חדשות

ד"ר גלב סלובודין מונה למנהל המחלקה לראומטלוגיה ב"בני ציון"

ד"ר סלובודין יחליף את מנהל היחידה הפורש, פרופ' יצחק רוזנר; "מבחינתי זה חלום שהתגשם - לנהל את היחידה לראומטולוגיה בבני ציון שבה 'גדלתי' ושאליה אני קשור כ-25 שנה", אמר

ד"ר גלב סלובודין (צילום: "בני ציון")

ד"ר גלב סלובודין, רופא בכיר במחלקה פנימית א' במרכז הרפואי "בני ציון", וראומטולוג העובד בקופות חולים, מונה למנהל יחידת הראומטולוגיה ב"בני ציון". הוא יחליף את מנהל היחידה הפורש, פרופ' יצחק רוזנר. מנכ"ל "בני ציון", ד"ר אמנון רופא, בירך את ד"ר סלובודין וציין את תרומתו של פרופ' רוזנר לבית החולים.

ד"ר סלובודין, בן 52, נשוי+3, נולד באומסק שבסיביר שבה גם למד רפואה בבית החולים המקומי במחלות פנימיות ובקרדיולוגיה. ב-1992 עלה לישראל וב-1993 החל בהתמחותו ברפואה פנימית אצל פרופ׳ דניאל ישורון בפנימית א׳ ב"בני ציון". במהלך תקופת ההתמחות סיים שירות בצה"ל.

בשנים 2001-2003 שהה בדאלאס, טקסס, ולמד שם ראומטולוגיה והתמחות בדלקת חוליות מקשחת. במקביל לעבודתו הקלינית עסק במחקר והדריך סטודנטים ורופאים צעירים.

עם כניסתו לתפקידו החדש אמר ד"ר סלובודין: "מבחינתי זה חלום שהתגשם - לנהל את היחידה לראומטולוגיה בבני ציון שבה 'גדלתי' ואליה אני קשור כ-25 שנה". הוא הביע תקווה שיוכל להמשיך ולפתח את היחידה בעקבות פרופ׳ רוזנר.

ביחידה לראומטולוגיה בבני ציון ניתן ייעוץ למבוטחי כל קופות החולים, וכן לצה"ל, גורמי תיירות מרפא, וכן ייעוץ לכל מחלקות בית החולים. היחידה עוסקת בכ-300 מחלות, ביניהן מחלות אוטואימוניות, דלקתיות, מחלות ניווניות של מפרקים, עצמות, שרירים , גידים וכלי דם.

במרפאת אשפוז יום של היחידה מתבצעות בין השאר שאיבת נוזל והזרקת תרופות תחת הכוונת אולטרה סאונד, טיפולים לתוך הווריד בתרופות ביולוגיות חדישות ולקיחת ביופסיות של שומן לאיבחון אמילוידוזיס ובלוטות רוק. כמו כן מתבצע טיפול תוך וורידי של ציקלופוספאמיד, וחלבונים נוגדי דלקת IV/IG. כן מבוצעים ביחידה מחקרים קליניים בתרופות מתקדמות שטרם נכנסו לסל.

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  המרכז הרפואי "בני ציון",  פרופ' גלב סלובודין
תגובות

ליצחק - מזל טוב והרבה בריאות לתקופת הגימלאות !
לגלב- איחולי הצלחה מעומק לבי לכניסתך לתפקיד עליו חלמת !
בברכה, ת.ד. גולן.

02.11.2017, 10:30

מזל טוב ובהצלחה.
גלב היה אחד ממורי בלימודי הרפואה, מורה שמשאיר חותם ושלמדתי ממנו הרבה, מודל לחיקוי כרופא וכאדם.