דעות

קשה לנו לראות כיצד טופלים על אבא האשמות שווא

מכתב פומבי לתמיכה באבי, מנהל "הדסה": "אבא, אנו יודעים כמה קשה לך לעמוד מול ההורים במקום לחבק אותם כמו שבדרך כלל אתה רגיל"

אף על פי שקיימת הפרדה מוחלטת בין חייו האישים של אבי, פרופ' זאב רוטשטיין, לבין עבודתו, בזמנים אלו חילחלה בנו ההרגשה שאין אנו יכולים עוד לעמוד מן הצד ,לשתוק ולצפות במחול השדים וה"עליהום" התקשורתי המיוחצן שמופנה כלפיו ולא להביע את דעתנו, כפי שבוודאי היה קשה לכל אחד ואחת, לראות מישהו יקר וקרוב אליו מותקף.

אבא, שכל חייו הבוגרים בחר לעבוד לילות כימים, גם במחיר אישי ומשפחתי, במסגרת הציבורית, והתקדם בכוחות עצמו לתפקיד מנהל, מינף את בית החולים "שיבא" למוסד רפואי מצליח ומשגשג ברמה בינלאומית, וכל זאת למען הציבור באשר הוא.

משרד יחסי ציבור ועורכי דין משתמשים בילדים החולים ובמשפחותיהם בחזית, ומנתבים את זעם ותסכול הורי הילדים החולים במחלה נוראית זו לעברו של אבא.

לפני כשנה נקרא לדגל, ובזמן ששאר בני גילו יוצאים לפנסיה ומשקיעים בעצמם ובמשפחותיהם, קיבל אבא על עצמו פרויקט אתגרי, ונעתר לבקשתו של שר הבריאות מר יעקב ליצמן, להציל את בית החולים הגדול והחשוב בירושלים, ולמעשה להתחיל מלאכתו מבראשית.

במהלך מאמציו הבלתי נלאים להעלות את "הדסה" על דרך המלך, מצא עצמו אבי מתמודד לא רק מול הבעיות הכלכליות העצומות של בית החולים, אלא גם מול מספר רופאים, שלא ראו בעין יפה החלטה ניהולית זו או אחרת.

אין לנו ספק שהמהלכים הניהוליים אותם נקט אבא כעת - וכמו תמיד - נעשים לטובת המטופלים, ולטובת אלו הממתינים לטיפול, ללא הבדל בין מטופל למטופל וללא הבדל בין דת ומוצא של המטופלים.

לאבא תכונות אופי חזקות וכן, ולעתים התנהגותו עלולה להיתפס כמתריסה, אך אין מכאן להשליך על יחסו וטיפולו המסור והמקצועי למטופלים, קל וחומר לילדים שבהם.

לאחר התפטרות הרופאים (מהמחלקה ההמטו-אונקולוגית ב"הדסה", מערכת ד.א.), החל מסע השמצה בוטה וחסר בסיס המתנהל נגדו, ומובל על ידי משרד יחסי ציבור ועורכי דין. אלה משתמשים בילדים החולים ובמשפחותיהם בחזית, ומנתבים את זעם ותסכול הורי הילדים החולים במחלה נוראית זו לעברו של אבא.

לא נותר לנו אלא להצר על כך שנעשה שימוש בחולים ובבני משפחותיהם, מתוך אינטרס זר.

עוברים עלינו ימים לא קלים, כשאנו עדים לפרסום המוטה באמצעי התקשורת וברשתות החברתיות: לראות את ההורים המתוסכלים והמוסתים מטיחים באבא האשמות שווא, קללות, קריאות שנאה ונאצה, ביניהם "רוצח ילדים" וזאת לאחר שכל חייו עסק ועוסק בהצלת נפשות.

אבא, אנו יודעים כמה קשה לך לעמוד מול ההורים במקום לחבק אותם כמו שבדרך כלל אתה רגיל. אנו יודעים כי המצב אליו נקלעה המחלקה ההמטו-אונקולוגית מדאיג אותך, אך אין בנמצא אדם אחר שמתאים ממך לטפל בכך, מבלי שייפגעו המטופלים ולהעמיד מחלקה לתפארת, ובית חולים, מצוין כיאה ל"הדסה" בתפארתה - כמו שרק אתה יכול.

אוהבים ותומכים, המשפחה.

נושאים קשורים:  דעות,  משבר ב"הדסה",  פרופ' זאב רוטשטיין,  התקפות,  משפחה
תגובות
אנונימי/ת
19.06.2017, 17:46

מי כינה את פרו, וינטראוב המן הרשע?

אנונימי/ת
19.06.2017, 18:14

זה טבעי שהבת מתערבת לטובת אביה אך במצב זה לטובת הילדים משפחותיהם ובית חולים הדסה עדיף שיתפטר

19.06.2017, 21:53

כן, גם בהומור פורימי זו שגיאה. אבל בואו ולא נשכח למה נעשתה השגיאה. כי מי הוא שנטש יחד עם כל הצוות שלו, ילדים חולים, מי מסית כנגד רופאי ״שיבא״ שמנסים לגשר על החלל שהותיר אחריו, מי מעל ביעודו כרופא? ועוד משהו, למה התגובות אנונימיות? ממה אתם פוחדים? ואל תאמרו מרוטשטיין....

אנונימי/ת
19.06.2017, 22:00

כנראה שאתה לא יודע !אך פורים היה כ3 חדשים לפני הפרישה.נא לדייק.

אנונימי/ת
19.06.2017, 22:55

מצר על התגובה שלך. ללא פרופ' זאב רוטשטיין לא תהיה הדסה !
טובת בריאותם של כלל תושבי ירושלים וסביבותיה היא שהדסה תשרוד ותעניק להם שירות רפואי וטובתם זאת היא בראש מעייניו של הפרופ' רוטשטיין.
נראה לי סביר שאינך מכיר מקרוב לא את הפרופ' זאב רוטשטיין ולא את בני משפחתו .
מוטב לכלל הציבור שתתמקד בעיסוקיך האישיים יהיו אשר יהיו ולא תחבל במאמצים
הרבים למנוע את קריסתה של הדסה !

אנונימי/ת
19.06.2017, 19:16

יש לו אקדח שהוא יורה בו לכל עבר. הדברים של הבת אינם רלבנטיים לדרך שבה הוא נוהג בבני אדם שאינם בני משפחתו .

19.06.2017, 21:59

מה יותר חמור? נטישת השישה או תגובת רוטשטיין?

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:01

האם מי מציבור הרופאים והאחיות מצדיק את נטישת רופאי היחידה ההמטואונקולוגית
טרם הגעת רופאים מחליפים - כמקובל וכנהוג ברפואה האישפוזית ?
האם נטישתם הקלה את סבלם ומצוקתם של הילדים המטופלים עי' היחידה ?
אם להיות כנים והוגנים הרי הם שכיוונו אקדחים לרקתו של המנכ"ל - ממש בדומה למעשה שוד . האם כך חנכו אותם מוריהם בהדסה ובבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית ?

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:31

תגיד חביבי כמה קשקשן אפשר להיות? הודעה מוקדמת של 6 חודשים לא מספיקה? הרי רוטשטיין בנה על צווי ריתוק וקיבל סטירה לפנים בדמות פסק דין של שופט. מה רצית? שיחיו תחת הדיקטטור הזה לנצח?
אתה מוזמן לעבור להדסה, לאור עזיבה של 12 רופאים ממערך הילדים יש מקום פנוי.

אנונימי/ת
20.06.2017, 09:33

מוחל על "הכבוד" לעבור לעבוד בהדסה.
אין כל סיבה שאותר על משרה מלאה במרכז רפואי אוניברסיטאי מוביל בגוש דן.
דע לך "מלומד" מטיף בשער ( = נביא שקר ) : רופא בעל מצפון אינו נוטש משמרתו
וחוליו אפילו תחלוף שנה ומעלה מהתראתו .
אל דאגה, "חבר" ( ? ): רק הודות לפרופ' זאב רוטשטיין הנהדר הדסה לא תיפול !

אנונימי/ת
21.06.2017, 07:47

נכון לחלוטין

21.06.2017, 09:17

על איזו הודעה מוקדמת אתה מדבר, מר אנונימוס? הרי אין מדובר ביחסי עבודה. מדובר ברוםא ויעודו כרופא. אין לי מושג מי חינך אותך כרופא, התקבלת בשערי הפקולטה לרפואה, כי אתה יודע לשנן, וללמוד בעל פה? מקצוע הרפואה בעיניך ככלל המקצועות, והחולים הם חולדות מעבדה או מה?
צא מהאנונימיות, ואז תענה.

אנונימי/ת
19.06.2017, 19:29

הרושם שאבא שלך מתנהג בבריונות וטכניקות של מאפיה אבל כנראה שבמצב הנוכחי של הדסה אין לו ברירה - מקווה שיצליח.

19.06.2017, 19:50

הסיכוי היחידי של בית החולים הנמצא בחובות אדירים , הוא ניהול של מי שהוכיח שהוא יודע לנהל בית חולים . פשיטת רגל של בית החולים תגרום נזק לילדים ולכל החולים האחרים . הכשלתו של רוטשטיין על ידי מי שלא מבינים את מצב בית החולים ומעדיפים יחסי ציבור על פני המשך פעילות בית החולים , עלולים לגרום נזק קשה .

