חדשות

סבב מינויים ב"כללית": ד"ר ערן רוטמן מונה למנהל מחוז שרון-שומרון

בנוסף הודיעה הקופה על מינויים של ארבעה מנהלים אחרים לתפקידים שונים; מנכ"ל הקופה, נועז בר-ניר: "המנהלים הביאו להישגים רבים של הקופה"

מטה הנהלת "כללית". (מקור: ויקיפדיה)

ד"ר ערן רוטמן מונה למנהל מחוז שרון שומרון בשירותי בריאות "כללית", במסגרת סבב מינויים פנימי לתפקידים בכירים בקופת החולים הגדולה בישראל. המינויים אושרו השבוע בדירקטוריון "כללית", שבראשו עומד אלי אדמוני, על פי המלצת מנכ"ל הקופה, נועז בר ניר.

ד"ר רוטמן (M.D) הוא מומחה ברפואת משפחה ומוסמך במנהל מערכות בריאות. הוא מילא תפקידי ניהול שונים בקופה ביניהם כמנהל הרפואי של מחוז מרכז וסגן מנהל המרכז הרפואי רבין/בילינסון.

מיכאל אורן מונה לסמנכ"ל וראש חטיבת משאבי אנוש בהנהלת הקופה. הוא מוסמך במדעי המדינה ובוגר המכללה לביטחון לאומי. מילא שורת תפקידים בכירים בהנהלה הראשית ובמחוזות ביניהם כמנהל האדמיניסטרטיבי במחוז דן-פ"ת, כמנהל מחוז דרום ובתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל וראש חטיבת הקהילה.

גדי כהן מונה לסמנכ"ל וראש חטיבת לוגיסטיקה, תשתיות ומערכות מידע. הוא בוגר לימודי כלכלה, מדעי המדינה ומנהל ציבורי. מילא שורת תפקידים בכירים בהנהלה הראשית ובבתי החולים - ביניהם כמנהל הכספים במרכז הרפואי "סורוקה", כמשנה למנהל המרכז הרפואי "סורוקה", סמנכ"ל לוגיסטיקה תשתיות ומערכות מידע. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל וראש חטיבת משאבי אנוש.

רו"ח דפנה כרמלי מונתה לראשת מערך ביטוחי הבריאות ו"כללית מושלם". היא מוסמכת במנהל עסקים. מילאה עד כה תפקידים בכירים שונים במערך הכספים של הכללית, ביניהם מנהלת הכספים של המרכז הרפואי רבין ומנהלת הכספים של מערך ביטוחי הבריאות ו"כללית מושלם". באחרונה שימשה כמ"מ ראש המערך לביטוחי הבריאות ו"כללית מושלם".

ציפי שדה מונתה לסמנכ"לית וראשת חטיבת הקהילה. היא בוגרת לימודי M.A בסיעוד ובמנהל מערכות בריאות. מילאה עד כה שורת תפקידים בכירים ב"כללית" בהנהלה הראשית ובמחוזות, ביניהם כראשת אגף סיעוד בחטיבת בתי החולים, כאחות ראשית, כמנהלת מחוז צפון ובתפקידה האחרון - מנהלת מחוז שרון שומרון.

מנכ"ל "כללית" בר ניר מסר, כי סבב המינויים ייכנס לתוקפו בשבועות הקרובים. "אלו מנהלים בעלי ניסיון רב, שהביאו, כל אחד בתחומו, לקפיצת מדרגה משמעותית ולהישגים רבים של הקופה", ציין בר-ניר בברכתו למנהלים החדשים. "איכויות אלה יובילו את הכללית בשנים הבאות להצלחה בהתמודדות עם האתגרים העומדים בפניה".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  שירותי בריאות כללית,  נועז בר-ניר,  אלי אדמוני,  ד"ר ערן רוטמן
תגובות