שתף קטע נבחר

"היום שלי מתחיל כשאני לובש את החלוק הלבן"

ישיבת הבוקר, הסבב בין המטופלים והעבודה שלא נגמרת לעולם. כך נראה יום טיפוסי בחייו של ד"ר דרור דיקר, מנהל מחלקה פנימית ומומחה להשמנה במרכז הרפואי השרון. צפו

בשיתוף ההסתדרות הרפואית בישראל 

 

 

 

ד"ר דרור דיקר מגיע לעבודתו מדי בוקר בשעה 08:00. הדבר הראשון שהוא עושה זה ללבוש את החלוק הלבן. "אני חושב שאחד השיאים של היום זה לבישת החלוק, למרות שמשקלו הוא כמעט אפס, הכובד שהוא מביא איתו הוא מאוד משמעותי", הוא מסביר.

 

צוות הצילום שלנו עקב אחריו במהלך יום העבודה שלו כדי לגלות איך הוא מתמרן בין המשימות שלא נגמרות לעולם. "האתגרים בפני מנהל מחלקה הם גדלים מיום ליום. הם קודם כל צריכים להיות רופאים טובים כדי להנהיג צוות רפואי טוב כדי לרפא חולים. זה התפקיד העילאי שלנו.

 

"העומד על רופאי היום במערכת הציבורית הוא מאוד מורכב, כי העומס הרגשי והטיפולי שעובר עלינו מאוד לא פשוט. אז הדבר הזה צריך להיות גם מובן גם לסובבים אותנו וגם לאלה שבאים לתוך בתי החולים", הוא אומר.

 

ד"ר דיקר מסכם ואומר: "המשימה שלנו כרופאים פנימאים מודרניים זו הראייה של האדם בהיבט הכולל שלו והיכולת שלנו גם לצאת לענפים שונים מתוך אותו גזע, זה מה שעושה את הרפואה הפנימית כל כך מאתגרת, מעניינת ומובילה".

 

בשיתוף ההסתדרות הרפואית

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ד"ר רק שאלה
מחשבוני בריאות
פורומים רפואיים
מומלצים