אנונימי/ת
19.06.2017, 20:52

כדאי שתכיר את העובדות לפני שאתה מתבטא בכזו נחרצות. אין שום קשר למצבו הכלכלי של בית החולים. האיש אוהב מריבות וחלטורות על גב החולים כפי שעשה שנים בתל השומר. בהדסה לא יתנו לכך יד. שים לב שאתה היחיד כאן שלא מתבטא באנונימיות. נסיון חנופה?

19.06.2017, 21:56

מר אנונימי, קדימה, גלה את העובדות, וגם את שמך. תפסיק לזרוק לאויר ספינים אנונימיים. אני לא מתחנף, אני לא שייך להדסה, ולא לאף מוסד רפואי. ואתה?

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:06

ואיך נגדיר את ההתנהגות של הרופאים שנטשו את משמרתם ואת המטופלים -
עדינות ? התחשבות ? מסירות ? מוסריות אתית לדוגמא ?
על הפרופ' זאב רוטשטיין להתמיד בדרכו להגשמת משימתו תוך הבאה בחשבון של התנהגות הזויה של צותים רפואיים כאלה ואחרים שעושים במרכז הרפואי הדסה כבשלהם בלבד.

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:23

לא אחשוף את שמי כיוון שאני מ פ ח ד מהעבריין. כן כן. ומציע לכל המגיבים כאן לקרוא פשוט את העובדות כפי שמופיעות בפסק הדין - קביעת בית המשפט ברורה וחד משמעית. לא מדובר בנטישה אלא בספין של העבריין

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:24

קרא את פסק הדין. הם לא נטשו אתה לעומת זאת כנראה מגיב מטעם שנטש את העובדות

אנונימי/ת
20.06.2017, 09:36

העובדות חד משמעיות : הרופאים נטשו את משמרתם טרם הגעתם של מומחים בכירים מחליפים!

אנונימי/ת
20.06.2017, 09:55

דור ה"צדיק"עשה קריירה שלמה מחנופה לאנשי שררה וכוח

21.06.2017, 09:25

אתה ק ש ק ש ן.
ראה כתבות בידיעות אחרונות של היום. כנראה, יש בהן אינטרסים. ולבטח.
אבל התנהלות הנוטשים יחד עם מנכל שע״צ הלוי? פושעים., נפוחי אגו. שכחו שני דברים, את יעודם כרופאים ואת מגבלות הכח. שיניחו את התעודות על השולחן, יעזבו את המקצוע, ויתחילו לנהל תכניות הקשורות ברפואה, לא באתיקה רפואית, בטלויזיה. זוכרים, גם רחמילביץ עשה או נאלץ לעשות כך.
ושאלה אחרונה, מה ההבדל בינם לבין רופא המועל בתפקידו, בין על ידי רשלנות רפואית ובין במתכוון? שאביא דוגמאות לכאלה ״רופאים״ או הכל מבינים?

אנונימי/ת
19.06.2017, 19:53

מצטרף לתחושות המשפחה
מדובר בעליהום מתוזמן
אם יש מישהו שיכול לחלץ את הדסה מ״הברוך״ זה האיש!

אנונימי/ת
19.06.2017, 20:50

בהחלט. אם הוא כל כך מוצלח למה הוא לא הצליח לגייס רופאים מן השורה? התשובה פשוטה אף בר דעת (פרט לכמה מלחכי פינכה) לא יסכים לעבוד תחת האיש הזה. ולא הוא רק יוצר מהומה ומדון. שום חילוץ ממשבר. הסכם ההבראה נחתם הרבה לפני שהגיע. מאז שהגיע רופאים נוטשים ואחרים לא חוזרים

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:15

תיקון עוולה : הרופאים שגויסו על ידי הפרופ' זאב רוטשטיין הם רופאים מהשורה העליונה - רופאים מומחים בכירים וותיקים משיבא שרמתם המקצועית גבוהה שעבדו
שנים תחת ניהולו של פרופ' רוטשטיין את המרכז הרפואי שיבא.
לידיעתך, משמיץ/ה אלמוני/ת : כל המחלקות, המכונים, היחידות והמרפאות בהדסה
פועלים כסדרם והתקנים של הרופאים במגוון ההתמחויות מאוישים - אין בכלל נטישה המונית. כל רופא שנטש את הדסה מאז כניסתו של פרופ' רוטשטיין לתפקיד המנכ"לות
פרש מהדסתו על דעת עצמו והמרכז הרפואי אינו חש בחסרונו .
רופא שנטש משמרתו - אינו צריך להתקבל חזרה למרכז הרפואי .
התגובה שפרסמת היא בבחינת הסתה פרועה.

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:39

לקרוא לרופאים האלו נוטשים זו הסתה פרועה! אתה מוזמן לעיין בפסק הדין.

אנונימי/ת
20.06.2017, 09:38

כיצד ניתן לקרוא לרופאים בכירים שעוזבים את מקומם ואת מטופליהם בלי להמתין לבואם של רופאים מחליפים וללא ביצוע של העברה מסודרת של היחידה הטיפולית ?

אנונימי/ת
21.06.2017, 07:47

מי שכתב את המילים הללו לוקה בעוורון מוחלט.

אנונימי/ת
19.06.2017, 19:56

מי שיוצא למלחמה ברופאים מופלאים -ומשווה אותם לגדולים בצוררי היהודים.צריך לדעת שבלמחמה כל הצדדים עלולים להפגע.

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:18

האם רופא "מופלא" נוטש את משמרתו ומפקיר את מטופליו ?
האם לכך מחנכת הפקולטה לרפואה בירושלים ?
האם אלה הרופאים שמעונין בהם הציבור הירושלמי כולו ?

אנונימי/ת
19.06.2017, 20:01

אנא ממך !הרימי את הכפפה ותציעי לאביך לקחת פסק זמן ובינתיים להחזיר את המצב לקדמותו ,עד שהמצב יירגע,ובמשך תקופה זו ינסה לארגן רופאים וכו'

אנונימי/ת
19.06.2017, 20:10

אביך טועה. זה אך טבעי שתהיי מוטה לטובתו אולם הוא כושל בניהול המשבר הזה. כפסיכיאטרית אולי תשכילי ללמד אותו כי לעיתים דרכי נועם יעילות יותר ממלחמות אבודות מול רופאים נעלים כרופאי המטואונקולוגיה ילדים. מאבקו נדון לכשלון היות והוא טעה לצאת אל מול רופאים הגונים וערכיים. הגיע הזמן שרופאים יגידו עד כאן! ולא ינוצלו על ידי פקידי המערכת ואנשי הניהול והשווק שלה.

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:20

האם רופאים ערכיים והגונים נוטשים משמרתם טרם הגעת רופאים מחליפים ???

אנונימי/ת
19.06.2017, 20:14

לא ידעת שלא יצא לך שום דבר טוב מחשיפת רגשותיך לציבור? איך את חושבת מרגישה משפחת נתניהו וטראמפ ותאצר וכל מיני אחרים
אביך עודה בדיוק מה שהוא צריך לעשות ועמידתו מול צווחות ההיסטריים מוסתי ה״הם״ תיזכר לטובה לא רק אצלי. ספק אם הוא יקבל תודה ראויה אבל חשוב שתדעי שיש כמוני שחושבים שהוא מתנהל יוצא מן הכלל טוב

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:27

גם אני בדעתך.
רק פרופ' זאב רוטשטיין מסוגל להתמודד עם כל הבלאגן שקורה ( ואולי מאז ומתמיד )
במרכז רפואי הדסה . הוא לא ייכנע לסחטנים, למאיימים ולמשמיצים תוך נחישות להגשים במלואה את המשימה הכבדה שהוטלה על כתפיו.
רופאי הדסה הנכבדים שמוסיפים לפקוד את מקומות עבודתם : הטו שכם , הסתייגו
מקבוצת הרופאים הקטנה שעשתה מעשה שלא ייעשה בנטישת משמרתם ומחוללת מהומת שוא , סייעו בידיו של המנכ"ל לעזור להדסה ובתוך כך - לעזור לכולכם .
בהצלחה לכם ולפרופ' רוטשטיין !

אנונימי/ת
21.06.2017, 07:59

אין לכם מושג. אנשי הדסה מצפים למושיע וחושבים שרוטשטיין הוא זה שיציל את הדסה מתוך מחשבה שזה מה שעשה בתל השומר.
דיברתם עם אנשי תל השומר? בית חולים שרוב העובדים בו שונאים לעבוד בו? שקיימת בו תרבות מזעזעת של התעמרות בעובדים , של אדם לאדם זאב בין העובדים?
אנשים לא מעיזים לאמר את דעתם ולהביע את תחושותיהם. לזה אתם מייחלים?
אדם שמוכר את נשמתו לשטן הכסף ושוכח שהוא עוסק בבני אדם.
למזלכם עובדי הדסה הוא נטפל לאדם הכי לא נכון -הכי מסור ואיכפתי - רופא לדוגמא.
תתעוררו.

אנונימי/ת
19.06.2017, 20:27

את כל כך צודקת וראויה להערכה...
המהלך של השמצות והכפשות בתקשורת משרת רק אינטרס אחד, אינטרס של הרופאים המתפטרים לפתוח מחלקה בשע״צ.
הם השתמשו בכל האמצעים, בילדים ובמשפותיהם, הם נטשו את החולים והוציאו שד של גזענות וקסנופוביה.
בושה לתקשורת הזולה !!!!!
נורא מצטערת לשמוע מה אתם עוברים כמשפחה.
אביך הוא בנה את הבית חולים הטוב והמתקדם בארץ. הלוואי ויצליח גם בהדסה

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:29

הדסה לעולם לא תצליח להגיע לרמתו המקצועית של מרכז רפואי שיבא בתל השומר.
עליה להסתפק בהנצלות מהתמוטטות ופירוק.

