חדשות

האלימות נמשכת: הערב תקיפה חמורה של אח בבית החולים אסף הרופא

בשעה שהאחות רחל ברוך שנדקרה בשבוע שעבר נאבקת על חייה במחלקה לטיפול נמרץ ב"אסף הרופא", בחדר המיון של בית החולים הותקף הערב אח על ידי מטופל

אסף הרופא (צילום: ויקיפדיה)
המרכז הרפואי אסף הרופא-שמיר (מקור: ויקיפדיה)

אח הותקף הערב (א') על ידי מטופל בחדר המיון בבית החולים אסף הרופא בבאר יעקב.

בשעה שהאחות רחל ברוך, שנדקרה על ידי מטופל בשבוע שעבר בבית החולים שמואל הרופא, נאבקת על חייה במחלקה לטיפול נמרץ ב"אסף הרופא", הותקף הערב בחדר המיון אח על ידי מטופל.

התוקף התנפל על האח בחדר המיון וחנק אותו. רק לאחר התערבות של אזרחים במקום וצוות האבטחה של בית החולים הצליחו להשתלט על התוקף. האח מקבל כעת טיפול רפואי לאחר שנפגע בצוואר. התוקף מקבל אף הוא המשך טיפול רפואי .

יו״ר הסתדרות האחיות אילנה כהן, אמרה בתגובה לאירוע: ״עולם הפוך - במקום שהאח ימשיך לטפל בחולים, הוא נזקק לטיפול רפואי, ובמקום לטפל בעומסים, הוקפץ עוד אח כונן להחליף אותו.

"צריך לעצור את הטירוף הזה מיד ולשים קץ לאלימות נגד האחיות. הסתדרות האחיות נערכת בימים אלה להמשך הפעילות הארגונית נגד האלימות. לא נשתוק ולא נוותר עד שייושמו ההמלצות של הוועדה למיגור האלימות ויימצא פתרון לעומסים הבלתי נסבלים בבית החולים".

יו"ר חטיבת בתי החולים בהסתדרות האחיות, שאול סקיף, אמר: "אי אפשר להמשיך ככה. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא היו שם אנשים שהפרידו ביניהם. אסור להמשיך עם הפקרת הצוותים הרפואיים".

נושאים קשורים:  אלימות נגד צוות רפואי,  אסף הרופא,  ענישה על תקיפת צוות רפואי,  הסתדרות האחיות,  אילנה כהן,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
09.07.2018, 22:33

חושבת שאגיע עם שומר ראש לעבודה. היום הרגשתי רע מול בן של חולה ופלפיטציוץ בסיום השיחה