חדשות

"איכילוב" הודיע על השקת סדרת כלים טכנולוגיים לשיפור השירות למטופליו

בית החולים השיק אפילקציה לניווט בתוך המרכז הרפואי, אתר חדש עם מידע על זמני המתנה ותורים לניתוחים וכן הרחיב השימוש בהודעות טקסט למאושפזים

בית החולים איכילוב. (מקור: ויקיפדיה)

המרכז הרפואי "תל אביב-איכילוב", הודיע כי השיק סדרת כלים מקוונים ודיגיטליים חדשים במטרה "לשפר את איכות השירות הניתן למטופלים הבאים בשעריו עם סדרת כלים טכנולוגים חדשים שינגישו מידע רלוונטי למטופלים דרך מכשירם הנייד וישפרו את חווית הביקור או האשפוז".

האתר החדש של בית החולים "איכילוב" (צילום מסך)

לדברי המרכז, הוא השיק אתר אינטרנט חדש, המכיל אינדקס עשיר על מחלות ומצבים רפואיים שונים, מידע מקיף על המחלקות וצוות בית החולים וגישה לנתונים כמותיים המתארים את היקפי האשפוז ותורים לביקורת. לדברי בית החולים ,"באתר מפורסמים זמני המתנה לניתוחים, ו"איכילוב" הינו בית החולים היחיד בישראל שחושף מידע זה באתרו הרשמי". חברי מועדון be well מבין המטופלים בבית החולים יכולים לצפות גם בתיק הרפואי האישי שלהם.

בנוסף, הושקה אפליקציה חדשה המאפשרת לנווט עם הטלפון החכם ברחבי המרכז הרפואי. לדברי "איכילוב", האפליקציה פותחה בשיתוף עם חברת SHIMEBA הישראלית וחברת SENION השוודית. "היא מאפשרת לבאים בשערי המרכז הרפואי ליהנות מחוויית התמצאות ידידותית ונוחה. כל שנדרש מהמבקר זה לכתוב את שם המחלקה או המרפאה אליה הוא מעוניין להגיע ובתוך שניות מתקבל על מסך הטלפון מסלול ישיר אל היעד וכן הוראות קוליות וכתובות המלוות אותו לאורך כל הדרך".

אפליקציה חדשה שהשיק "איכילוב" (צילום: יח"צ)

בית החולים גם מסר, כי הרחיב את השימוש בהודעות טקסט למטופלים. "על מנת להוסיף לתחושת הביטחון ולמזער את חוסר הודאות התחלנו לעדכן את המטופלים במסרונים ישירות לסלולר הן במיון, בנוגע להשלמת בדיקות, הן ביולדות -מידע אישי לכל יולדת ועדכונים שוטפים מהתינוקייה, וכן מידע למשפחות מטופלים מנותחים מחדר הניתוח. פלטפורמה זו תשמש אותנו בקרוב גם בחלק ממרפאות החוץ", נכתב בהודעת בית החולים.

בנוסף הודיע בית החולים כי יפעל להרחבת הצבת מסכים אישיים במיטות אשפוז, בהם יהיה ניתן לצפות בטלוויזיה ולגלוש באינטרנט, ללא תשלום. כמו כן, הודיע כי יפעיל שירות "צ'ק-אין" מהבית לזימון תורים. הוא גם הודיע כי ירחיב את האפשרות לתת פידבק על בית החולים באמצעות הכלים הדיגיטליים השונים.

לדברי פרופ' רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי: "אחד האתגרים המרכזיים הוא להפוך את השירות לחלק בלתי נפרד מהמצוינות שלנו. האתגר גדול במיוחד כשהמערכת נמצאת באופן קבוע במשאבים חסרים ועוסקת בדבר הכי חשוב שיש-הבריאות שלנו.

"אנו מבינים היום כי נדרש מאתנו לא רק לתת טיפול ומענה אלא להפתיע. להעביר מסר ותחושה, בכל אינטראקציה שלנו עם המטופל, כי אנחנו רואים אותו. הנהלת המרכז הרפואי בראשותי שמה לעצמה כיעד לייצר סטנדרט שירות עסקי בבית החולים שלנו, כשלנגד עיננו המטופל ומשפחתו וצרכיהם בהיבטים הקליניים והאנושיים כאחד. הדרך עוד ארוכה אבל אנחנו משקיעים ככל שאנו יכולים כדי להשתפר ולהתקדם מיום ליום".

נושאים קשורים:  חדשות,  הודעות טקסט,  חדשנות,  פרופ' רוני גמזו,  המרכז הרפואי איכילוב-תל אביב
תגובות