חדשות

הוקפא מינוי מנהלי מחלקות ב"וולפסון" עד לבחירת מנהל חדש לבית החולים

העיתון "כלכליסט" דיווח, כי לא נקבע מועד חדש לישיבת הוועדה האמורה לבחור מנכ"ל חדש לבית החולים, לאחר שהישיבה שתוכננה ל-22 באוגוסט נדחתה במפתיע

בית החולים "וולפסון" בחולון (צילום: ויקיפדיה)
בית החולים וולפסון בחולון. צילום: ויקיפדיה

כל מינויי מנהלי מחלקות במרכז הרפואי-ממשלתי "וולפסון" בחולון הוקפאו עד שימונה לבית החולים מנכ"ל קבוע; כך דיווח אתמול (א') העיתון "כלכליסט". בדיווח נמסר, כי בנציבות שירות המדינה בחנו את ההיבטים המשפטיים הקשורים להליך המכרז לניהול "וולפסון" והתקבלה החלטה שאין מניעה בהשלמתו.

הוועדה לבחירת המנכ"ל הייתה להתכנס ב-22 באוגוסט אבל ישיבתה בוטלה ברגע האחרון – ונדחתה לתאריך לא ידוע. לפי הדיווח, הנימוק לדחיית הפגישה - שהוקדמה על ידי משרד הבריאות לפני שנדחתה - היה שמנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן-טוב לא יוכל להשתתף בה.

מאחורי הקלעים של הליך המינוי התנהלו מאבקים בין בכירים במערכת הבריאות, שתמכו במועמדים שונים לתפקיד.

סאגת בחירת המנכ"ל "ל"וולפסון" נמשכת כבר למעלה משנה, בעקבות עתירתה של מנהלת קרן המחקרים של בית החולים איריס לוונשטיין-לוי לבג"ץ בדרישה שתוכל להתמודד על התפקיד. לאחר דחיית עתירתה נפתח מחדש המכרז, לבקשת בכירים במשרד הבריאות. המנכ"ל הקודם ד"ר יצחק ברלוביץ' סיים תפקידו רשמית באוקטובר 2016, אך נתבקש להאריך כהונתו בעוד חצי שנה. מי שמנהלת מאז פרישתו את בית החולים היא המנהלת-הזמנית, ד"ר זהבית זיו-נר. ככל הידוע היא לא הגישה את מועמדותה לתפקיד המנכ"ל.

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי וולפסון,  מכרז,  נציבות שירות המדינה,  משרד הבריאות
תגובות