כנסים

כנס האגודה הישראלית-פולנית לבריאות הנפש

8-11 במרץ 2018 | קרקוב, פולין

ברצוננו להודיע על פתיחת ההרשמה להרצאות ולהשתתפות בכנס האגודה הקרוב שיתקיים בקרקוב בין התאריכים 8-11 במרץ 2018.  מדובר בכנס המסורתי שאנו עורכים בקרקוב בסוף השבוע השני של מרץ, במקביל לאירועי הזיכרון לחיסול גטו קרקוב הנערכים ע"י העירייה המקומית והקהילה היהודית. הפעם: בסימן 75 שנים לחיסול הגטו.

החלק המרכזי של הכנס שלנו ייערך בשבת, ה-10 בחודש, במוזיאון "גליציה".  ביום שישי בערב נערוך ארוחת ערב משותפת, וביום ראשון נשתתף במצעד מכיכר גיבורי הגטו למחנה פלשוב.  במוצ"ש מתוכנן קונצרט כליזמרים.

למעוניינים יתקיימו סיורים במתקני שיקום פסיכיאטריים של חברינו בקרקוב ביום חמישי, ה- 8 בחודש.

נושא הכנס המשותף, שסוכם עם חברינו בפולין, אליהם יצטרפו הפעם חברים מהאגודה הגרמנית-פולנית לבריאות הנפש:
"Genocide and refugees: from the Holocaust to 2018".

בין ההרצאות המתוכננות: הרצאתה של פרופ' יוטה לינדרט (מגרמניה), על מצב הטיפול בפליטים באירופה כיום; הרצאתו של פרופ' חיים קנובלר על בעיות בטיפול בפליטים ופתרונן לאור ניסיון שורדי השואה; הרצאתה של דר' בתיה ברוטין אודות אמנות, רצח עם ופליטות; וכן הרצאתה של פרופ' קאשה פרוט-קלינגר (יו"ר האגודה בפולין) על יחס הממשלה הפולנית לפליטים כיום.

כמנהגנו – אין דמי הרשמה לכנס עצמו. החברים המעוניינים מתבקשים להזמין בעצמם את הטיסות והמלונות (מומלץ: באיזור המלון Holiday Inn Krakow Centrum).

להשתתפות, כולל כמרצים/יושבי ראש סימפוזיונים בכנס – נא צרו קשר עם פרופ' צבי זמישלני [email protected]; עם פרופ' חיים קנובלר [email protected]; עם גב' לילי הבר [email protected], [email protected]; או עם דר' אלכס טייטלבאום [email protected]

ועד האגודה

נושאים קשורים:  כנסים
תגובות