חדשות

ד"ר גלית אלמוזנינו נבחרה לתפקיד יו"ר איגוד המומחים לרפואת הפה

ד"ר אלמוזנינו עובדת כרופאה בכירה במרכזים הרפואיים "שיבא" ו"הדסה" עין כרם; תחליף בתפקיד את ד"ר יהודה צדיק, שכיהן כיו"ר האיגוד משנת 2014

ד"ר גלית אלמוזנינו (צילום: פרטי)

ד"ר גלית אלמוזנינו, העובדת כרופאה בכירה במרכזים הרפואיים "שיבא" ו"הדסה" עין כרם, נבחרה באחרונה לתפקיד יו"ר איגוד המומחים לרפואת הפה. בשנתיים האחרונות כיהנה ד"ר אלמוזנינו כגזברית האיגוד ועתה היא מחליפה את ד"ר יהודה צדיק, שכיהן כיו"ר האיגוד משנת 2014.

ד"ר אלמוזנינו (44) היא בעלת תואר שני (Msc) במיקרוביולוגיה אורלית ותואר שני במינהל מערכות בריאות (MHA). בשנת 1996 סיימה את לימודי רפואת השיניים באוניברסיטה העברית והתמחתה ב"הדסה" עין כרם. כיום היא משמשת כמומחית לרפואת הפה של צה"ל, אחראית על תחום המחקר במכון לרפואת השיניים בתל השומר ומרצה ומנהלת יחידת הפרעות התחושה בפנים ובלסתות במחלקה לרפואת הפה בבית החולים "הדסה" עין כרם.

רפואת הפה היא תחום מולטי-דיסציפלינרי ברפואת השיניים העוסק בטיפול בכאב אורופציאלי, אבחון סרטן הפה ומחלות אחרות של ריריות הפה, טיפול ביובש בפה ומחלות של בלוטות רוק, רדיולוגיה אורלית וכן בביצוע טיפולי שיניים במטופלים בעלי רקע רפואי מורכב וביצוע טיפולי שיניים תחת סדציה והרדמה כללית.

נושאים קשורים:  חדשות,  האיגוד לרפואת הפה,  המרכז הרפואי "שיבא",  ד"ר גלית אלמוזנינו,  המרכז הרפואי "הדסה"
תגובות