חדשות

פרופ' רם מושיוב מונה לתפקיד מנהל המחלקה לאורתופדיה בהדסה עין כרם

פרופ' מושיוב, מומחה בעל שם עולמי בטראומה אורתופדית, הוא ממייסדי הארגון הבינלאומי AOTRAUMA הנחשב לגדול ולמוערך ביותר בעולם בתחום זה

פרופ' רם מושיוב, מנהל המחלקה לאורתופדיה בהדסה עין כרם

פרופ' רם מושיוב, מומחה בכירורגיה אורתופדית נתמנה למנהל המחלקה לאורתופדיה בהדסה עין כרם. עד כה נוהלה המחלקה על ידי פרופ' אירי ליברגל המנהל כיום את האגף האורתופדי כולו בשני בתי החולים של הדסה, בהר הצופים ובעין כרם.

פרופ' מושיוב, בן ה-61 שמילא עד לאחרונה את תפקיד מנהל היחידה לטראומה אורתופדית במערך האורתופדי, הוא פרופסור מן המניין בכירורגיה אורתופדית ושימש עד לפני כשנה כסגן דיקן בית הספר לרפואה של הדסה והאוניברסיטה העברית בירושלים. ב-2005 הקים בהדסה את יחידת הטראומה האורתופדית. היחידה מעורבת בטיפול הניתן לכ-70% מהפצועים המגיעים להדסה עין כרם - מרביתם פצועי פיגועים בעיר.

בשנת 2008 היה פרופ' מושיוב בין מייסדי הארגון הבינלאומי AOTRAUMA הנחשב לגדול ולמוערך ביותר בעולם בתחום הטראומה האורתופדית ואף ניהל את חטיבת אירופה בארגון הזה במשך שבע שנים.

מושיוב נולד בירושלים וסיים לימודיו בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית והתמחות במחלקה האורתופדית בעין כרם. התמחות-על השלים בתחום הטראומה האורתופדית בכמה מרכזים מובילים באירופה ובארה"ב.

הוא מוכר כמומחה בעל שם עולמי בטראומה אורתופדית ולכן נקרא לא אחת לייעץ ולשתף מנסיונו המקצועי העשיר, במתן טיפול בעיקר בפציעות מורכבות בעקבות פיגועי טרור ובהיערכות לאירועים רבי נפגעים ברחבי העולם. כן נקרא לסייע לצוותי הרפואה באירועים שהתרחשו במדינות שונות באירופה, באפריקה, בארה"ב ובמזרח הרחוק, ובפיגוע האחרון בבריסל, שבו נפצעו גם כמה ישראלים.

״הכירורגיה האורתופדית המודרנית משתנה לנגד עינינו ומשלבת בתוכה, בין היתר, ניווט ממוחשב, רובוטיקה והשתלת תאי גזע", אמר פרופ' מושיוב. "מחלקתנו מובילה בפיתוח טכנולוגיות מעין אלו ובהטמעתן באופן שוטף בחדר הניתוח המשוכלל בהדסה.

"הדור הצעיר של המנתחים מביא אתו חשיבה יצירתית ויכולות טכנולוגיות. הוא שונה מהדור הוותיק באופיו ובגישתו. קיים פער שיש צורך לגשר עליו כדי להמשיך ולהוביל כצוות את האורתופדיה בישראל״.

על תפקידו כמנהל המחלקה לאורתופדיה, אמר פרופ' מושיוב: "מעבר לדאגה היומיומית למטופלים שלנו, אני רואה את תפקידי גם כמי שיגייס את המנהיגות הצעירה של המחלקה, ירענן את השורות כדי לבנות דור צעיר שימשיך את הפעילות המצוינת ב'הדסה'. הדבר יעשה תוך ליכוד השורות ושיפור הקשר גם עם הדיסציפלינות האחרות בבית החולים.

"מבחינתי התהליך הזה נמצא בעיצומו. אני שמח לחוש מוטיבציה גבוהה, רוח צוות, התלהבות של מתמחים ועשייה מחקרית פורה לצד עלייה מתמדת בפעילות האינטנסיבית בחדר הניתוח".

נושאים קשורים:  פרופ' רם מושיוב,  מינוי,  מחלקה לאורתופדיה בהדסה עין כרם,  חדשות,  המרכז הרפואי "הדסה"
תגובות
09.07.2018, 20:19

מזל טוב רמי וברכות על המינוי הראוי

09.07.2018, 21:21

מזל טוב והרבה הצלחה

10.07.2018, 12:23

מזל טוב רמי. מקווה שישאר לך זמן לרכב על האופניים

02.08.2018, 19:26

רמי יקר , ברכות מקרב לב ואיחולי הצלחה! חנן טאובר

03.08.2018, 17:38

ברכות לרמי, מגיע לך התפקיד ואני משוכנע בהצלחתך.