חדשות

"רמב"ם": מטופלים בחדר המיון יוכלו לעקוב באופן מקוון אחרי הטיפול בהם

בית החולים הודיע על שירות מקוון חדש, שבו יוכלו המטופלים לעקוב אחרי בדיקותיהם, תוצאות בדיקות מעבדה ועוד, דרך הטלפון החכם שלהם

טלפונים חכמים (צילום: אילוסטרציה)

המרכז הרפואי "רמב"ם" בחיפה הודיע אתמול (ב') על השקת "שירות מקוון פשוט ויעיל לעדכון דיסקרטי ומידי בהתקדמות הבדיקות והטיפול" במחלקה לרפואה דחופה. לדברי בית החולים, חדר המיון ב"רמב"ם", במיוחד בעונות החורף, הוא אולי העמוס ביותר מבין כל חדרי המיון בארץ. לא אחת מדווח על כך שהתפוסה בו הגיעה גם ל-200%.

בית החולים מסר, כי כל מי שמגיע למיון ברמב"ם כמטופל יישאל במהלך הקבלה אצל האחות אם הוא מעוניין בקבלת מידע בעת שהותו במיון. במידה שייענה בחיוב, תישלח למספר הסלולרי שיספק לאחות הודעת SMS עם קישור לעמוד אינטרנט. בלחיצה על הקישור (אין צורך "להוריד" שום אפליקציה ייחודית לטלפון) ייפתח מסך שבו תדווח מערכת אוטומטית על התקדמות הטיפול והבדיקות באותו מטופל.

כך, למשל, יידע המטופל הממתין מה סטטוס הבדיקות שעוד נותרו לו: בדיקת רופא פנימי, או רופא אורתופד וכו'. לאחר שנטלו ממנו בדיקות דם ובדיקות אחרות, הוא יקבל עדכון מתי הגיעו תוצאות הבדיקה.

השירות המקוון פותח באגף המחשוב של בית החולים, הרואה בו צעד חשוב בשיתוף המטופל בהתנהלות השהיה שלו במיון שעקב העומס הגדול שבו עשויה להתמשך כמה שעות. מטרת השימוש בשירות המקוון אפליקציה היא להפחית את אי הוודאות של המטופל ולשתף אותו בהתקדמות הטיפול שהוא מקבל.

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "רמב"ם",  שירות מקוון,  אפליקציה,  טלפון חכם,  ניהול תור
תגובות
 
אנונימי/ת
22.11.2017, 21:56

כל הכבוד! לפעמים באמצעים פשוטים וידידותיים, ללא עלויות גבוהות - ניתן לשפר את החוויה השרותית על אף אילוצי תקציב וכח אדם. הרבה יותר נכון, יעיל ואנושי מאשר להצמיד שוטר לכל חולה כעוס. כל הכבוד על היצירתיות והיוזמה!