חדשות

במרכז הרפואי וולפסון בחולון הושק חדר טיפולים פליאטיבי לחולים במחלות קשות

בחדר הטיפולים, הממוקם במחלקה לרפואה דחופה, יוענקו סיוע ותמיכה בהקלת הסימפטומים ובהקלת סבלם של מטופלים המתמודדים עם מחלות קשות

בתמונה: התורם סטלו רובינסון, מנכ"לית "וולפסון", ד"ר ענת אנגל ויו"ר האגודה למלחמה בסרטן, מירי זיו. צילום: נאור בן סלמון

במרכז הרפואי וולפסון הושק השבוע (ג') חדר טיפולים פליאטיבי ע"ש פרנסין רובינסון, אשר במסגרתו יוענקו סיוע ותמיכה בהקלת הסימפטומים ובהקלת סבלם של מטופלים המתמודדים עם מחלות קשות. זאת, במטרה לשפר את איכות חייהם של המטופלים ולאפשר להם התנהלות יומיומית נינוחה ככל שניתן.

הטיפול הפליאטיבי ב"וולפסון", אשר ממוקם בין כתלי המחלקה לרפואה דחופה, מוענק על ידי צוות רב מקצועי, הכולל רופא, אחות, עובד סוציאלי ובמידת הצורך אנשי צוות נוספים, לפי צורכי המטופל ובני משפחתו.

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון: "אחד הטיפולים ההומאניים והחשובים ביותר הקיימים ברפואה, הוא ללא ספק הטיפול הפליאטיבי, המעניק תמיכה – רפואית, סוציאלית ונפשית, למתמודדים עם מחלות קשות, ביניהן מחלות ממאירות ומחלות הגורמות כאב וסבל רב. מטרתנו היא לאפשר למטופלים, גם כאשר לא ניתן לעצור את מהלך המחלה, איכות חיים גבוהה ועצמאות רבה ככל שניתן".

באירוע חניכת חדר הטיפול הפליאטיבי שנערך במרכז הרפואי נכחו נציג משפחת התורמים סטלו רובינסון ויו"ר האגודה למלחמה בסרטן מירי זיו, אשר העניקה אף היא תמיכה וסיוע בהקמת חדר הטיפולים.

נושאים קשורים:  חדר טיפולים פליאטיבי ב"וולפסון",  מחלות ממאיות,  כאב אונקולוגי,  כאב,  חדשות
תגובות