חדשות

דיווח: מנהל "איכילוב" פרופ' רוני גמזו צפוי לכהן כיו"ר ועדת סל הבריאות לשנת 2018

העיתון "ישראל היום" דיווח הבוקר על המינוי, אך משרד הבריאות מסר כי הנושא "נמצא עדיין בדיונים"; בין שר הבריאות יעקב ליצמן לבין יו"ר ועדת סל התרופות בשנה שעברה, פרופ' יונתן הלוי מ"שערי צדק", שוררת מתיחות בעקבות פרשת המחלקה ההמטו-אונקולוגית ב"הדסה"

פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל המרכז הרפואי תל אביב-איכילוב. עכשו גם דירקטור בחברה פיננסית פרטית (צילום: "איכילוב")

פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל המרכז הרפואי "תל-אביב-איכילוב" יכהן כיו"ר ועדת סל התרופות לשנת 2018; כך דיווח הבוקר העיתון "ישראל היום". לשכת שר הבריאות יעקב ליצמן מסרה לעיתון כי הנושא "עדיין בדיונים" וכי השר צפוי להודיע על המינוי וכן על הרכב ועדת הסל בימים הקרובים.

דיוני הוועדה צפויים להתחיל לאחר החגים. היא אמורה לסיים אותם ולהגיש את המלצותיה עד סוף דצמבר.

פרופ' גמזו שימש לפני שהתמנה למנכ"ל "איכילוב" כמנכ"ל משרד הבריאות, בתקופה שבה שימש ליצמן ממונה על המשרד מטעם הממשלה במעמד של סגן-שר הבריאות.

אם אמנם ייכנס לתפקיד כיו"ר הוועדה הוא יחליף את פרופ' יונתן הלוי, מנהל המרכז הרפואי "שערי צדק", שכיהן כיו"ר בשנה הקודמת. בין פרופ' הלוי לבין השר ליצמן שוררת מתיחות בעקבות פרשת המחלקה ההמטו-אונקולוגית ילדים ב"הדסה" עין כרם. ליצמן האשים פומבית את הלוי באחריות לניסיון המעבר של מנהל המחלקה, פרופ' מיקי וינטראוב, יחד עם עוד ששה רופאים, ל"שערי צדק".

נושאים קשורים:  חדשות,  פרופ' רוני גמזו,  מינויים,  ועדת סל התרופות,  משרד הבריאות,  שר הבריאות יעקב ליצמן,  ועדת סל התרופות לשנת 2018
תגובות
אנונימי/ת
06.09.2017, 22:33

מתי מנהלת מחלקת עיניים באיכילוב תפנה המקום לטובת אחרים? היא הרבה יותר מ6 שנים בתפקיד. האם החוק ידוע ומופעל באיכילוב?פרופסור יקר מנהל ביהח