חדשות

ד"ר אמיר שחר מונה למנהל המחלקה לרפואה דחופה ב"לניאדו"

ד"ר שחר, מבכירי מקצוע הרפואה הדחופה בישראל, כיהן כמנהל הראשון של התכנית להכשרת רופאים ברפואה דחופה בישראל באוניברסיטת תל אביב

ד"ר אמיר שחר, מנהל המלר"ד ב"לניאדו"

ד"ר אמיר שחר, מבכירי מקצוע הרפואה הדחופה בישראל, מונה לתפקיד מנהל המחלקה לרפואה דחופה במרכז הרפואי לניאדו בנתניה. המנהל הקודם של המחלקה, ד"ר יוסף רודריג, עזב את "לניאדו" לפני כשנתיים ועבר לנהל את המלר"ד במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא. מאז נוהל המלר"ד ב"לניאדו" על ידי שני ממלאי מקום, ד"ר עופר ארבל וד"ר יוסף ליבמן.

ד"ר שחר כיהן כמנהל הראשון של התכנית להכשרת רופאים ברפואה דחופה בישראל באוניברסיטת תל אביב. בעבר שימש בתפקידים בכירים רבים, בין השאר: מנהל המלר"ד במרכז הרפואי שיבא בתל השומר, סגן מנהל החטיבה הפנימית, סגן מנהל בית החולים מאיר ועוד.

הוא מחזיק בתארי מומחה ברפואה פנימית, קרדיולוגיה, רפואה דחופה ומינהל רפואי וגם עוסק ברפואת ספורט, רפואת שינה. כמו כן הוא בעל תואר שני במינהל מערכות בריאות.

ד"ר שחר תכנן את המלר"ד ב"שיבא" על פי תפישת עולם שהיתה חדשנית לשנות ה-90 של המאה הקודמת, לפיה טיפול בחולים חייב להיות הוליסטי, על פי חומרת בעייתם ולא על פי סיווגם לפנימיים, כירורגיים ואורתופדיים. בעקבות זאת נבנו חדרי הלם משולבים, מיון-שוכבים, מיון-מהלכים, טריאז', רנטגן ו-CT של חדר מיון ועוד.

במלר"ד הכללי ב"לניאדו" עוברים מדי שנה כ-54,000 מטופלים ועוד כ-30,000 במלר"ד ילדים ובמלר"ד נשים.

עם כניסתו לתפקידו החדש אמר ד"ר שחר: "המלר"ד ב'לניאדו' משמש כתובת למאות אלפים מתושבי נתניה והשרון ועליו להתפתח למחלקה מובילה בתחום הזה. העבודה כאן מורכבת ומאתגרת ודורשת ניהול קפדני, איכות קלינית וסיעודית לצד תשתיות טיפול טובות.

"תפישת עולמי היא שתוצרי הבירור במלר"ד הם אבחנה רפואית, ממנה ייגזר הטיפול בחולה, בין אם יישלח לביתו או יאושפז. חולה שסיים את תהליך הבירור במלר"ד צריך לצאת עם תשובה לבעייתו ולא עם שאלות נוספות. אני מאמין שבשנים הקרובות אכן נצעיד את המלר"ד לאופקים חדשים ומצפה לשיתוף פעולה פורה עם ההנהלה ומנהלי המחלקות לשיפור הטיפול בכל הפונים למחלקה לרפואה דחופה".

נדב חן, מנכ"ל בית החולים, בירך את ד"ר שחר וציין: "תפקיד מנהל המלר"ד הוא אחד המורכבים ביותר בכל מערכת רפואית, בוודאי המלר"ד של 'לניאדו' המתאפיין בנפח גדול של פניות מורכבות. הצלחתו של ד"ר שחר תהיה הצלחת האזור כולו. אני סמוך ובטוח שנסיונו העשיר והידע המקצועי הנרחב שלו יאפשרו להצעיד קדימה את המחלקה".

נושאים קשורים:  מלר"ד לניאדו,  המרכז הרפואי "לניאדו",  מינוי,  חדשות,  רפואה דחופה
תגובות
אנונימי/ת
18.06.2018, 22:25

בהצלחה!!
3/4 הפניות למיון לניאדו זה מטופלי יחידות ההום קאר המחוזקות ע"י שרידי אחיות ורופאים "שלא נידע מצרות" בוגרי אוניברסיטאות משונות מכול מיני מקומות על גבול סין רוסיה!!!
ביזארי כול הסיפור הזה!

ישר כח

22.06.2018, 10:52

אמיר שחר הינו זן נדיר. שילוב של אדם קשוב רופא מצוין ומנהל עם חזון. בית חולים לניאדו זכה בפייס