אנונימי/ת
19.06.2017, 20:29

עצוב.
האב ("שור מועד") התנהג ביוהרה, סיבך את עצמו, השתלח והשמיץ רופאים שהקדישו את חייהם לחולים, יצר מהומה תקשורתית ואתית... והבת פונה לציבור לקבל את זה בהבנה...

אנונימי/ת
19.06.2017, 21:05

קולגים מדווחים שמדובר בדיקטטור.אין סיכוי שיתפטר אז למען הילדים והרופאים הנפלאים צריך לפטר

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:38

האם המגיב/ה קשה תפישה ?
הפרופ' זאב רוטשטיין נקרא להציל את המרכז הרפואי הדסה מקריסה מלאה - אם יתפטר - לא תהיה הדסה . הוא היחיד שיכול להבריא את הדסה כדי שתעניק יכולת רפואית לתושבי ירושלים יחד עם מרכז רפואי שערי צדק.
הילדים החולים שהוריהם יוצאים חוצץ נגד פרופ' רוטשטיין מוזמנים לקבל טיפול רפואי מסור כמו ילדים רבים אחרים , במרכז הרפואי הדסה : היחידה ההמטואונקולוגית מאויישת עי' רופאים מצוינים שהצילו אלפי ילדים טרם הגיעם למלא את מקום הנוטשים את הדסה.

אנונימי/ת
20.06.2017, 00:09

דולף הוא הצדק
רוטשטין הוא הדסה
היא היתה לפניו ותהיה אחריו
הוא עשה נזק שאותו הדסה תראה שנים
חוסר האמון של הציבור בו ובהדסה מרקיע שחקים

אנונימי/ת
23.06.2017, 10:40

בתי הקברות מלאים במנהלי בתי חולים ״שלא היה להם תחליף״

אנונימי/ת
19.06.2017, 21:34

הרושם הוא, שאין צדיקים גמורים בסיפור המסובך הזה.

אנונימי/ת
19.06.2017, 21:42

מאד עצוב גורל הילדים והרופאים
ומצד שני האגו שלו כה נפוח שלא תיתכן פשרה

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:43

גורל הילדים מופקד בידי הוריהם .
הילדים שיגיעו ליחידה ההמטואונקולוגית בהדסה יזכו לטיפול רפואי מסור וברמה מקצועית בינלאומית.
הרופאים הנוטשים חרצו את גורלם במו ידיהם : ספק אם נוכח עזיבתם המופגנת את
עמדותיהם בלי להמתין להגעת רופאים מחליפים - מנכ"ל מרכז רפואי כלשהו יאות לשבץ אותם אצלו.

אנונימי/ת
19.06.2017, 21:38

להשתמש במשפחות ובחולים... מה יותר פסול מזה...בואו נראה עוד כמה שנים מה ישאר מי כל הדרמה. מה שישאר זה הדברים שבנה פרופ׳ רוטשטיין.

אנונימי/ת
19.06.2017, 21:41

הנזק שמיקי והרופאים הנוטשים עשו למקצוע, להדסה, לירושלים הוא אינו ניתן להערכה.
איך האיש הזה חי? הוא לא מסתכל לפעמים לאחורה?

אנונימי/ת
19.06.2017, 22:02

פרופסור זאב רוטשטיין"זקנתו מביישת את בחרותו"!

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:47

ירושלמיות וירושלמים ,
טרם הבעתם ברבים את עמדתכם במתרחש בהדסה :
האם אתם אדישים ? האם הדסה חשובה לכם /לקיומכם ?
איפה המחאה שלכם ?

19.06.2017, 22:15

זה מה שקורה כשמכניסים זאב לבנין של ילדים...

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:48

מי שעשה לילדים "כיפה אדומה" זה הרופאים הנוטשים ובשום פנים ואופן לא "הזאב".

אנונימי/ת
19.06.2017, 22:41

הכפשת רופאי שיבא שהגיעו לסייע היא בבחינת אותו "צעד קטן יותר מדי" שחשף כי ההתנהלות של צוות הרופאים הנוטש אינה תמימה. זו מעידה שחושפת כי מדובר בקמפיין הסתה חסר גבולות. פתאם צער המשפחות נראה כניצול תחושת תלות של משפחות שכעת מובן כי טופח עד מאד. מישהו מכוון את זה ומנהל את זה. המישהו הזה מעד והלך צעד רחוק מדי. כעת צריך לקוות שמנהל בית החולים יצליח לייצב את הצוות החדש ואת מצב בית החולים. הצוות הנוטש ראוי כי יענש על הפקרה ואותם הורים שתקפו את מנהל בית החולים באלימות מילולית קשה ראוי כי תוגש נגדם תלונה במשטרה. מה שנראה בתחילה כתגובת צער ספונטנית של צוות רפואי והורי מטופלים נראה כעת יותר כאחת מפעולות ההסתה והאלימות מהקשות שהתרחשו בארץ. לעולם לא ניתן יהיה לקבל כי קבוצת רופאים שמתגייסת לסייע תוכפש. יש גבול.

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:08

אמר פרופסור יניב מנהל המטואונקולוגיה ילדים-שניידר כי מוטב היה להעביר את כל!הילדים החולים האונקולוגיים מהדסה מאשר להשאירם במחלקה מקרטעת שמסכנת את חייהם..את מי רוצים להעניש את מי ששנים עבד ללא תנאים לטובת ילדים חולי סרטן בעוד שפרופ.רוטשטיין עשה כסף בפרוייקטים בחול" ללא אישור מנציבות המדינה-ראה מבקר המדינה והחשבת הכללית שהיתה-אצלם משום מה דווקא פרופ'.רוטשטיין נחשב לעבריין!!

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:40

איזו שטות, במרפאת ילדים בכללית הורים כועסים על החלפת רופא כל יום. אז מה? באונקולוגיה זה נחשב סביר? לאיזו מין רמה רפואית אתה חותר? גם רופאי שיבא יודעים כי נכנסו לשם בטעות ולכן מתחילים לעשות צו 8 ולהכניס רופאים אחרים.
ואני לא מבין את המושג נוטש? כמה זמן רופא צריך להודיע מראש על עזיבתו? ואם המנהל לו מתעלל בו האם עליו להמשיך ? האם שבועת הרופא הינה חובה ללא זכויות? מה זה לגיון הזרים?
רואים כי מעולם לא נתקלת במצב שומה ודבריך הבל !

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:51

שר הבריאות הנכבד : מחובתך להטיל על היועץ המשפטי במשרדך לערוך שימוע לרופאים הנוטשים כדי לשקול נקיטת צעדים משפטיים נגדם.

אנונימי/ת
20.06.2017, 00:03

האם חובה להצדיע לאחר קריאת תגובתך או שניתן רק לקרוא?

אנונימי/ת
20.06.2017, 09:44

אתה חופשי לעשות כהחלטתך כפי שנהגת עד כה.
הגבתי על דברי בלע נגד מקצוען מוכח שלא ניתן לעבור לסדר יום ללא תגובה.
הלנו אתה אם לצרינו ?
האם אתה חפץ בהשרדותו של מרכז רפואי הדסה ?
חדל עם כל השתיקים וההתחסדויות : אין כל צורך בהצדעה לתגובה : היה מעשי -
אם טובת כלל תושבי ירושלים מול עיניך - תמוך בתפקודו הסדיר של הפרופ' רוטשטיין .

אנונימי/ת
20.06.2017, 18:40

רופא מחליף זה לא אידאלי אבל כורח מציאות והכפשת רופא מחליף אין לה מקום .

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:36

גם לאבא שלי יש סולם...
אביך בריון , כוחני ודורסני, יום יבוא ונראה את החור השחור שהשאיר על הרפואה הציבורית בישראל
צר לי לומר לך אך הוא מתנהג כמאפיונר חסר עקבות.
תקוותי שיקח עצמו עם מסוקו ומנחתו ויחזור חזרה לשיבא כפי שהוא תכלס מעוניין

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:55

ספר לי בבקשה ממך , עדין הנפש, מי אביך מולידך ?
חוץ מזה "שלאביך יש סולם"... מה עוד יש לו , חוץ מכלי עבודה ?
מה תכונותיו האנושיות החיוביות של אביך ? אולי הנך מאוכזב שהפרופ' זאב רוטשטיין אינו אביך ?

אנונימי/ת
21.06.2017, 08:01

כל מילה בסלע

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:45

רוטשטיין אדם כוחני, היה ועדיין הנו אחד מהורסי הרפואה הציבורית בארץ. זכרונכם קצר, ראו את כל הסקנדלים שהתרחשו בתל השומר תחת ניהולו. כל מלחכי הפנכה מתל השומר, הנכם בושה למקצוע הרפואה על שתיקת הכבשים במשך שנים רבות. אם היה לנו שר בריאות עם אינטגריטי רוטשטיין כבר מזמן היה מורחק מביה"ח הדסה.

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:57

יתכן ש"גדול הדור" חיבר תגובה זאת . בכל זאת נא להציג בפנינו את רשימת ההישגים
שלך בתחום הציבורי .

אנונימי/ת
19.06.2017, 23:52

כל הכבוד לרופאי שיבא
אבא שלך יכול להיות גאה
המעשה שלהם מדבר הרבה יותר מכל הרפש בתקשורת

20.06.2017, 03:56

זוכר אותך עודמימי השביתה הגדולה יישר כוח!

