חדשות

דיווח: הוועדה למינוי מנהל חדש למרכז הרפואי "וולפסון" תתכנס ב-14 בדצמבר

המועד הקודם שבו הוועדה יועדה להתכנס, באוגוסט השנה, נדחה ברגע האחרון בעקבות מאבק מאחורי הקלעים במשרד הבריאות על זהות המועמדים

בית החולים "וולפסון" בחולון (צילום: ויקיפדיה)
בית החולים וולפסון בחולון. צילום: ויקיפדיה

הוועדה למינוי מנכ"ל חדש למרכז הרפואי-ממשלתי "וולפסון" בחולון תתכנס ככל הנראה ב-14 בדצמבר; כך דווח אתמול (ד') ב"כלכליסט". הוועדה היתה אמורה להתכנס בקיץ האחרון, אולם ישיבתה נדחתה ברגע האחרון על רקע הגשת מועמדים חדשים לתפקיד.

המנכ"ל הקבוע הקודם של בית החולים, ד"ר יצחק ברלוביץ', היה אמור לסיים תפקידו באוקטובר 2016, אך נותר בו חצי שנה נוספת עד אפריל האחרון. זאת, מכיוון שבג"צ הקפיא את המכרז לתפקיד, בשל עתירה שהגישה מנהלת קרן המחקרים בבית החולים, איריס לוונשטיין לוי, שביקשה להתמודד על התפקיד אף שאיננה רופאה. עתירתה נדחתה באפריל. סגניתו לשעבר של ד"ר ברלוביץ' ד"ר זהבית זיו־נר מונתה למנהלת זמנית.

תחילה הייתה כוונה לכנס את הוועדה בספטמבר, אלא שכעבור זמן קצר נמסר כי המועד הוקדם לסוף אוגוסט. יום לפני התאריך המיועד, דיווח העיתון, קיבלו המועמדים הודעה בשעת לילה מאוחרת שכינוס הוועדה יידחה למועד לא ידוע.

הסיבה כלפי חוץ הייתה הודעה על היעדרותו של מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב. אולם על פי הדיווח, "מאחורי הקלעים התנהלו מאבקים בין בכירים במערכת הבריאות שתמכו בחלק מהמועמדים לתפקיד".

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי וולפסון,  ועדה,  נציבות שירות המדינה,  משרד הבריאות,  ד"ר זהבית זיו-נר
תגובות