חדשות

פרס על עבודת מחקר מצטיינת של החברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית לשנת 2017

במסגרת הכנס השנתי ה-21 של החברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית ב-6 לדצמבר 2017 הוענק פרס כספי ע"ס 5,000 ₪  על עבודת מחקר מצטיינת לד"ר יובל הילרוביץ ממחלקת עור של מרכז רפואי תל אביב ע"ש סוראסקי

במסגרת הכנס השנתי ה-21 של החברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית ב-6 לדצמבר 2017 הוענק פרס כספי ע"ס 5,000 ₪  על עבודת מחקר מצטיינת לד"ר יובל הילרוביץ ממחלקת עור של מרכז רפואי תל אביב ע"ש סוראסקי.

זו הפעם הראשונה בה מוענק הפרס אשר מיועד למתמחים ורופאים צעירים העוסקים במחקר בתחום הכירורגיה הדרמטולוגית. ועדה  מיוחדת אשר כללה את ד"ר יורם הרט, ד"ר מוניקה אלמן וד"ר דוד פרידמן בחנה את העבודות שהוגשו ועבודתו של ד"ר הילרוביץ נבחרה למצטיינת שביניהם. נושא המחקר שהוצג על ידו בכנס היה:

Comparative study of the efficacy and final cosmetic outcome of fractional ablative CO2 laser followed by Pentostam™ application vs. intralesional Pentostam™ injections for the treatment of active cutaneous leishmaniasis

ד"ר הילרוביץ יחד עם עמיתיו למחקר, ד"ר אופיר ארצי, פרופ' שפרכר וד"ר כץ בחנו את היעילות של טיפול בלישמניזיס עורית על ידי שילוב של לייזר דו-פחמני מקטעי והזרקות פנטוסטם לעומת הזרקות פנטוסטם בלבד. תוצאות המחקר הדגימו את יתרונותיו של השילוב בהפחתת הכאב, תוצאה קוסמטית טובה יותר וכן שביעות רצון מוגברת של המטופלים. נקודה בולטת הייתה היתרון בטיפול בנגעים בפנים מעל 1 ס"מ.

המטרה של הפרס הינה לעודד רופאים לעסוק במחקרים בתחום הכירורגיה הדרמטולוגית גם השנים הבאות.

נושאים קשורים:  חדשות
תגובות
07.01.2018, 06:54

כל הכבוד לד"ר הילרוביץ'!!