מחזק אני אותך ואת בני משפחתך ובעיקר את אביך זאב.
אנו מכירים מזה שנים רבות ולא אחת אף נחלקנו בדעותינו.אך כפי שכתבתי בעבר. תמיד ידעתי שטובת החולה בראש מעייניו. וכשהייתי זקוק לעזרה כמנהל בי"ח בפריפריה התייצב מיד לעזור ללא שאלות וללא עכוב.
כפי שכתב דר. דור הוא זה שיוציא את הדסה מהבוץ שאחרים הביאוה אלי פי פחת. רק תנו לו לעבוד.
נ.ב. נחמדות אינה מקצוע.

אנונימי/ת
20.06.2017, 06:04

למה צריך לעניין אותי מה הבת של רוטשטיין חושבת? מחכה למאמר מה השכנה ממול חושבת.

אנונימי/ת
20.06.2017, 06:51

צודק

אנונימי/ת
20.06.2017, 08:36

מאמר זו מחמאה לדבר המיותר הזה באתר שכזה. שתפרסם באתר חדשות פופולארי לא כאן(או שיהיה עורך)

אנונימי/ת
20.06.2017, 06:53

יש בעולם ובישראל מנהלים לא פחות טובים שאינם גסים, כוחניים ואלימים כמו רוטשטיין. אגב, זה לא האיש מפרשת "קלאס קליניק"?

אנונימי/ת
20.06.2017, 06:58

אדוני הנכבד, רוטשטיין היה דירקטרור מעולה בחברת ניכיון הצ'קים "האחים נאווי" בזמן ששימש במקביל מנכ"ל שיבא. זה לא נקרא דאגה לילדים חולים?

20.06.2017, 06:53

כמתבונן מהצד המאמר של ד"ר רוטשטיין הצעירה פתטי.נראה שאנו צופים בשקיעתה האיטית של ספינת הפאר "הדסה" כתוצאה מכירסום ניהולי\אירגוני מתמשך לאורך שנים עם תרומה נכבדת של משרדי הממשלה הרלבנטיים לאורך אותן שנים וכמובן משבר מיידוף ב2008.הפתרון:טיפול כירורגי/בריאטרי בארגון והחזרתו לממדים נאותים.עברו כבר 100 שנים משלהי האימפריה העותמנית שאז אירגון הדסה החל לפעול כאן,התפתחו בארץ עוד מרכזים רפואיים וממש מיותר שרופאים מהשפלה יבואו לחלץ את הדסה מהריסותיה

