חדשות

ד"ר שלומי קודש מונה למנהל החדש של המרכז הרפואי "סורוקה" בבאר-שבע

בנוסף, ד"ר שלמה מנדלוביץ מונה למנהל המרכז לבריאות הנפש "שלוותה", בהחלטה שאושרה על ידי דירקטוריון "שירותי בריאות כללית" אתמול (ד')

המרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע. צילום: דוברות בית החולים

דירקטוריון "שירותי בריאות כללית" אישר אתמול (ד') את מינויים של שני מנהלים חדשים לבתי חולים של הקופה: ד"ר שלומי קודש מונה למנהל המרכז הרפואי "סורוקה" בבאר-שבע וד"ר שלמה מנדלוביץ מונה למנהל המרכז לבריאות הנפש "שלוותה".

ד"ר שלומי קודש (צילום: יח"צ)

ד"ר קודש הוא בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון, מוסמך בבריאות הציבור ומומחה ברפואה פנימית. הוא מילא שורה של תפקידים בכירים בכללית, בהם סגן מנהל המרכז הרפואי "סורוקה". בתפקידו האחרון שימש כמנהל הרפואי במחוז דרום של "כללית". ד"ר קודש יחליף בתפקיד מנכ"ל "סורוקה" את פרופ' אהוד דודסון.

ד"ר מנדלוביץ הוא בוגר לימודי תואר שלישי במכון וייצמן למדע, לימודי רפואה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל אביב ובעל תואר שני במנהל מערכות בריאות ומומחה בפסיכיאטריה. הוא מילא תפקידים בכירים בתחום בריאות הנפש ובאקדמיה, בהם מנהל התכנית לפסיכותרפיה באוניברסיטת תל אביב ומנהל מחלקה במרכז לבריאות הנפש "שלוותה". בתפקידו האחרון שימש סגן מנהל המרכז לבריאות הנפש באר יעקב- נס ציונה. הוא מחליף את ד"ר שמואל קרון, מנהל "שלוותה", הפורש לגמלאות.

ד"ר שלמה מנדלוביץ (צילום: יח"צ)

בנוסף מונה ראובן קוגן לסמנכ"ל וראש חטיבת הכספים ב"כללית". הוא בוגר לימודי כלכלה ומנהל עסקים באוניברסיטה העברית ומוסמך בלימודי מנהל עסקים בהתמחות מימון ואסטרטגיה באוניברסיטה העברית. הוא מילא שורת תפקידי ניהול במשרד האוצר, חלקם בתחום הבריאות, בהם סגן הממונה על התקציבים לענייני שלטון מקומי ונדל"ן, פיתוח פריפריה ועובדים זרים. בתפקידו האחרון הוא שימש כסמנכ"ל פיתוח תשתיות ברכבת ישראל.

נועז בר ניר, מנכ"ל "כללית", בירך את המנהלים החדשים והודה במיוחד לשני מנהלי בתי החולים הוותיקים הפורשים עתה: "תודה מיוחדת והערכה לפרופ' אהוד דודסון ולד"ר שמואל קרון, על תרומתם האדירה לקידום הרפואה בישראל, עשייתם רבת השנים והישגיהם לקידום בריאות הציבור. הם הצעידו והובילו את המרכזים הרפואיים שבראשם עמדו להישגים יוצאי דופן".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  ד"ר שלומי קודש,  ד"ר שלמה מנדלוביץ,  המרכז הרפואי "סורוקה",  המרכז לבריאות הנפש "שלוותה",  שירותי בריאות כללית
תגובות
15.12.2017, 11:57

ומעבר לכל מעלותיו של ד"ר קודש (והמעלות רבות) יש לברך על מינוי זה היות והוא מינוי של אדם מוסרי מאוד