חדשות

מנהלי מחלקות חדשים לטיפול נמרץ כללי ולמחלקת עיניים ב"אסף הרופא"

ד"ר אדוארד (אדי) אלגיאייב (41) מונה למנהל מחלקת טיפול נמרץ כללי וד"ר ערן פרס (52) מונה למנהל מחלקת העיניים במרכז הרפואי "אסף הרופא"

אסף הרופא (צילום: ויקיפדיה)
המרכז הרפואי אסף הרופא-שמיר (מקור: ויקיפדיה)

ד"ר אדוארד (אדי) אלגיאייב וד"ר ערן פרס מונו למנהלים החדשים של מחלקת טיפול נמרץ כללי ומחלקת עיניים במרכז הרפואי "אסף הרופא".

ד"ר אדוארד (אדי) אלגיאייב (צילום: "אסף הרופא")

ד"ר איליגיאייב, בן 41, נשוי ואב לשלושה ילדים, גר בראשון לציון. הוא עלה לישראל לפני 20 שנה מברית המועצות לשעבר והתמחה בפנימית, בטיפול נמרץ כללי ובהרדמה ב"אסף הרופא". הוא משמש כרופא בכיר בטיפול נמרץ כללי משנת 2006. בתפקידו האחרון היה סגן מנהל המחלקה. הוא החליף בתפקיד את ד"ר יובל לאונוב, שפרש לגמלאות אחרי 20 שנה.

ד"ר ערן פרס, המנהל החדש של מחלקת עיניים, החליף בתפקיד את פרופ’ יצחק אבני, שפרש לגמלאות. ד"ר פרס הוא בן 52, נשוי ואב לשלוש בנות. הוא מתגורר בקריית אונו והגיע ל"אסף הרופא" בשנת 2005 לאחר התמחות ברפואת עיניים והתמחות-על בחקר מחלות עיניים גנטיות ב- NIH – מרכזי הבריאות הלאומיים בארה"ב. עם שובו לישראל עבד כרופא בכיר במרפאת רשתית והתמקצע בניתוחי קטרקט.

ד"ר פרס מוביל עתה כמה מחקרים לגילוי המרכיב התורשתי של מחלות עיניים. המחקרים נעשים במעבדת המחקר האופטלמו-גנטית, שאותה הקים והוא מנהל. הוא גם מוביל את השירות למחלות עיניים תורשתיות בבית החולים.

ד"ר ערן פרס (צילום: "אסף הרופא")

בנוסף, ד"ר פרס הוא מרצה-בכיר בפקולטה לרפואה באוניברסיטת ת"א וחבר בקונסורציום למיפוי מחלות רשתית בישראל.

"מחלקת העיניים באסף הרופא היא מהגדולות והוותיקות בישראל", אמר ד"ר פרס, "במחלקה צוות רופאים מקצועי אחיות, טכנאים, אופטומטריסטים ופקידות. במחלקה 18 מיטות אשפוז ושני חדרי ניתוח משוכללים, המצוידים בטכנולוגיה החדשנית ביותר. מרפאת העיניים של המחלקה נותנת שירותים בהיקפים גדולים לעשרות אלפי מטופלים בשנה. נעשות בה בדיקות טכניות ורפואיות שונות ייחודיות לרפואת העיניים בעידן המודרני. זאת, לצד טיפולים רבים ביניהם אלפי ניתוחים והזרקות תוך-עיניות בשנה.

"אני גאה לנהל מערך זה המחויב לשמירה על מאור עיניהם של עשרות אלפי מטופלים מאזור השפלה והמרכז. ניהול המחלקה הוא עבורי הזדמנות לשפר את חוויית הטיפול של החולים, לקדם מקצוענות של הצוות הרפואי, להביא טכנולוגיות ותחומי שירות חדשים וליזום מחקרים. בכוונתי להוביל את המחלקה כך שרופאי עיניים נוספים ישאפו להצטרף לשורותיה".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  המרכז הרפואי "אסף הרופא",  ד"ר ערן פרס,  ד"ר אדוארד אלגיאייב
תגובות