אנונימי/ת
20.06.2017, 09:16

מי חזק על ילדים חולים?!
על הפקרות וכבוד, אגו וכסף. כל מה שלא ידעתם על ילדי הדסה הסובלים, הרופאים הבכירים שברחו, על המנהל שפעל בסתר, על התקשורת שמצאה לדם ועל הציבור המבולבל שמחפש אחריות.
המשבר בהדסה לא יורד מסדר היום שלנו. ואכן לא מדובר במשהו שניתן לזלזל בו או להתעלם ממנו. ילדים חולי סרטן, שמתמודדים עם מחלה קשה, וביום בהיר ששת הרופאים שלהם ועמם מנהל המחלקה נעלמים ולא מתייצבים לעבודתם במחלקה ההמטואונקולוגיה (סרטן המוח). זה לא פחות מדרמה מטלטלת.
כלי התקשורת עמוסים בסיסמאות, קלישאות, יצרים והמון רעש. "מיקי מלאך", "רוטשטיין תאב בצע", "ליצמן אטום", "רופאים מפקירים ילדים" ועוד ועוד. אבל בואו נודה על האמת: רוב הציבור לא יודע על מה ולמה קמה מהומה? האזרח הפשוט לא מבין על מה כל הרעש?
בימים האחרונים אני מנסה לעשות סדר לעצמי בדברים. ליקטתי מספר תובנות לאחר ששוחחתי עם נציגים מכל הצדדים, כדי לקבל תמונת מצב ברורה ככל שניתן.
מראש צריך להגדיר שיש בסיפור הקשה הזה יותר משני צדדים. יש את הרופאים שהתפטרו, אותם מנהל מיקי ויינטראוב ראש המחלקה להמטואונקולוגיה בהדסה, רופא מוערך וידוע מאד. לצידו כ-9 רופאים מומחים וידועי שם בתחום ריפוי סרטן ילדים.
יש את הדסה אותו מנהל זאב רוטשטיין שניהל שנים רבות את בית החולים שיבא בתל השומר. רוטשטיין הובא להציל את בית החולים הדסה לפני כשנתיים לאחר המשבר שפקד את הדסה.
יש את הילדים החולים והוריהם, שמן האמת שהם יהיו בראש סדר העדיפות שהרי כל מטרת המחלקה כדי להציל אותם ולהיטיב עמם בעת מצוקתם. מראש צריך להבין שאך טבעי שהורה לילד חולה תלוי מאד ברופא של הילד, הוא סומך עליו ובעצם נתון בידיו ולהשפעתו.
יש את האחראי על המערכת כולה, הרגולטור שאמון לפקד על כל התנהלות בתי החולים והרופאים שזה משרד הבריאות, בראשו עומד שר הבריאות יעקב ליצמן, מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, ראשי צוותים רפואיים בראשות ד"ר ורד עזרא ראש מינהל רפואה במשרד הבריאות ועוד.
ויש את התקשורת. זו המחפשת כותרות צבעוניות, עדיף בצבע אדום בוהק שיסיטו את דעת הקהל לפי רצונם ואת חשיבת האזרחים לטובת כלי התקשורת הנכון, וכדי לזכות ברייטינג ושליטה על סדר היום.
ובסוף בסוף, יש אותנו. הציבור הרחב, שמסתובב עם תחושת מועקה, נוכח דיווחים על ילדים סובלים ומערכת שמתאזרת להם ורופאים כועסים משפחות בוכות ותקשורת חוגגת.
להלן כמה פרטים שפחות ידועים בציבור שישפכו קצת אור על הבלגן הציבור והתקשורתי גם יחד.
לפני כשנה פרש מהדסה פרופ ראובן אור ויצא לגמלאות. פרופ' אור ניהל שנים רבות את מערך השתלות מח עצם בהדסה עין כרם.
עם כניסתו של פרופ' רוטשטיין כמנכ"ל חדש של הדסה עין כרם, הודיע על מינויה של ד״ר פאולינה סטפנסקי, רופאה בכירה, מקצועית, ומבריקה במיוחד כמנהלת במקום פרופ אור. עד כאן הכל טוב ויפה. אבל מה קרה? ד"ר סטפנסקי הייתה סגניתו של פרופ' מיקי וינטרוב מנהל מחלקת המטואונקולוגיה. זה האחרון לא ראה בעין יפה את קידומה של סגניתו למנהלת מערך גדול משלו. עד כאן עובדה מס'1.
באותה התקופה החל פרופ' מיקי ויינטראוב להדליף לתקשורת, לדבר בכל מקום כי רוטשטיין מנכ"ל הדסה נותן עדיפות לתיירות מרפא (חולים שבאים ממדינות אחרות תמורת תשלום גבוה במיוחד) ולמטופלים מהרשות הפלסטינית. ויינטראוב הסביר לכל מי ששמע כי מטרת רוטשטיין היא כסף (כאילו שזה כסף לעצמו. רוטשטיין {כמו ויינטראוב} אדם אמיד ומסודר אישית כלכלית לכל החיים) וכי תיירות מרפא הוא מקור הכנסה לבית החולים, וכל זאת על חשבון החולים הישראלים שנשארים, לטענת ויינטראוב, מאחור.
כששואלים את רוטשטיין מדוע אתה מעדיף את האורחים מחו"ל על פני הישראלים, הוא מסביר כי מעולם לא יעדיף חולה מחו"ל על חשבון חולה ישראלי. וכי תיירות מרפא פועלת לפי מדיניות חוקית ובפיקוח משרד הבריאות, העובדה שיש יותר תיירות מרפא מהעבר היא כי המחלקה פועלת כיום טוב יותר בידי ד"ר סטפנסקי ואודות כך היא ערוכה לטפל בהרבה יותר ילדים ממה שהיא טיפלה עד היום בפועל.
ביום בהיר התעוררו עובדי המחלקה להמטואונקולוגיה, האחיות והעובדות הסוציאליות וכו', עם "איום" חדש שמאיים למוטט את המחלקה. לדברי פרופ' ויינטראוב, ד"ר סטפנסקי (זו שמונתה מעליו שלא לרוחו, זוכרים?!) אינה מפרידה בין מחלקת סרטן לילידם לזו של המבוגרים. לא נלאה אתכם בכל נבכי הטענות אך ויינטראוב דאג להבהיר כי חיבור בין המחלקות הוא סכנה קשה לחולים ואם זה ממשיך הוא לא ימשיך לנהל את המחלקה.
וכך, מיום ליום, עלו וצצו שוב ושוב בעיות, תקלות, פאשלות, טענות ותלונות – הכל מצד ויינטראוב כלפי סטפנסקי אך לכולם היה ברור שויינטראוב לא מתכוון אליה כי אם לזה שמינה אותה מעליו, הלא הוא פרופ' רוטשטיין המנהל.
זה לא נגמר כאן. עם הזמן החליט ויינטראוב להנהיג אנרכיה של ממש בבית החולים, משל מושכות הניהול בידיו וכביכול הוא נבחר לנהל את מערכת הבריאות. משראה כי בהדסה לא תצמח לו ישועה כראוי למעמדו, החליט לרסק את המחלקה שלו בהדסה ולהעבירה לשערי צדק. וינטראוב שיתף בתכניתו את רופאיו, קבע פגישה עם פרופ' יונתן הלוי מנכל שע״צ ורקם איתו תכנית סודית ברורה להעתקת המחלקה. ברור כי מבחינת שע״צ זו הזדמנות כלכלית וציבורית גדולה, שכן לשע"צ אין מחלקה כזו, שהיא עתירת יוקרה וכסף. עבור מתחרה שלו הדסה (שעדיין לא התאושש כולו מסכנת הסגירה שריחפה עליה עד להגעת רוטשטיין) זו מכה קשה.
ויינטראוב לא דיווח כנדרש על מגעיו אלו עם מנהל שערי צדק אלא פעל בעורמה ובסתר. מנהל שע"צ לא דיווח כנדרש על מגעיו אלו עם מנהל המחלקה ויינטראוב אלא פעל בעורמה ובחשאי. משהתפרסמו המגעים הללו והחלו השאלות האתיות והמקצועיות – לא נותרה לויינטראוב ברירה והוא הגיש, יחד עם רופאיו למחלקה, בקשה רשמית למשרד הבריאות להקמת מחלקה דומה בשערי צדק.
במינהל הרפואה במשרד הבריאות בדקו את הנתונים ומצאו כי מספר הילדים המטופלים באזור ירושלים אינו מצדיק פתיחת מחלקה נוספת בבירה. מדובר בהליך מורכב וארוך, בעלות תקציבית גדולה מאד, זאת לצד בעיות פרוצדוראליות נוספות שיש במהלך כזה וששערי צדק אינו מתאים לכך בהיבט המקצועי האובייקטיבי (בנק הדם לא מתאים ועוד). טיעון נוסף אותו אמר דווקא שר הבריאות יעקב ליצמן, כי כאחראי כולל על כל מערכת הבריאות הוא אינו יכול לאפשר אנרכיה מעין זו. שכן היום זה הדסה מול שערי צדק, מחר זה פוריה מול בילינסון, מחרתיים זיו מול איכילוב, כל חודש יועתקו מחלקות על רופאיהן ממקום למקום, בגלל מריבות ומחלוקות, וכי ברור שאי אפשר לנהל מערכת באופן לא מקצועי ושלומיאלי שכזה.
בית החולים שערי צדק ואנשיהם למו"מ הסודי – רופאי הדסה ובראשם ויינטראוב – סירבו לקבל את התשובה בכל מחיר, והם החליטו לצאת למאבק עקוב מדם במטרה לשינוי ההחלטה.
פרופ' רוטשטיין ראה במו"מ הסודי משום הפרת אמון וקרא לרופאים לסדר. המשבר בין הצדדים עלה על טונים גבוהים. הכבוד של אלה שנתפסו בחשאי ובסתר לברוח למקום אחר ונבלמו – נפגם ומכאן עד ליציאה למלחמה הדרך הייתה קצרה מאד.
האסטרטגיה הראשונה של ויינטראוב וחבריו הרופאים הייתה ברורה. אם יספרו על מאבקים בשל מינויים ואגו, הדבר לא יתקבל בציבור. מה עושים? פשוט מאד. רותמים את ההורים המסכנים, את הילדים החולים מאחוריהם, ושורפים את המועדון. מי יוכל לעמוד מול ילדים חולים? מי יעז להתווכח עם הורים כואבים שהם תמיד צודקים ובצדק שכן הם שבויים בידי רופאיהם ורוצים רק רפואה לילדיהם. משניתן האות נפרצו כל הגבולות. משראו ויינטראוב וחבריו הרופאים כי משרד הבריאות ורוטשטיין מחזיקים באותה דעה למנוע את מעברם לשערי צדק, איבדו אלה כל רסן והודיעו כי יעזבו את המחלקה. הרופאים שידעו שאין מספיק רופאים מעין אלה שמתמחים בסוג הסרטן הנוכחי, ניצלו את המצוקה במערכת הבריאות ואת התלות שיש לילדים ולהוריהם בהם והלכו על מהלך רגשי מסוכן ופסול: רוטשטיין וליצמן מסכנים את הילדים ולא מאפשרים לנו לפעול בסטנדרטים המקצועיים שלנו ולכן "מצפונית" לא נוכל להמשיך כאן...
שר הבריאות מודיע על הליך גישור בין הצדדים וממנה את קובי אמסלם מי שהיה ממונה על השכר במשרד האוצר בזמן שביתת הרופאים וידוע במוביל בתחומו – אך מי דוחה את היוזמה ומכריז המשך מלחמה? הרופאים המתפטרים.
עמותת "הילדים של מיקי" נפתחה והחלה במסע צייד מכשפות נגד כל מי שעמד בדרכם לברוח לשערי צדק ללא דין. עורך דין אליעד שרגא נשכר לייעוץ משפטי, רוני רימון נשכר כיועץ תקשורת, מוקד תרומות נפתח לציבור ש"יציל" את הילדים מידי ליצמן ורוטשטיין האיומים...
התקשורת מטבעה רועשת. ילדים סובלים ומדממים תמיד יתפסו את הכותרות הראשיות. לא בכל יום בורחים להם רופאים תוך נטישת חולים. משבר הדסה בעיצומו. רוטשטיין תאב בצע. ליצמן רוצח. מיקי מלאך. הם חלק מבליל סיסמאות שנחשפנו אליהם. וברשותכם, בואו נתקדם.
צוות רופאים בכירים מבית החולים הדסה פונים מיוזמתם לשר הבריאות יעקב ליצמן, ולאחר מסע דילוג בין הרופאים הפורשים מודיעים על דעתם, כי במידה והשר יתערב, ויורה על תיקון ההיבטים המקצועיים במחלקה, הם ישובו לעבודתם.
שר הבריאות מתגייס למשימה, לאחר סדרת ישיבות ודיונים עם אנשי המקצוע הוא מגבש מתווה חדש, שעיקריו: הפרדה מוחלטת בין השתלות מח עצם מבוגרים וילדים, הקצאת מיטות וצוות ייעודי אך ורק עבור ילדים, ואי מתן קדימות לתיירות מרפא על חשבון ילדים ישראלים.
לכאורה הכל טוב. כל הדרישות המקצועיות שבפי הרופאים ובראשם ויינטראוב מקבלים מענה במתווה החדש. המתווה מועבר לרופאים, מתפרסם בתקשורת, מנהל הדסה רוטשטיין מודיע כי הוא נעתר לכך ומוכן לדרישות, אך נחשו מה קורה עם הרופאים הפורשים? כן, ניחשתם נכון: הם דוחים את המתווה החדש בטענה כי "אין אמון" בין הצדדים ולא בטוחים שהמתווה יבוצע בשטח.
המלחמה ממשיכה לבעור. התפטרותם של הרופאים נכנסת לתוקף. בית הדין מקבל את פיטוריהם חוקית, משרד הבריאות מאפשר להם לצאת לדרך חדשה אך לא כהתארגנות במקום אחד אלא באופן פרטני משום חופש העיסוק. אך הרופאים פוצחים במחאה, מקימים אוהל רפואי בגן סאקר ויוצאים בשירת הקוזק הנגזל במאבק אכזרי רווי אמוציות והכפשות. לא חוזרים לעבודה, כאן נישאר עם הילדים.
הדסה נערך במהירות שיא ומגייס רופאים אחרים, מקצועיים לא פחות, רופאים בעלי שם מחו"ל ומבית חולים שיבא שמתגייסים למאמץ כדי שלא להפקיר את הילדים החולים ללא מענה.

