חדשות

ד"ר גיא הידש מונה למנהל היחידה לאורולוגית ילדים ב"הדסה"

ד"ר גיא הידש מחליף בתפקיד את פרופ' יחזקאל לנדאו שיפרוש מ"הדסה" בקיץ הבא בהגיעו לגיל פרישה.

ד"ר גיא הידש (צילום: "הדסה")

ד"ר גיא הידש מונה למנהל היחידה לאורולוגית ילדים ב"הדסה"; כך הודיע אתמול (ב') המרכז הרפואי. ד"ר הידש מחליף בתפקידו את פרופ' יחזקאל לנדאו שיפרוש מ"הדסה" בקיץ הבא בהגיעו לגיל פרישה.

ד״ר הידש הוא מומחה בטיפול ובניתוחי במומים מורכבים של מערכת השתן, הכוללים ניתוחים משחזרים לדליפת שתן, תיקון מומים מולדים בכליות, בשלפוחית השתן ובאברי המין. כמו כן הוא מבצע ניתוחים לפרוסקופים ורובוטים זעיר-פולשניים בתינוקות וילדים.

את התמחותו ביצע ד"ר הידש באורולוגיה כללית במרכז הרפואי "הדסה" ובהמשך יצא לתת התמחות של שלוש שנים באורולוגית ילדים בארה״ב, שם צבר ניסיון רב בהנחיית ד״ר טוני קורי, מבכירי המומחים באורולוגית ילדים בעולם. במהלך ההשתלמות בארה״ב השלים ד״ר הידש גם תואר שני במחקר קליני באוניברסיטת קליפורניה.

ד״ר הידש הוא חבר באיגוד האורולוגים הישראלי ובאיגוד האמריקני ומרצה בכיר בפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית. בשנתיים האחרונות אף נבחר למצטיין דיקן בהוראה. אחת לכמה חודשים מבקר ד״ר הידש בבית החולים "זיו" בצפת, ומבצע שם ניתוחים אורולוגיים בילדים.

ד"ר הידש פירסם עשרות מאמרים ומחקרים בתחומי התמחותו. המחקר העיקרי שבו הוא מתמקד - טיפול בילדים הסובלים מבעיות עצביות בשלפוחית השתן, היפוספדיס, ושחזור מומים מולדים במערכת השתן בילדים.

"בעיות אורולוגיות נפוצות ומגוונות מאוד", אמר ד"ר הידש, "רוב הבעיות מאובחנות עוד לפני הלידה בסקירת העובר, וחלקן בשלב מאוחר יותר כאשר הילד מתקשה להיגמל מחיתולים וממשיך להרטיב. בעיות אלו לא זו בלבד שפוגעות באיכות החיים של הילד והמשפחה אלא גם יכולות להתדרדר לפגיעה כלייתית או לפגיעה בפוריות״.

"השאיפה שלי לעשות כל שביכולתי וביכולת הצוות באורולוגית ילדים כדי להבטיח שהמטופלים שלנו יוכלו ליהנות מבריאות ואיכות חיים טובה", הוסיף.

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  ד"ר גיא הידש,  המרכז הרפואי "הדסה",  ניתוחים
תגובות
12.12.2017, 22:52

זה מאוד הוסיף אותי לראות את זה תודה רבה!!!