חדשות

ד"ר מאיר כהן נבחר ליו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית

ד"ר כהן משמש כרופא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית וכמנתח בכיר בכירורגיה פלסטית במרכז "שניידר" לרפואת ילדים וב"בילינסון"; יחליף בתפקיד את ד"ר יורם וולף

ד"ר מאיר כהן, יו"ר ארגון המנתחים הפלסטיים אסתטיים בישראל. "הרחקתי מקבוצת הדיון של הר"י מוכיחה שמדובר בארגון דיקטטורי שאינו יכול לקבל דעות שונות או לנהל שיח אמיתי"

ד"ר מאיר כהן נבחר לתפקיד יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית. הוא מחליף בתפקיד את ד"ר יורם וולף, שכיהן כיו"ר האיגוד במשך שנתיים.

ד"ר כהן משמש כרופא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית וכמנתח בכיר בכירורגיה פלסטית במרכז "שניידר" לרפואת ילדים וב"בילינסון", וכן מנהל את המרכז הרפואי הפרטי לניתוחים פלסטיים "שער העיר" ברמת גן. לצד ד"ר כהן כיו"ר האיגוד יכהנו ד"ר רון עזריה וד"ר רועי ענבר כחברי הוועד המנהל.

ד"ר כהן חבר גם באיגוד האמריקני לכירורגיה פלסטית וברשות המחקר האמריקנית לכירורגיה פלסטית. הוא סיים לימודי רפואה בהצטיינות ב- 1992 באוניברסיטה העברית בירושלים ואת לימודי המסטר באוניברסיטת תל-אביב. בנוסף לעבודתו כרופא הוא משמש מרצה בחוג לכירורגיה של האוניברסיטה.

ד"ר כהן עבד כשנתיים בבתי חולים מובילים בטורונטו, קנדה, שימש כממלא מקום מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית ב"בילינסון" ופרסם מאמרים רבים ופרקים בספרים העוסקים בנושאי לייזר, ריפוי פצעים, שיחזור פנים ועוד.

עם כניסתו לתפקיד היו"ר אמר ד"ר כהן: "אני מודה לחברי האיגוד על התמיכה הרחבה ועל הבחירה בי. במהלך תקופת כהונתי בדעתי לפעול לקידום מעמד הרופא המומחה בכירורגיה פלסטית תוך שימת דגש על חיזוק הקשר בין המגזר הפרטי לציבורי".

באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהר"י חברים כ-300 רופאים מומחים ומתמחים. הוא נועד כדי לקדם ולפתח את המקצוע, ההוראה והמחקר. בנוסף מטפח האיגוד קשרים עם ארגונים בינלאומיים רבים גם כדי להתעדכן בחידושים ובמגמות במטרה ליישמם בישראל.

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  ד"ר מאיר כהן,  ד"ר יורם וולף,  ניתוחים פלסטיים
תגובות
10.11.2017, 19:51

בהצלחה!

בהצלחה רבה