אך הרופאים המתפטרים רואים בכך מלחמה על שמם הטוב. כלום יש עוד רופאים אחרים שימלאו מקומנו? וכי יש לנו תחליף? לא ולא. אנו ואפסנו עוד. בלעדינו הילדים ימותו. מסע הכפשות נגד הרופאים שהובאו תוך פגיעה אישית בשמם הטוב ובמקצועיותם הידועה.
מסע אכזרי בוער בכל כלי התקשורת המתודרכים מבית היוצר של הרופאים המתפטרים, תוך זריית חול, הדלפת תיקים רפואיים וזריקת סיסמאות לציבור שאינו שוחה בחומר ואינו מכיר את האבחנות הרפואיות שהרופאים משחררים אחת לשעה ושמטרתם להפחיד את המשפחות של החולים ולייסר את הציבור באמצעות קמפיינים בוטים, נוטפי דם וארס, נגד ליצמן, נגד רוטשטיין, נגד רופאי שיבא ונגד כל מי שמעז לומר שיש להם תחליף.
זה לא נגמר.
הורים לילדים המטופלים בהדסה פונים לששת הרופאים ושואלים: אם המשרד מציע מתווה על דעתכם, ובית החולים מתחייב, מדוע אינכם חוזרים לטפל בילדים? תשובת הרופאים: כשהשר יזמין אותנו, יתחייב אישית למתווה ויבקש שנחזור, נחזור.
בסביבת השר מבינים שיש כאן סיפור קשה של אגו וכבוד של מי מזמין את מי ומי בא למי ולא קולטים שזה קורה להם. ילדים נותרו ללא רופאים, משפחות מיוסרות ומבוהלות, והרופאים בשלהם: מי יזמין אותנו ראשון. השר מזמין הרופאים אך לאחר זמן מבריזים הרופאים ולא מתייצבים לפגישה עם השר.
שוב השר מזמין ואין תגובה.
שוב מוכפשים הרופאים משיבא שהגיעו לטפל בילדי הדסה, ההורים ואחיות המחלקה, מקבלים דיווחי שווא בתקשורת כי הצוות החדש, המקצועי והמסור, שהגיע להדסה, לא יודע לטפל בילדים. פשוט ככה.
פרופ עמוס תורן. מנהל המחלקה בתל השומר, המחלקה הגדולה ביותר בארץ, בעל שם עולמי. אוטוריטה בתחום. לא מבין.
ד״ר גל גולדשטיין, שטיפל בהרבה יותר ילדים מכל רופא אחר במחלקה בהדסה, לא יודע להכין פרוטוקולים. אבל הרופאים הפורשים? רק הם יודעים, מעולה!
בין לביו אני מבין כי עתירה שהוגשה על ידי עמותת הילדים של מיקי ביקשה לא פחות ולא יותר לאסור את הגעתם של הרופאים משיבא לטפל בילדים החולים במחלקה בעין כרם. דאגה לילדים? נאדה. דאגה לרופאים הנוטשים? בוודאי.
בימים האחרונים משהבינו כולם כי המחלקה בשערי צדק לא תיפתח, מכונסים הרופאים בלשכת מנכ"ל משרד הבריאות ומשקלטו כי המאבק תם אך לא נשלם, כי עדיין עומדים במרים במאהל ההכפשות – הם מבקשים דבר אחד: גישור. זוכרים מי הציע ואף התחנן להביא לגישור בתחילת כל הדרך? כן, ליצמן. ומי יודע כמה דם ודמעות היו נחסכים לו הרופאים המתפטרים היו מגלים קצת אחריות להם ולתפקידם, לשבועת הרופא ולילדים והיו נכנסים להליך גישור מקצועי ונכון, מתחילת הדרך.

אנונימי/ת
20.06.2017, 09:52

אני לא מבין איך אנשים כמו רוטשטין לקראת סוף הקרירה שלהם עושים שגיאות של טירונים

אנונימי/ת
20.06.2017, 11:12

במשרדי פרסום ויחסי ציבור נהוג לחתום בשם המשרד.......

אנונימי/ת
20.06.2017, 11:13

רק שאלה ! מי כינה את פרופ וינטראוב המן הרשע?

אנונימי/ת
20.06.2017, 13:46

אני מודה לך מאוד על המאמץ לשפוך אור על תופעה חד פעמית זו
אני מסכים בהחלט לניתוח שלך
הכל אישי ואצל איש אחד.
מה שלא ידעתי שיש לו אמצעים כספים חריגים
זה מסביר הרבה

20.06.2017, 14:29

סקירה מצוינת וראויה לשבח, רק חבל שמאחוריה אין שם כדי שאוכל לאמר לך בגלוי יישר כוח.

אנונימי/ת
20.06.2017, 15:27

ואת כל הסאגה הזו כתב "אנונימי"- למה שנאמין לך? מאיפה המידע? איך זה שהמצב הולך ומסתבך ורק אתה יודע את האמת?

אנונימי/ת
20.06.2017, 15:50

כבר הוכח כי המגיבים למען כבודו האבוד של רוטשטיין אינם אלא בני משפחתו ויחצניו,
הרי לו יש צדק בדבריך איך ייתכן כי מבין מאות ההורים אשר מכירים את המחלקה שנים ארוכות אין ולו אחד שמצדיק את רוטשטיין או שכועס על הרופאים למרות שהם הנפגעים הגדולים מההתפטרות.
אז מה קורה פה? כולם שקרנים?? הרופאים, ההורים, האחיות, התקשורת ואפילו בית המשפט שפסק ברורות שלרופאים לא היתה שום ברירה אחרת.
כולם משקרים וגויסו לקנוניה לפגוע ברוטשטיין המסכן שחף מפשע?!

הרי ברור שההורים והאחיות כמו גם בית המשפט מכירים את הסיפור טוב יותר, אין זאת אלא שאתה עובד אצל כיחצ"ן אצל רוטשטיין או עוד איזה מקורב לרוטשטיין&ליצמן.

אנונימי/ת
20.06.2017, 23:10

אופס !סליחה שכחתי לחתום- רוטשטיין ושות' יח"צ.

אנונימי/ת
21.06.2017, 08:03

אין לך מושג. הסקירה ממש לא מצויינת. היא מוטה לחלוטין ושקרית.

אנונימי/ת
23.06.2017, 10:53

אין מצב שרופא כתב את התכובה הארכנית הזאת.
יועץ תקשורת של רוטשטיין? אבי בטלהיים? מישהו?

אנונימי/ת
25.06.2017, 15:45

שאלת תם: האם כשהורחבו שירותי המחלקה ע"י המנכ"ל הוא דאג להוסיף כוח אדם?

אנונימי/ת
20.06.2017, 10:58

לאנונימי מ- "מי חזק על ילדים חולים":
אין ספק שאינך רופא והכתבה שלך מקורה במשרד יחסי ציבור שנשכר לשם כך ע"י המנהל העכשוי הכושל של הדסה. אין טעם לעמוד על השקרים והעיוותים שתועמלני משרד יחסי הציבור רקחו. כל רופא עם אינטגריטי יזהה את טביעת האצבעות של ההנהלה הכושלת. אני מקווה שהתשלום המכובד שקבלת מקופתה המרוששת של הדסה עומד ביחס ישר למספר העיוותים והשקרים בפשקוויל ויצא שכרך בהפסדם של הילדים חולי הסרטן.

21.06.2017, 09:43

אי אי אי, הוא לא רופא, אלא איש משרד פרסום.... צצצצצ. ממש נורא.
שני דברים, אם רופא לא יכול לכתוב כך, אז הוא כנראה הוסמך בטעות.
אבל, אני מסכים. ניסוח בהיר, עם ניתוח יפה של עובדות, שלכאורה נראות מהימנות.
השאלה היא לא מי כתב, והשאלה גם אינה האם העובדות נכונות. יש שאלה אחת ואין בילתה:
האם רופא יכול לנטוש את חוליו? האם אין פעולת הנטישה מהווה פגיעה אנושה ביעודו המקצועי? האם האגו הוא כל העניין?
ונא לא לספר לי שהוא רשאי וזכאי לעזוב את מקום עבודתו מבחינה משפטית.,
אחרי שתבחן בעצמך ולעצמך את השאלה שהצבתי בפניך, אזור אומץ וענה, בשמך המלא, ולא אנונימי, כאשר אתה יכולתלעשות שימוש ולגייס כותב טוב, שאינו רופא...
גילוי נאות, אני רופא.

אנונימי/ת
21.06.2017, 16:11

אתה רופא?? בושה לרפואה! משגר כל חמש דקות תגובה עלובה ועוד מתרברב בכך שאתה חושף את שמך ופרצופך!
למטופלים שלך אתה גם מדבר ככה?
ובכלל מתי נשאר לך זמן לרפאות??

20.06.2017, 13:39

תמיד תמהתי על מאמר חז"ל "טוב שברופאים לגהינום".
"בזכות" רופאי הדסה המתפטרים, הובהר לי מאמר זה.
אין ספק שהרופאים המתפטרים, פרופ. מיקי ודר. איריס ושאר הרופאים במחלקה, הם בבחינת "טוב שברופאים", מסירותם ולבם הרחב למטופליהם 24/7 לא ניתנות לתיאור, ובכל זאת בשל האגו לנצח, הם נטשו ועזבו את מטופליהם.
השר ליצמן הושיט להם כמה סולמות לרדת מן העץ, למעשה פרופ. רוטשטיין קיבל את כל דרישותיהם, אך הם לא יסתפקו בפחות מראשו של רוטשטיין.
אכן "טוב שברופאים לגהינום"...

20.06.2017, 13:51

וואוו, לא ידעתי שיש כל כך הרבה רופאים שקוראים להם אנונימי.
אינני מכיר את אבא שלך, אבל מי שמסתכל על עבודתו בתל השומר יכול רק להתפעל. יתכן ששגה בהתנהלות אבל בואו נזכור, פרופסור רוטשטיין בחר להגיע להדסה על מנת לחלץ בית חולים על סף קריסה. הצלחתו של זאב היא ההצלחה והאינטרס של כל מדינת ישראל. אם טעה אפשר להעמידו על טעותו. הטירוף שקורה מסביבו שייך לעולם בעיות הנפש והאגו. אני מציע לכל מי שקרה לו בשמות שונים שיזדהה בשמו ויעמוד על עמדותיו. אם למישהו יש יכולת לנהל את הדסה ואת הכישורים המוכחים הוא מתבקש להציג את מועמדותו. אחרת, אני מבקש ממנו או ממנה להפסיק את ההשתלחות.

אנונימי/ת
20.06.2017, 14:12

מה שנראה לפי התנהלותו בשנה האחרונה במקום להציל את הדסה הוא בא לקבור אותה ויגיס את ליצמן לאמר קדיש

20.06.2017, 13:57

אתם חוצפנים. אינני מכיר את פרופסור רוטשטיין אבל מה שכתבתם כאן הוא מביש. אם יש לכם טענות פליליות מיסרו אותן למשטרה. אחרת אני דורש ממנהל האתר שיוריד את דברי השקר האלה. אני מומחה ברפואת ילדים, זה השם שלי. מי שבחר לזרוק צואה והאשמות פליליות בפרופסור רוטשטיין מתבקש למסור את תעודת הרופא שלו. אתם בושה למקצוע הרפואה.

