חדשות

עוד בית חולים העדיף אישה כמנהלת: ד"ר שרית אבישי-אלינר תנהל את "קפלן"

ד"ר אבישי-אלינר, שמחליפה בתפקיד את ד"ר קרלוס גרוזמן, היא מומחית ברפואת ילדים, בטיפול נמרץ ילדים ובמינהל רפואי ותנהל במקביל גם את המרכז השיקומי גריאטרי הרצפלד

דירקטוריון שירותי בריאות כללית בראשות אלי אדמוני אישר היום (ה') את המלצת המנכ"ל החדש של הקופה, פרופ' אהוד דודסון, ומינה את ד"ר שרית אבישי-אלינר למנהלת המרכז הרפואי קפלן ברחובות.

ד"ר אבישי-אלינר תחליף בתפקיד זה את ד"ר קרלוס גרוזמן, היוצא בשבועות הקרובים לשנת השתלמות, ותנהל גם את המרכז השיקומי גריאטרי הרצפלד.

ד"ר אבישי-אלינר היא מומחית ברפואת ילדים, בטיפול נמרץ ילדים ובמינהל רפואי. כמו כן היא בעלת תואר שני במנהל מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון. משנת 2016 היא משמשת כסגנית מנהל "קפלן". יש לה ניסיון ניהולי נרחב לאחר ששימשה גם כמנהלת הרפואית במחוז ירושלים של הכללית ובתפקידי ניהול נוספים.

פרופ' דודסון הודה לד"ר גרוזמן "על שנים רבות של שירות ב'כללית' בתפקידי ניהול בכירים ובמיוחד על השנים האחרונות שבהן ניהל והוביל את המרכז הרפואי קפלן להצלחות רבות". בברכתו לד"ר אבישי-אלינר אמר כי "זה תפקיד חשוב זה ואני בטוח כי נסיונה הרב והיכרותה עם אתגרי הניהול בבית החולים ובקהילה יתרמו להמשך הצלחתו ולקידומו של המרכז הרפואי קפלן".

נושאים קשורים:  ד"ר שרית אבישי–אלינר,  מינוי,  בית החולים קפלן,  המרכז השיקומי גריאטרי הרצפלד,  שירותי בריאות כללית,  חדשות
תגובות
07.09.2018, 09:16

ברכות ואיחולי הצלחה לד״ר אבישי-אלינר
סוף סוף המינוי הכי ראוי והכי מצופה לרופאה מהזן של פעם, אנושית מקצועית ואיכותית.

07.09.2018, 20:32

מסכים עם דני גבע ומאחל לשרית הצלחה באתגר!

אנונימי/ת
07.09.2018, 09:39

מכיר את ד"ר שרית אבישי עוד מתקופת הלימודים בטכניון. רופאה רצינית, מסורה, איכפתית, משקיעה, חכמה מאד...ללא ספק בחירה מצוינת !!! בהצלחה רבה !!!

07.09.2018, 10:21

כותרת מטופשת. אני מאד מקווה שהעדיפו אותה בגלל שהיתה הכי טובה, ולא בגלל היותה אשה

ברכות שרית, בהצלחה ושנה טובה

08.09.2018, 18:13

בהצלחה לד"ר שרית אדם רופאה ומנהלת נפלאה

ברכות, הצלחה ושנה פוריה ומעניינת!

שרית מזל טוב.בהצלחה אני בטוחה שתצליחי .כל הכבוד.