חדשות

13 מטובי הכירורגים הפלסטיים מחו"ל יגיעו לכנס בישראל

המנתחים הפלסטיים המומחים, מהמובילים בעולם, יתארחו בוועידה השנתית ה-44 של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית

ד"ר אריק בן סימון, נשיא האיגוד הקנדי לכירורגיה פלסטית ואסתטית

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית הזמין 13 מנתחים פלסטיים מומחים מהמובילים בעולם כאורחי הוועידה השנתית ה-44 של האיגוד ולכנס שיעסוק בניתוחי השד שיערכו ב-12-11 בנובמבר בתל אביב. זו הפעם הראשונה שמספר כה גדול של רופאים-מומחים בתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית יגיעו לישראל.

האורחים הם: ד"ר בנג'מין אשר, ד"ר ניקולס ליימארי וד"ר בנג'מין צרפתי מצרפת; ד"ר ג'יובאני בוטי, ד"ר פלה צ'רבולו, ד"ר סטפנו פומפיי וד"ר רוי דה ויטה מאיטליה; ד"ר פר הדן משבדיה; ד"ר חאומה מאסיה מספרד; ד"ר ברדלי קלוברס, ד"ר סטיבן סיגלוב, ד"ר פרנק רונגאוס וד"ר צ'אד פרלין מארה"ב. בנוסף להם יגיע לוועידה גם ד"ר אריק בן סימון, נשיא האיגוד הקנדי לכירורגיה פלסטית ואסתטית.

יו"ר הוועידה יהיה ד"ר תומר צור מהמרכז הרפואי הדסה והיא מוקדשת השנה לזכרו של ד"ר אלכס ברזובסקי ז"ל, מנהל היחידה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע ששם קץ לחייו ביולי האחרון.

המארגנים מסרו כי הכנס לנושאי השד הוא האירוע הבינלאומי הראשון מסוגו שיהיה בישראל במהלכו יצפו המשתתפים בשידור חי של ניתוחים שיועברו מ"איכילוב" למוזיאון תל אביב. יו"ר הכנס הוא ד"ר יואב ברנע, מנהל היחידה לכירורגיה פלסטית ומשחזרת של השד במרכז הרפואי תל אביב.

כדי לחשוף את דור העתיד של המנתחים הפלסטיים החליט ועד האיגוד להזמין את המתמחים חברי האיגוד לארוחת ערב עם המרצים שיגיעו מהחו"ל לשם יצירת קשרים עם בכירי המנתחים בעולם, להכיר מקרוב את הרופאים הבולטים בתחום ולקדם פלו-שיפ להתמחות בחו"ל.

הוועידה והכנס המקצועי הם חלק מאירועי "שבוע הכירורגיה הפלסטית והאסתטית" שיזם האיגוד. בראש הוועדה המארגנת ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד, ד"ר רון עזריה, מזכיר האיגוד, וד"ר רועי ענבר, גזבר האיגוד. נאוה ענבר, דוברת הארגון, אחראית על יחסי הציבור לכנס.

נושאים קשורים:  האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית,  כנס ניתוחי שד,  ד"ר אלכס ברזובסקי ז"ל,  ד"ר מאיר כהן,  חדשות
תגובות