חדשות

מנהלת המרכז הרפואי וולפסון ד"ר ענת אנגל נכנסה רשמית לתפקידה

ד"ר אנגל נבחרה לתפקיד לאחר למעלה משנה וחצי שלבית החולים הממשלתי לא היה מנכ"ל קבע

מימין, ד"ר אנגל בסיור בחדרי הניתוח. צילום: "וולפסון"

המנהלת החדשה של המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל, נכנסה אתמול (א') רשמית, לתפקידה. אתמול סיירה במחלקות שונות בבית החולים והיום תקיים שיחה עם העובדים שבה תציג את הדגשים בתכניותיה.

בסיור, בליווי בכירים בהנהלת בית החולים, ביקרה ד"ר אנגל בחדר המיון וקיבלה סקירה על תנאי העבודה על ידי ד"ר משה שריסט, מנהל המחלקה לרפואה דחופה. כן פגשה את האחות האחראית, שירה שילה ואת מנהל יחידת הטראומה, ד"ר מיכאל בן אלי. בסיור בחדר המיון נמסר לד"ר אנגל כי זמן ההמתנה הממוצע מרגע ההגעה למיון ועד לבדיקת CT או MRI במקרה של שבץ מוחי, התקצר עתה מכ-100 דקות לכ-40 דקות בלבד.

בביקורה באגף הנשים בניהולו של פרופ' קובי בר, נמסרו פרטים על תכנית השיפוץ במחלקת היולדות, על שיפור תשתיות למען היולדות ועל התכנית להקמת מלונית ליולדות. האחות האחראית במחלקת היולדות, לימור ששון, וצביה כיאב, המיילדת הראשית, הציגו למנהלת את האבזור החדש שבו הצטיידה המחלקה.

במחלקה פנימית ג', בניהולה של פרופ' ג'יזל גודארד (האחות הראשית: לירן דבש) דווח לד"ר אנגל על היותה של המחלקה מסונפת לפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב ועל כך שמדי שנה משתלמים בה עשרות סטודנטים לרפואה.

במערך חדרי הניתוח, בניהולו של פרופ' טיבריו עזרי (האחות האחראית: איריס לניאדו) קיבלה ד"ר אנגל סקירה מקיפה על הפעילות הניתוחית על הטיפול בכאב.

ד"ר אנגל נבחרה לתפקיד לאחר למעלה משנה ומחצה שלבית החולים הממשלתי לא היה מנכ"ל קבע. המנכ"ל הקודם, ד"ר יצחק ברלוביץ, פרש לגמלאות אבל לתקופת מה נתבקש לחזור ולמלא את התפקיד. בחודשים האחרונים נוהל "וולפסון" על ידי המנהלת הזמנית, הסגנית, ד"ר זהבית זיו-נר.

נושאים קשורים:  ד"ר ענת אנגל,  חדשות,  המרכז הרפואי וולפסון
תגובות
אנונימי/ת
17.04.2018, 22:52

וואו! המנהלת ביקרה בבית החולים שלה? איזו התרגשות? אפילו דיברה עם אנשי הצוות.
נראה שמחלקת יח"צ של וולפסון עובדת שעות נוספות- בשיטת "פראבדה" הסובייטית.
ועצוב מכל ש"דוקטורס אונלי" הפך לאתר פרסומת ויחצנות פרובינציאלית.