חדשות

מנהלים חדשים במחלקה לכירורגיית כלי דם ובמכון לקרדיולוגיית ילדים ברמב"ם

ד"ר טוני כארם מונה לתפקיד מנהל המחלקה לכירורגיית כלי דם והשתלות וד"ר אסעד ח'ורי יכהן כמנהל המכון לקרדיולוגיית ילדים בבית החולים לילדים ברמב"ם

מימין, ד"ר טוני כארם, מנהל המחלקה לכירורגיית כלי דם והשתלות, וד"ר אסעד ח'ורי, מנהל המכון לקרדיולוגיית ילדים ברמב"ם

המרכז הרפואי רמב"ם בחיפה הודיע בסוף השבוע על מינויים של שני מנהלים חדשים - במחלקה לכירורגיית כלי דם ובמכון לקרדיולוגיה ילדים.

ד"ר טוני כארם, מומחה לכירורגיה כללית וכירורגיה של כלי הדם, עורקיים היקפיים, מונה לתפקיד מנהל המחלקה לכירורגיית כלי דם והשתלות. הוא מחליף בתפקידו את פרופ' אהרון הופמן, ששימש כמנהל המחלקה במשך שנים רבות ופרש לגימלאות.

ד"ר כארם הוא בוגר בית הספר לרפואה בטכניון ושימש עד לאחרונה כמנהל השירות לכירורגיה אנדווסקולרית וגישה לכלי דם במחלקה לכירורגיית כלי דם והשתלות ברמב"ם. הוא משמש גם כמרצה בכיר קליני בפקולטה לרפואה בטכניון.

ד"ר אסעד ח'ורי, רופא בכיר ביחידה לקרדיולוגיה ילדים ומומי לב מולדים במבוגרים, מונה למנהל המכון לקרדיולוגיית ילדים בבית החולים לילדים ע"ש רות רפפורט. הוא מחליף בתפקידו את המנהל הקודם פרופ' אברהם לורבר, שפרש לגימלאות.

ד"ר ח'ורי הוא בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון והתמחה בקרדיולוגיה ילדים ברמב"ם. הוא חבר החוג לרפואת ילדים בפקולטה לרפואה של הטכניון והאיגודים הישראלי והאירופי לקרדיולוגיה. תחומי התמחותו העיקריים: קרדיולוגיה פולשנית וטיפול במומי לב מולדים בגישה מלעורית, אבחון וטיפול בהפרעות קצב מולדות. ד"ר ח'ורי שותף בכתיבתם של יותר מ-25 מאמרים מדעיים והופיע בכנסים בינלאומיים.

נושאים קשורים:  מינוי,  רמב"ם,  חדשות,  המכון לקרדיולוגיית ילדים בבית החולים לילדים ע"ש רות רפפורט,  המחלקה לכירורגיית כלי דם והשתלות בררמב"ם
תגובות

כל הכבוד לד"ר חורי-האיש המתאים בתפקיד המתאים

10.07.2018, 01:32

ד"ר חורי עלה והצליח, האיש הנכון במקום הנכון ??

13.07.2018, 10:18

ברכות וכבוד
לד"ר טוני כארם

מזמן היותו סטאגר ידעתי כי יגיע לפסגות

טלמור רפי רופא משפחה