חדשות

שלושה רופאים ב"וולפסון" מונו למנהלי מחלקות פנימיות ונפרולוגית

ד"ר ליאוניד פלדמן מונה למנהל המכון לנפרולוגיה, ד"ר דורון מנחמי מונה למנהל המחלקה פנימית ו' וד"ר מרגריטה משבי מונתה למנהלת פנימית ד'

ד"ר דורון מנחמי, מנהל מחלקה פנימית, ומנהל מחלקת קורונה ב"וולפסון". "אנחנו "אנחנו פוגשים כל יום אתגרים רפואיים שטרם נתקלנו בהם ומתמודדים איתם"

שלושה רופאים בכירים במרכז הרפואי וולפסון בחולון מונו למנהלי מחלקות, עם פרישתם של מנהליהן הקודמים לגימלאות.

ד"ר דורון מנחמי מונה למנהל המחלקה פנימית ו' והחליף בכך את ד"ר ראובן צימליכמן הוותיק שפרש לגמלאות. בתפקידו הקודם כיהן ד"ר מנחמי כקרדיולוג בכיר במכון הלב במרכז הרפואי וולפסון.

ד"ר מנחמי הוא בוגר בית הספר לרפואה של הטכניון (בהצטיינות), השתלם בארה"ב באי-ספיקת לב התערבותית והקים ב"וולפסון" את השירות לאי ספיקת לב ויתר לחץ דם ריאתי. בנוסף, הוא משמש מדריך החייאה מוסמך מטעם איגוד רופאי הלב האמריקני, נמנה עם צוות המורים של הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ונבחר למורה מצטיין מספר פעמים ברציפות.

הוא אחד ממייסדי מליאת המומחים לאי ספיקת הלב באיגוד הקרדיולוגי בישראל, משתתף וחוקר ראשי בעשרות מחקרים קליניים בינלאומיים בתחום זה. הוא גם יו"ר הוועדה למניעת הזנחה והתעללות בקשישים וחסרי ישע, הפועלת ב"וולפסון".

ד"ר מרגריטה משבי מונתה למנהלת פנימית ד' והחליפה את ד"ר יצחק בייגל, שפרש לגימלאות. בתפקידה הקודם כיהנה כ-14 שנה כסגנית מנהל המחלקה.

ד"ר מרגריטה משבי, מנהלת פנימית ד' ב"וולפסון"

ד"ר משבי היא בוגרת לימודי רפואה בטשקנט, עלתה לישראל בתחילת שנות ה-90 והשלימה התמחותה ברפואה פנימית, בהצטיינות, ב"וולפסון". התמחתה גם בתחום הסוכרת, ומאז כעשור היא יועצת בתחום הסוכרת במכבי שירותי בריאות.

גם היא נמנית עם צוות המרצים הבכירים הקליניים באוניברסיטת תל אביב ושותפה פעילה במחקרים רבים, בעיקר אלה העוסקים בסוכרת. מעורבת גם בחינוך הרפואי של סטודנטים, סטאז'רים ומתמחים במחלקה, המסונפת לאוניברסיטת תל אביב ובשנים קודמות נבחרה למנחה (טיוטורית) מצטיינת בפקולטה לרפואה. היא גם חברת ועד הרופאים ב"וולפסון" ומכהנת כיו"ר ועדת העל למניעת התעללות בקשישים.

ד"ר ליאוניד פלדמן מונה למנהל המכון לנפרולוגיה והחליף את ד"ר זאב קציר, שפרש לגימלאות.

ד"ר ליאוניד פלדמן, מנהל המכון לנפרולוגיה ב"וולפסון"

ד"ר פלדמן הוא מומחה לנפרולוגיה ולרפואה פנימית, מרצה בכיר בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ומשמש יועץ-נפרולוג בקופת חולים כללית, מחוז מרכז. זכה בשנים קודמות בפרס "מורה מצטיין" בפקולטה. בנוסף, הוא מכהן כחבר פעיל באיגוד הישראלי לנפרולוגיה ויתר לחץ דם, בחברה הישראלית ליתר לחץ דם, באיגוד האירופי לנפרולוגיה ובאיגוד הנפרולוגיה הבינלאומי.

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון בירכה את המנהלים החדשים.

נושאים קשורים:  מחלקות פנימיות,  מינויים,  מנהלי מחלקות בוולפסון,  המרכז הרפואי וולפסון,  חדשות,  ד"ר דורון מנחמי
תגובות
אנונימי/ת
13.08.2018, 19:14

ד"ר פלדמן הוא אדם נפלא! יישר כוח!