חדשות

"לניאדו": ד"ר אמיר וינטראוב מונה לתפקיד סגן המנהל הרפואי

ד"ר וינטראוב, המכהן כמנהל יחידת ההפריה החוץ-גופית (IVF) בבית החולים, יכהן בתפקיד סגן מנהל "לניאדו" בנוסף לתפקידו הקליני

ד"ר אמיר וינטראוב, מנהל היחידה להפריה חוץ גופית ב"לניאדו". "ללמוד ולהעמיק בעשיית רפואת פוריות נכונה ומתקדמת". צילום: דוברות בית החולים

בית החולים "לניאדו" בנתניה הודיע הבוקר (ג') על מינויו של ד"ר אמיר וינטראוב, מנהל יחידת ההפריה החוץ-גופית (IVF) בבית החולים לתפקיד סגן המנהל הרפואי, וזאת בנוסף לתפקידו הקליני.

ד"ר וינטראוב הוא בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה בירושלים. הוא התמחה ברפואת הילוד ובגינקולוגיה ב"שערי-צדק" וביצע תת-התמחות בפוריות באוניברסיטת טורונטו שבקנדה.

בנוסף, ד"ר וינטראוב הוא בוגר קורס מנהלי מחלקות של ההסתדרות הרפואית, חבר באגודה הישראלית והאירופית לפוריות ומשמש סוקר מדעי בכמה כתבי עת בינלאומיים. הוא קיבל פרסים על עבודות המחקר שביצע ועל הצטיינות בהוראת סטודנטים לרפואה באוניברסיטה העברית.

במסגרת תפקידו כסגן המנהל הרפואי יהיה ד"ר וינטראוב ממונה על תחום האיכות, הבטיחות והסיכונים.

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי ב"לניאדו", בירך את ד"ר וינטראוב עם כניסתו לתפקיד. הוא ציין, כי "נושאי האיכות והבטיחות הם קריטיים בעבודה הקלינית. אין לי ספק שהידע המקצועי הרחב של ד"ר וינטראוב וניסיונו העשיר יאפשרו לו לבצע את תפקידו החדש בהצלחה רבה".

נדב חן, מנכ"ל "לניאדו", הצטרף לברכות. ד"ר וינטראוב מסר עם כניסתו לתפקידו החדש: "מדובר בתפקיד שיש בו אחריות גדולה ובעלת משמעות חשובה למטופלים ולצוות. הניסיון והידע הארגוני שנצבר בלניאדו במהלך השנים מהווה בסיס איתן לעבודה זו".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  ד"ר אמיר וינטראוב,  המרכז הרפואי "לניאדו"
תגובות