20.06.2017, 14:27

מחזקת את ידיך, וקוראת למנהלי האתר למנוע אפשרות של תגובה אנונימית. מי שלא יכול לעמוד מאחורי מילותיו בגלוי מוטב שישתוק.

אנונימי/ת
20.06.2017, 16:47

כבר הוכח כי המגיבים למען כבודו האבוד של רוטשטיין אינם אלא בני משפחתו ויחצניו,
הרי לו יש צדק בדבריך איך ייתכן כי מבין מאות ההורים אשר מכירים את המחלקה שנים ארוכות אין ולו אחד שמצדיק את רוטשטיין או שכועס על הרופאים למרות שהם הנפגעים הגדולים מההתפטרות.
אז מה קורה פה? כולם שקרנים?? הרופאים, ההורים, האחיות, התקשורת ואפילו בית המשפט שפסק ברורות שלרופאים לא היתה שום ברירה אחרת.
כולם משקרים וגויסו לקנוניה לפגוע ברוטשטיין המסכן שחף מפשע?!

אנונימי/ת
20.06.2017, 17:16

את כותבת שאביך תרם לציבור ולחברה אך שוכחת שמה שהוא עשה הוא לא עשה חינם וזה בלשון המעטה. ממה שקורה נראה שהוא רחוק מלהיות צדיק אך מה שמדאיג שאין לו חמלה על הילדים האומללים ומשפחותיהם כי האגו שלו לפני הכל

21.06.2017, 09:48

אנונימי, ולא נכבד.
אני מעז לחשוף את שמי ולהגיב, לכל סוגי התגובות.
אתה טוקבקיסט מהגרועים. איך אתה מעז לכתוב שכל המגיבים הם ״יחצניו״?
אני מגיב, בשמי המלא, ואיני יחצנו.
קשקשנים לא חסרים וגם לא טפשים, וחבל שאלה היו חלק מהקריטריונים לקבלת התואר ברפואה ורשיון העבודה.

אנונימי/ת
20.06.2017, 17:15

בית החולים שיבא בתל השומר, שאותו ניהל אביך, ד"ר רוטשטיין, לאחרונה, נולד בעקבות מרד רופאים בכירים מבילינסון, ביניהם ד"ר שיבא (שיבר), שנטשו את בילינסון ב-1947 ועברו לתל השומר בשל תנאי עבודה לא ראויים, לטענתם.
מדוע נטישת בילינסון לטובת בית חולים סמוך תוך הפקרת חולים הייתה פעולה חיובית, ככל הנראה, לדעת ד"ר רוטשטיין, ואילו נטישת הדסה לטובת שערי צדק היא שלילית ומגונה על ידיו ועל ידייך?

21.06.2017, 10:04

ואם שכח אדוני, רוצים להסירהאת שמו של שיבא מבית החולים, כי נאמר שהוא היה גזען. כך נאמר אינני יודע אם נכון. זה מספיק?
מעבר לכך, אם נעשתה טעות, שגיאה, או כל עוול, האם המעשה השגוי מהווה סמן ימני?
אבל בילינסון לא נסגר, המחלקה בהדסה, רצונו של וינטראוב לסגור אותה.
איך אתה משווה? יש לך בעיה בשדה הראיה?

אנונימי/ת
21.06.2017, 18:21

לגד נתן,
אם המעשה שעשו ד"ר שיבא וחבריו היה שגוי, מדוע מקבלים אותו, ככל הנראה, רוטשטיין וליצמן בברכה כגורם לפריחת ביה"ח בתל השומר?
ההשוואה היא בעניין קבלת מעשה לא ראוי של רופאים על ידי רוטשטיין וליצמן כשמדובר היה ברופאים שנטשו בית חולים אחד לבית חולים סמוך והוא תה"ש, ובה בעת דחיית מעשה דומה מאוד של רופאים שעזבו את הדסה לטובת בית חולים סמוך כשכוונתם הייתה להמשיך ולטפל בילדים החולים ולא לנטוש אותם.
גם המחלקה בהדסה לא נסגרה והיא מתפקדת כרגיל לדברי מנהל הדסה!
נראה כי הבעיה בשדה הראייה היא שלך.

אנונימי/ת
20.06.2017, 18:49

מי רוצה להחליף את פרופ רוטשטיין שצריך לנהל בית חולים במדינה שמייצרת גרעון מכוון כבד במערכת הבריאות אבל אין לו ברירה וגם בתנאים כאלה חייב לייצר 2 מילארד שקל כל שנה?
יש מתנדב?
האם מי שעובד בבית חולים בישראל פטור מהחובה לסייע לו בסעיף ההכנסות ולהגביר תפוקות?

אנונימי/ת
20.06.2017, 19:30

הודעה לכל כתבי הבריאות שליבם נחמץ עקב הודעת משרד הבריאות כי הם מסכימים לכל דרישות הרופאים, כל הכתבים שתמכו בנטישת הילדים. שלא עצרו לרגע לחשוב מה התפקיד הציבורי שלהם במשבר הגדול הזה. האם תמיכה ברופאים שנוטשים ילדים חולים באופן שלא ניתן לערעור היתה הצעד הנכון? אז הנה חזרתם לנקודת ההתחלה. עכשיו שיואילו כתבי הבריאות. אותם אלה שתמכו ברופאים ונתנו במה לנטישת הילדים, הצפת מחלקות במרכז הארץ ויצירת עומסים עליהם אותם רופאים עליונים מהדסה התלוננו!!! האם קדושתם נתנה להם את הרשות להעביר עומסים לרופאים אחרים? ובכך להסיר את האחריות לילדים מידיהם? האמיצים שבין הכתבים ידעו להבחין בין אגו למקצועיות והם שהציפו את עניין הכבוד והכוחניות שהרופאים בהנהגתו של מנהל מחלקה גרמו לנזק בריאותי לילדים. איפה נשמע שילדה בת 15 תפסיק טיפול כימותרפי בגלל ששלחו אותה לטיפול מחוץ לעיר. כן הם אותם רופאים קדושים שלחו ילדה בת 15 לחפש את רפואתה במקום אליו היא לא יכולה להגיע... וגם כשידעו כי הילדה לא מקבלת את הטיפול לו היא זקוקה לא הואילו לחזור למחלקה לטפל בה. האם אלו הרופאים להם אנו מייחלים למען ילדינו? ילדה בת 15 ננטשה על ידי הרופאים המורדים בהדסה. שממשיכים במלחמת האגו שלהם. שעכשיו נחשפת האמת הקטנה והעלובה של זעקתם שהסתיימה בקול ענות חלושה. הם רוצים ממלכה משלהם הם לא מוכנים לעבוד לפי חוקי בית החולים. משרד הבריאות ומה הלאה? חוקי המדינה לא יהיו רלוונטים עבורם? את שבועת הרופא הרי הם כבר שברו בקול נפץ אדיר... עכשיו תורכם כתבים אמיצים לחשוף את האמת שעומדת מאחורי הנטישה. אגו כבוד וכיבודים!!! שיאספו הרופאים את האגו שלהם מהמרומים ויחזרו למחלקה לטפל בילדים שנטשו!!!

אנונימי/ת
20.06.2017, 23:03

כאבא ששוהה לדאבוני במחלקה זו-אני יודע (וגם אתה יודע)שהספור שכתבת מצוץ מהאצבע, או במילים פשוטות "שקר וכזב"

אנונימי/ת
20.06.2017, 20:59

עבדתי שנים רבות עם זאב, וגם אם לא בכל הנושאים הסכמנו, זאב תמיד התנהג ביושרה והגינות. מרבית האנשים המגיבים בנמרצות לרעת זאב כלל לא מכירים את האיש ואת העשייה הגדולה שלו, עדיף להם שישבו בשקט או שייצרו עשייה לטובת הציבור במקום השמצות

אנונימי/ת
20.06.2017, 22:39

עבדתי אתו שנים רבות... אבל לצערי אני עיוור, חירש ותתרן... לא ראיתי את כל השטיקים והטריקים.... את מנחת ההליקופטרים, את קלאס קליניק, את מיסחור השטחים הציבוריים, את העברת הנדל"ן של המדינה לידיים פרטיות, את דריסת המכרזים הציבוריים על ידי מינויים "מטעם", את גזירת הקופונים מתיירים מרוסיה, את 11 העבודות שעסק בהם במקביל למשכורת הענק שקיבל מהמדינה... לא ראיתי, לא שמעתי, לא הרחתי...

אנונימי/ת
21.06.2017, 08:06

תגובה מעולה

אנונימי/ת
23.06.2017, 12:22

FAKE IT FAKE IT TILL YOU MAKE IT

אנונימי/ת
20.06.2017, 22:59

אכן מרגיזה גישת המתנגדים לפרופ' רוטשטיין ובראשם הרופאים שפרשו מהדסה תוך כדי עירוב משרד יחסי ציבור שליכלך על פרופ' רוטשטיין ועל כישוריהם של הרופאים מבתי חולים אחרים ומחו"ל, שגויסו ע"י מנהל בי"ח הדסה לטפל בילדים החולים. מה הם חושבים לעצמם? האם רק הם יודעים לטפל בסרטן? הרי יש ילדים רבים שמטופלים במרכז הארץ, בתל השומר, בבי"ח שניידר ובבתי חולים נוספים. ע"י רופאים מומחים עם קבלות, שחלקם נרתמו לעזור בטיפול בילדים החולים בירושלים. גישה זו מאוד אופיינית לגישה הסנובית של רופאי הדסה, שהינו בי"ח שליד האוניברסיטה העברית. כדאי שתרדו מן העץ. לא רק אתם מומחים, יש מומחים נוספים,שהינם טובים לא פחות ואולי אף יותר מכם, ומגיע להם שהורי הילדים יודו להם ויכבדו אותם.

אנונימי/ת
21.06.2017, 08:29

יש מנהל בית חולים. יש מנהל מחלקה. ההררכיה ברורה. כל מנהל בית החולים לייצר הכנסה . אם מנהל מחלקה אינו מצליח לתפקד בשל מדיניות מנהל בית החולים עליו להתפטר וזאת 30 יום מהפקדת מכתב התפטרות. בשום אופן לא כצוות שלם אלא הוא אישית נקודה. ללות תהליך כזה בהסתה המרדה משא ומתן של צוות שלם כאחד עם מנהל בית חולים אחר זה לא בא בחשבון וראוי לכל גינוי. כאשר צוות מחליף מגיע יש לקבל זאת בהבנה ובתודה. הכפשת צוות כזה היא הוספת חטא על פשע . עברינות אתית ללא כל ספק.

21.06.2017, 09:02

מי קורא את העיתון ״ידיעות אחרונות״? כותרת ראשית של היום, 21/6/17, ״האמת יצאה לאור״. עסקינן הנטישת וינטראוב וחבר מרעיו את המחלקה. אין ספק שיש אינטרסים בכתבות, ואין ספק שלא הכל אמת צרופה. אבל מאמר אחד של מר כלפה אבידן, הורה של ילד שנפטר לאחרונה מסרטן ולא מטופל במחלקה:
״שכחו את שבועת הרופאים״ .
נחזור לענינינו, מהעובדות שבכתבה עולה כי היו עוד רשעים במשחק, מנכ״ל שע״צ הלוי, שעתה מעמדו יעלה ותהיה גם לו מחלקה כזו, אבל הוא שכח שלא נבנים על הרס האחר.
בקיצור, לכו, כל האלמונים, הפחדנים הקטנים ותקראו. אל תגיבו, שבו לבד בחדרים מול ראי, ותעשו עם הדמות שממולכם חשבון נפש.מעניין לדעת את התוצאות. לך ותדע אם ידווחו אמיתיות...

מילים כדורבנות .ד"ר רוטשטיין נתנה נקודת מבט אישית ומקצועית כאחד למרות קירבתה לנפשות הפועלות בפרשה אני חשה כי היא סיפקה עדות אנושית אמיתית וכנה על איך הדברים קרו באמת. כעת שהאמת יצאה אל האור שחור על גבי לבן כולם יכולים לראות כי עדותה היתה כנה ללא משוא פנים.הנקודה היא כי הילדים הללו לא קיבלו בזמן את הטיפול הראוי להם כי הרופאים נטשו אותם וקטעו רצף טיפולי קריטי לשים את פרופ רוטשטיין שמצא מחליפים ראויים על כסא המוקד הוא דבר הזוי. לא יקום ולא יהיה כי רופאים ימליכו להם מלך ויקחו את החוק האתי לידיים שלהם .כעת הדבר הראשון העומד לנגד עיני כולנו הוא לטפל בילדים ויש אנשים ראויים שיכולים ונימצאים לבצע את העבודה .

21.06.2017, 09:53

מעניין מה תגובת מנהל המחלקה בשניידר, פרופ יניב...

אנונימי/ת
21.06.2017, 10:21

גד נתן, כמה פעמים צריך לקרוא את הפוסטים שלך כדי שנצליח להבין מה אתה רוצה?

21.06.2017, 12:06

כמה אמוציות - להשתגע.
אני רואה במקרה הדסה שיקוף של מה שקורה בישראל בכלל.
שירותי בי"ח מיוחדים למינהם הם יקרים מאוד, ותפעולם דורש בסיס אוכלוסיה רחב לצורך ההפעלה.
שירותי בי"ח מיוחדים כוללים למשל נוירוכירורגיה, יחידה לאורטופדיה אונקולוגית, מחלקה להשתלות מוח-עצם, מחלקה להשתלות של אברים סולידיים ועוד ועוד.
מחלקה (לא יחידה) לטיפול בהמטואונקולוגיה ילדים נמצאת במישור דומה, ויש צורך בבסיס אוכלוסיה רחב מספיק; שכן - למרבה המזל - סרטן במבוגרים מצב שכיח, סרטן בילדים מצב נדיר.
אתן דוגמה דווקא מנושא שאני מכיר - השתלת מוח-עצם. למיטב ידיעתי בעולם מקובל, שבסיס אוכלוסיה מספק למחלקה העוסקת בהשתלת מוח-עצם צריך להיות כשלושה מיליון נפשות (על מנת שלמחלקה יהיה בסיס חולים מספק המצדיק אחזקתה). לפי חשבון זה בישראל צריכות להיות כשלוש מחלקות העוסקות בהשתלת מוח-עצם. בפועל קיימות שש! זה לא מקרי.
טיפוח התחרות בין נותני השירות הרפואי (בתי-חולים, וקופות חולים), היא בבסיס של המדיניות של משרדי השלטון בארבעים השנים האחרונות לפחות. יחד עם זה כמובן תת-תקצוב. בצורה הזו מובטח שכל נותני השירות הרפואי יתאמצו להוכיח "למי יש יותר גדול" , ויתאמצו להמציא הכנסות "מין הגורן ומין היקב" כמו למשל תיירות מרפא, על מנת להמשיך ולהוכיח שהם שווים יותר.
אינני מכיר את המספרים לאשורם, אבל אני מניח שמבחינה רופאית וכלכלית אין כנראה צידוק להחזיק יותר מאשר יחידה להמטואונקולוגיה ילדים באיזור ירושליים. כל עוד זרמו כספים מ"נשות הדסה", יכול היה בית-חולים זה להחזיק איזה יחידות שבא לו. בעזרתו האדיבה של ברני מיידוף ככל הנראה עידן זה חלף, ויש צורך להסתדר עם תקציב ריאלי.
ילדים חולי סרטן שצריכים לנסוע עד תל-אביב לקבל טיפול כימי נשמע עצוב, אבל זה לא עצוב יותר מאשר ילד מדימונה שהוא חולה סרטן וצריך לנסוע ע"מ לקבל טיפול כימי. האם מישהו חושב שצריך להקים יחידה לטיפול המטואונקולוגי לילדים בדימונה?

21.06.2017, 21:10

גל, עוד כשהיית מדריך קליני היית חריף

אנונימי/ת
21.06.2017, 16:34

ליעד, שאלה רצינית- לך קשה??

אנונימי/ת
24.06.2017, 20:10

קראי לאביך פסוק ממשלי: "לִפְנֵי שֶׁבֶר גָּאוֹן, וְלִפְנֵי כִשָּׁלוֹן גֹּבַהּ רוּחַ" (משלי ט"ז 18)

23.06.2017, 16:10

יעל, אני מסכים לכל מילה שלך. כרופא ילדים, שעבד במקצוע זה 45 שנים, הן בבית חולים והן בקהילה, אני יודע דבר אחד: ילד אינו מבוגר קטן! מה שמאפיין ילדים, בניגוד למבוגרים, הוא אלמנט הגדילה וההתפתחות, שאותו חייבים לקחת בחשבון בעיקר אם מדובר במחלות קשות, ובעיקר אונקולוגיות, שיש להן השפעה על התפתחותו וצמיחתו של הילד החולה. רופאים שהוכשרו כרופאים אונקולוגים למבוגרים, לא קיבלו את ההכשרה לטיפול בילדים וככל שיהיו רופאים מעולים, חשוב שבחולים הקטנים יטפלו הרופאים שקיבלו את ההכשרה המתאימה.

אנונימי/ת
25.06.2017, 15:08

לבתו של המנהל. מכבדת את דברייך, את עמדתך ואת יוזמתך ומבינה לרגשותייך.
אציין שאני לא מעורה בפרטי הסכסוך ואין לי היכרות עם אף אחד מהמעורבים.
אבל
יש לי בעיה גדולה כשכל מיני "בכירים" אגו-מניאקים מדברים-ומדברים, נואמים ונוזפים על בעיות כלכליות של הארגון שלהם, אבל אין להם שום בושה עם פערי השכר ושכר של מיליונים בשנה שהיה יכול בהחלט לחסוך לארגון סכומי עתק, להגביר מוטיבציה בקרב העובדים "הזוטרים" ולעצור את ההתדרדרות הכלכלית והמוסרית של הארגון שלהם.
מחקרים ומציאות מראים שהרבה כסף הופך אנשים לנבזיים והם עלולים לנצל לרעה את כוחם וסמכויותיהם אשר ניתנו להם ע"י החברה.
אז קצת צניעות וצמצום האגו מצד כל המכנים עצמם "בכירים" למיניהם במדינתנו,
והרבה מעשים שיוצמדו לדיבורים ולמילים הרבות, כך שיוכיחו במעשיהם את אמינותם.
כי אם אביך היה באמת מונע משליחות והצלה כפי שאת רואה אותו, הוא מזמן היה פועל בהתנדבות. עם שכר כזה כנראה שהוא מחויב למערכת ודואג לאינטרסים האישיים שלו יותר מאשר לחלשים ממנו...

אנונימי/ת
25.06.2017, 19:33

תאמרי להם שיזהרו מאד- כי שמתנגד לו הוא "יורה בו"