חדשות

ד"ר עמיר ויסמן נבחר ליו"ר האיגוד הישראלי לאנדודונטיה

ד"ר ויסמן מחליף בתפקיד את ד"ר בועז שי, שכיהן כיו"ר האיגוד מ-2016; בשנתיים האחרונות כיהן ד"ר עמיר ויסמן כמזכיר האיגוד וקודם לכן כגזבר

כירורגיית פה ולסת, שיניים (צילום: אילוסטרציה)

ד"ר עמיר ויסמן נבחר ליו"ר האיגוד הישראלי לאנדודונטיה (טיפולי שורש), והוא מחליף בתפקיד את ד"ר בועז שי, שכיהן כיו"ר האיגוד מ-2016. בשנתיים האחרונות כיהן ד"ר עמיר ויסמן כמזכיר האיגוד וקודם לכן כגזבר.

ד"ר עמיר ויסמן (צילום: פרטי)

ד"ר ויסמן, בן 53, הוא בעל תואר DMD (ד"ר ברפואת שיניים). ב-1992 סיים לימודי רפואת שיניים באוניברסיטה העברית בירושלים. הוא התמחה באנדודונטיה במחלקה לאנדודונטולוגיה באוניברסיטת תל אביב. משנת 2000 הוא מומחה לטיפולי שורש ומתמקד בעיסוקו הקליני והמחקרי במיקרו-כירורגיה האנדודונטית.

בנוסף משמש ד"ר ויסמן כבוחן בבחינות ההתמחות בטיפולי שורש מטעם הוועדה המקצועית לאנדודונטיה של המועצה המדעית בהסתדרות רפואת השיניים ובשנים האחרונות גם כמרכז המחלקה לאנדודונטולוגיה באוניברסיטת תל אביב. בנוסף הוא מרצה ומדריך קלינית של סטודנטים ומתמחים.

באיגוד הישראלי לאנדודונטיה חברים רופאים מומחים. פורום המומחים ברפואת שיניים מאגד בתוכו את כל שבעת איגודי המומחים בהסתדרות לרפואת שיניים. הפורום פועל כדי לקדם את המודעות הציבורית למומחיות בתחומי רפואת השיניים השונים וכן לקידום המצוינות במקצוע רפואת השיניים תוך שיתוף פעולה בין כלל רופאי השיניים בישראל.

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  ד"ר עמיר ויסמן,  רפואת שיניים,  אנדודונטולוגיה,  טיפול שורש
תגובות