חדשות

ד"ר איתי פסח מונה למנהל בית החולים לילדים במרכז הרפואי שיבא

ד"ר פסח יחליף בינואר הקרוב בתפקיד זה את פרופ' אשר ברזילי, שניהל את בית החולים ע"ש אדמונד ולילי ספרא בשמונה השנים האחרונות

ד"ר איתי פסח, מנהל בית החולים ספרא לילדים ב"שיבא". "בתוך זמן לא רב נישאר רק עם הטיפול בחולים הדחופים"

ד"ר איתי פסח, רופא בכיר במחלקה לטיפול נמרץ ילדים שכיהן בשנתיים האחרונות גם כסגן מנהל בית החולים לילדים ע"ש אדמונד ולילי ספרא במרכז הרפואי שיבא, ימונה למנהל החדש של בית החולים ספרא. הוא יחליף בינואר הקרוב בתפקיד זה את פרופ' אשר ברזילי שניהל את בית החולים לילדים בשמונה השנים האחרונות.

ד"ר פסח סיים בהצטיינות את לימודי הרפואה במסלול PhD MD בפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון בנגב. השלים התמחות ברפואת ילדים והתמחות על בטיפול נמרץ בילדים בבית החולים ספרא לילדים ב"שיבא" וכן התמחות על באלרגיה ואימונולוגיה בבית החולים לילדים וב-School Medical Harvard בבוסטון. בנוסף לתפקידיו הוביל כמה פרויקטים משמעותיים ב"שיבא", כולל ועדת ההחייאה של המרכז הרפואי ואת פרויקט הצמתים להכשרת מתמחים.

לקראת כניסתו לתפקיד, אמר ד"ר פסח: "אני נרגש מאוד לקבל עלי את התפקיד ולהמשיך לעבוד עם צוות בית החולים לילדים. אני מקבל בית חולים שעבר בשנים האחרונות מהפכה בניהולו של פרופ' ברזילי. בהובלתו הפך למרכז רפואי מוביל ברפואת הילדים. הושם דגש על מתן מענה הוליסטי לילדים ולבני משפחותיהם ועל הענקת טיפול איכותי ביותר. אני מקווה שיחד עם עמיתי, נמשיך את המהפכה מהמקום הזה ונצעיד את בית החולים לילדים קדימה לאתגרים שהעתיד מזמן לנו.

"רפואת ילדים היא, לדעתי, המקצוע היפה ביותר בעולם. היכולת לטפל ולעזור לילד חולה כשכואב לו, זה הסיפוק הגדול ביותר שקיים", ציין ד"ר פסח.

מנהל המרכז הרפואי שיבא, פרופ' יצחק קרייס, אמר: "ד"ר פסח מייצג את עתיד הרפואה הציבורית בישראל. הוא מהרופאים שגדלו וצמחו במערכת הציבורית בארץ ושפועלים כל העת למצוא את הטיפולים החדשניים ביותר והטכנולוגיות המתקדמות ביותר, לצד תפישת המטופל ובני משפחתו במרכז והובלה של רפואה עם חמלה.

"בית החולים ע"ש אדמונד ולילי ספרא לילדים נמצא בתהליך צמיחה והתחדשות. הוא עתיד לגדול עוד יותר ולהרחיב את השירותים. אין ראוי מד"ר פסח להובילם".

פרופ' קרייס הודה לפרופ' ברזילי אשר הוביל את בית החולים לילדים "להישגים משמעותיים והציב אותו בקדמת תחום רפואת הילדים בישראל".

נושאים קשורים:  ד"ר איתי פסח,  מנהל בית החולים ספרא לילדים ב"שיבא",  פרופ' אשר ברזילי,  מינוי,  חדשות,  המרכז הרפואי "שיבא"
תגובות
אנונימי/ת
08.10.2018, 20:16

ברכות והרבה הצלחה.
כבר שהיה קצין בסיור מיתר, ידענו שיגיע רחוק.
אוגוסט 1 המיתולוגי (וגם נובמבר 0 הפחות מיתולוגי)

אנונימי/ת
08.10.2018, 21:35

עתיד לא ורוד