"ר קירה רדנסקי, יזמת ההייטק ומדענית מבקרת בטכניון, תרצה בנושא לימוד חזיית עתיד הרפואה על רקע השינויים הטכנולוגיים של המאה ה-21. עו"ד טליה חלמיש-שני, יועצת לקבוצת מנדנס, תרצה על הקשר בין שחיקה ובטיחות הטיפול על רקע המחסור הגובר ברופאים ומתמחים. עו"ד ורד מדמון-קיויתי, מנהלת משאבי אנוש במשרד הבריאות, תסקור את צעדי הרגולטור במטרה להקטין את תופעת השחיקה במערכת הבריאות.

ד"ר פלדמן ירצה על עיצוב דעת קהל בתחום הבריאות, והיכולת להשפיע על השיח התקשורתי, עו"ד לאה ופנר מנכ"ל הר"י תדבר על ההערכות למו"מ לקראת הסכם 2020, ואלון מסר, סגן הממונה על התקציבים במשרד האוצר, יסקור את נושא התקציב, האילוצים, סדר עדיפויות לאומי וניצול הסכמים קיבוציים לשינויים מבניים ורפורמות.

הכנס ייערך במלון דן אכדיה בהרצליה, ביום ה', 4.4.19.

נושאים קשורים:  כנס הוועדים של ארגון רופאי המדינה,  ד''ר זאב פלדמן,  פרופ' חגי ציון,  הר"י,  הסכם קיבוצי,  חדשות
תגובות
27.03.2019, 19:23

חשוב שגם רופאים גמלאים יכללו בהסכם היות והקצבאות שלהם נשחקו כדי פחות משליש מהשכר שהרוויחו.
הוועדים הבטיחו זאת בבחירות !

27.03.2019, 19:23

חשוב שגם רופאים גמלאים יכללו בהסכם היות והקצבאות שלהם נשחקו כדי פחות משליש מהשכר שהרוויחו.
הוועדים הבטיחו זאת בבחירות !

אנונימי/ת
27.03.2019, 21:46

מתבקש מאוד לתקן העוול של קצבאות הרופאים הגימלאים ללא דיחוי נוסף .

אנונימי/ת
28.03.2019, 07:26

לא נגרם שום עוול, והקצבאות של הגמלאים היום עדיפות על כל קצבה שיקבל רופא גמלאי בעתיד עם פנסיה צוברת, וזאת בלי שהם הפרישו בכלל (או הפרישו ממש מעט בשנים האחרונות).