מינויים

דירקטוריון שירותי בריאות כללית אישר שני מינויי מנהלים חדשים

ד"ר יעל רייכנברג מונתה למנהלת מחוז דן פתח תקווה וד"ר ארז ברנבוים למנהל המרכז הרפואי-שיקומי בית רבקה

מטה הנהלת "כללית". (מקור: ויקיפדיה)

דירקטוריון שירותי בריאות כללית אישר את המלצת פרופ' אהוד דודסון, מנכ"ל הקופה, לשני מינויים חדשים. הם ייכנסו לתוקפם בתקופה הקרובה. ד"ר יעל רייכנברג מונתה למנהלת מחוז דן פתח תקווה וד"ר ארז ברנבוים למנהל המרכז הרפואי-שיקומי בית רבקה

ד"ר יעל רייכנברג מונתה למנהלת מחוז דן-פתח תקווה. ד"ר רייכנברג היא מומחית ברפואת המשפחה, בוגרת לימודי רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים ובעלת תואר שני במינהל מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון.

כיום היא משמשת כסגנית ראש אגף רפואה בחטיבת הקהילה ומנהלת המחלקה לרפואה ראשונית. היא החלה את דרכה ב"כללית" כמתמחה ברפואת משפחה ועשתה שורה של תפקידים  ובהם מנהלת מרפאה, מנהלת מינהלת במחוז, מנהלת רפואית של מחוז דן פתח תקווה. היא גם לימדה והדריכה סטודנטים לסיעוד ולרפואה, ריכזה קורסים ארציים להכנת מתמחים ברפואת המשפחה וכן את פרויקט בריאות האישה במחוז ירושלים.

ד"ר ארז ברנבוים מונה למנהל המרכז הרפואי-שיקומי-גריאטרי בית רבקה בפתח תקווה. הוא מומחה ברפואה פנימית, בוגר רפואה באוניברסיטת בן גוריון ובעל תואר שני במינהל מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון. כמו כן סיים לימודי תואר שני במדעי החברה מאוניברסיטת חיפה והוא בוגר המכללה הבין-זרועית לפיקוד ומטה של צה"ל.

ד"ר ברנבוים החל לעבוד ב"כללית" ב-2015 ומשמש כסגן מנהל המרכז הרפואי מאיר. ל"כללית" הצטרף לאחר שירות משמעותי בצה"ל, ממנו השתחרר בדרגת אלוף משנה. הוא מילא שורה של תפקידי פיקוד במערך הרפואה והמבצעים של חיל האוויר וחיל הרפואה. כן שימש עוזר מנכ"ל בית החולים שיבא ועוזר לראש מינהל טכנולוגיות ותשתיות רפואיות במשרד הבריאות. בתפקידו החדש הוא יחליף את ד"ר שי בריל הפורש לגימלאות.

פרופ' אהוד דודסון, מנכ"ל ה"כללית", איחל לשני המנהלים החדשים הצלחה בתפקידם: "אתם מביאים עימכם ניסיון רב ב'כללית' ובמערכת הבריאות. אני בטוח שתובילו את ה'כללית' להצלחה בהתמודדות עם האתגרים הרבים העומדים בפנינו".

נושאים קשורים:  שירותי בריאות כללית,  ד"ר יעל רייכנברג,  ד"ר ארז ברנבוים,  מינויים,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
28.01.2019, 19:55

לא נמצא בכל המערכת המפוארת של כללית גריאטר לנהל את בית רבקה?!