חדשות

ד"ר יואב גרונוביץ מונה למנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית ב"שערי צדק"

ד״ר גרונוביץ, מומחה בשחזורים מתקדמים באמצעות שומן ובניתוחים אסתטיים, מחליף בתפקיד את ד"ר יצחק טוכמן

ד"ר יואב גרונוביץ, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית ב"שערי צדק"

המרכז הרפואי "שערי צדק" הודיע על מינויו של ד"ר יואב גרונוביץ לתפקיד מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים, והחליף בכך את ד"ר יצחק טוכמן.

ד״ר גרונוביץ הוא בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית, התמחה בכירורגיה ב"שערי צדק" והשתלם במחלקה לכירורגיה פלסטית באוניברסיטת מיאמי, פלורידה, במיוחד בשחזורים מתקדמים באמצעות שומן ובניתוחים אסתטיים. הוא גם מרצה בפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית, חבר בוועדת הקבלה לסטודנטים לרפואה ובוחן בבחינות הגמר בכירורגיה בפקולטה. בנוסף, ד״ר גרונוביץ הוא חבר פעיל באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ובאיגוד האמריקאי לכירורגיה פלסטית.

מעבר להשכלתו הרפואית הוא גם בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ומינהל עסקים ותואר שני במינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית.

עם כניסתו לתפקיד הניהולי אמר ד"ר גרונוביץ: "המחלקה תמשיך להעמיק בתחומים המתפתחים בכירורגיה הפלסטית, ביניהם שחזורים באמצעות שומן עצמי ושימוש בתחליפי עור מתקדמים. אנחנו מוערכים בין המובילים בישראל בטיפול בצלקות מורכבות ובשחזורי שד באמצעות הזרקות שומן, ובשחזורי רקמה רכה כתוצאה מכוויות עמוקות או מפגיעות טראומה או גידולים, באמצעות תחליפי עור דרמליים.

"אחד היעדים המרכזיים שלי כמנהל הוא להרחיב את פעילות המחלקה גם לתחומים שבהם עד כה לא עסקה בהם כמו ניתוחים משולבים עם המחלקה הנוירוכירורגית ויחידת פה ולסת שהוקמו בבית החולים, וכן ניתוחים מיקרו-כירורגים. נמשיך לשים דגש מרכזי בפעילות מחקרית כדי להוביל את התחום המרתק של הכירורגיה הפלסטית הן בהיבט השחזורי והן בהיבט האסתטי ונעמיק בפעילות ההוראה בבית הספר לרפואה".

נושאים קשורים:  מינוי,  ד"ר יואב גרונוביץ,  המחלקה לכירורגיה פלסטית ב"שערי צדק",  חדשות,  ניתוחים אסתטיים
תגובות
09.08.2018, 14:23

בהצלחה מחבריך באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית.