חדשות

פרופ' דוד צדוק מונה למנהל מחלקת העיניים במרכז הרפואי "שערי צדק"

פרופסור צדוק מחליף בתפקיד את ד"ר יעקב רוזנמן, שניהל את המחלקה ב-22 השנים האחרונות; מחלקת העיניים בשערי צדק מעניקה טיפולים ל-40,000 מטופלים בשנה

בית החולים שערי צדק בירושלים (מקור: ויקיפדיה)

המרכז הרפואי "שערי צדק" בירושלים הודיע אתמול (ד') על מינויו של פרופסור דוד צדוק לתפקיד מנהל מחלקת העיניים בבית החולים. פרופסור צדוק מחליף בתפקיד את ד"ר יעקב רוזנמן, שניהל את המחלקה ב-22 השנים האחרונות.

פרופסור צדוק הוא בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב משנת 1997 וסיים אופתלמולוגיה בהצטיינות, אף זאת באוניברסיטת תל אביב, תת- ההתמחות שלו היא במחלות ובניתוחי קרנית ובניתוחים להסרת משקפיים. הוא עבר את ההתמחות בנושאים אלו בבית החולים של אוניברסיטת קליפורניה בסן-דייגו ארצות ובמכון קודט במקסיקו.

עד לאחרונה שימש פרופסור צדוק בתפקיד סגן מנהל מחלקת עיניים בבית החולים "אסף הרופא", שם גם ניהל את מרפאת הקרנית. הוא היה יו"ר איגוד רופאי העיניים בישראל ויו"ר החוג הישראלי לקרנית באיגוד רופאי העיניים. לזכותו פרסומם של עשרות מאמרים בכתבי עת המובילים בעולם בתחום מחלות העיניים. פרופ' צדוק מרבה להרצות בכנסים מקצועיים בינלאומיים של רופאי עיניים.

"אני שמח להצטרף למשפחת שערי צדק", אמר פרופ' צדוק, "הצטרפתי למחלקה טובה עם היקף פעילות מרשים. אני מתכוון להמשיך ולפתח אותה, להציע תחומי טיפול חדשים ולפעול להמשך ההצטיידות שלה בציוד מתקדם".

מחלקת העיניים בשערי צדק מעניקה טיפולים ל-40,000 מטופלים בשנה. בשנה הקרובה צפויה המחלקה לקלוט רופאים מומחים נוספים. כן נערכת המחלקה לשיפור ולשדרוג חדרי הטיפול והמרפאות להרחבת סל השירותים שתציע למטופלים.

נושאים קשורים:  חדשות,  המרכז הרפואי "שערי צדק",  מינויים,  פרופ' דוד צדוק,  המרכז הרפואי "אסף הרופא",  אוניברסיטת תל אביב
תגובות
17.02.2017, 09:20

אבידה לאסף הרופא
בהצלחה לפרופ' צדוק

29.03.2017, 23:26

לפרופ' דוד צדוק , שיהיה בהצלחה לאורך כל הדרך!