מינויים

ד"ר לילך מלצקי נבחרה לוועד המנהל של האיגוד האירופי לאורחות חיים

ד"ר מלצקי: "אני שמחה על הזכות שניתנה לי לייצג את ישראל בזירה הבינלאומית. מאז שהקמנו את החוג לרפואת אורחות חיים עבר התחום מהפכה משמעותית בישראל שכיום היא אחת המובילות עולם בנושא זה"

בתמונה מימין לשמאל: ד"ר ג'ומנה עיסא, ד"ר מלצקי וד"ר מיכל עצמון בכנס בז'נבה

ד"ר לילך מלצקי, רופאת משפחה מזיכרון יעקב ויו"ר החוג לרפואת אורחות חיים באיגוד רופאי המשפחה בהסתדרות הרפואית, נבחרה בשבוע שעבר לוועד המנהל של האיגוד האירופי לאורחות חיים.

ד"ר מלצקי נבחרה לתפקיד במהלך הכנס הראשון של האיגוד האירופי לאורחות חיים, שהתקיים בז'נבה, ושבו השתתפו למעלה מ-130 רופאים מרחבי העולם.

בכנס גם הציגו ארבעה מומחים ישראליים מחקרים או פרויקטים שהם מובילים: ד"ר רני פולק, המייסד והמנהל של "המרכז לבישול בריא" בבית החולים האוניברסיטאי הדסה, הציג את מחקרו על בישול בריא; ד"ר מיכל עצמון מאוניברסיטת אריאל ויו"ר איגוד הפיזיותרפיסטים הציגה מחקר על ההתערבות שיש לבצע לטובת קידום אורחות חיים בקשישים, ד"ר ג'ומנה עיסא מהפקולטה לרפואה בצפת הציגה את לימוד תחום אורחות החיים כפי שמתקיים בפקולטה. ד"ר מלצקי הציגה קורס מקוון שיצרה על פלטפורמת NextGenU בתחום אורחות החיים.

על בחירתה לוועד המנהל של האיגוד האירופי, אמרה ד"ר מלצקי: "אני שמחה על הזכות שניתנה לי לייצג את ישראל בזירה הבינלאומית. מאז שהקמנו את החוג לרפואת אורחות חיים עבר תחום זה מהפכה משמעותית בישראל שכיום היא אחת המובילות בנושא הזה בזירה העולמית. התכנים והקורסים שיצרנו נלמדים היום באסיה, בצפון ודרום אמריקה וכעת גם באירופה. יש בכך הרבה כבוד למדינת ישראל ולרפואת המשפחה הישראלית".

נושאים קשורים:  לילך מלצקי,  האיגוד לרפואת משפחה בישראל,  ג'ומנא עיסא,  רני פולק,  מיכל עצמון,  אורחות חיים,  האיגוד האירופי לרפואת אורחות חיים,  החוג לרפואת אורחות חיים
תגובות