חדשות

פרופ' שלמה וינקר נבחר לוועד המנהל של איגוד רופאי המשפחה האירופי

בחירתו של פרופ' וינקר לוועד ארגון WONCA EUROPE נעשתה לאחר ששנים רבות לא היה נציג ישראלי בגוף בכיר זה

פרופ' שלמה וינקר (צילום: פרטי)

איגוד רופאי המשפחה האירופי (WONCA) הודיע על בחירתו של פרופ' שלמה וינקר לוועד הפועל של האיגוד. במשך שנים רבות לא היה לישראל נציג בגוף הבכיר של ה-WONCA EUROPE.

באיגוד הישראלי לרפואת משפחה מעריכים, כי לבחירה ברופא משפחה מישראל לוועד איגוד רופאי המשפחה האירופי משמעות גדולה בתקופה זו. לפי הערכתם, הבחירה תביא להעמקת השותפות של רפואת המשפחה בישראל במחקרים רב-לאומיים ברפואת המשפחה באירופה ולשיתוף בידע.

פרופ' וינקר אמר לאחר ההכרזה, כי "זו הכרה באיכותה של הרפואה הישראלית בכלל ורפואת המשפחה בפרט".

מדובר באיגוד האירופי השני שמצרף השנה את פרופסור וינקר - יו"ר איגוד רופאי המשפחה בישראל וראש חטיבת הרפואה בקופת חולים "לאומית" - כחבר בוועד הפועל. בחודש מאי נבחר פרופ' וינקר לחבר הוועד הפועל של רשת המחקר האירופית ברפואת משפחה (EGPRN).

"השילוב של נציגים מישראל בארגונים אירופיים מובילים מהווה הבעת אמון משמעותי של קהילת הרפואה האירופית במחקר הרפואי וברפואה בישראל ויתרום לחיזוק מעמדה של ישראל בקרב הקהילה הרפואית באירופה ובעולם", אמר פרופסור וינקר.

הוא ציין עוד, שהבחירה בו "היא כבוד לרפואת המשפחה בישראל ולאיגוד רופאי המשפחה ואיננה מובנת מאליה בתקופה זו. אשתדל לייצג בכבוד את רפואת המשפחה ואת מדינת ישראל בפורום הבינלאומי החשוב".

נושאים קשורים:  חדשות,  פרופ' שלמה וינקר,  מינוי,  WONCA EUROPE,  איגוד רופאי המשפחה האירופי
תגובות

מזל טוב למינוי החושב הזה !

פרופ וינקר אדם מוערך, צנוע ונעים הליכות. בהצלחה רבה גם בארץ וגם בעולם!
בקשה אישית: אנא, לא לאפשר לרופאים שזה עתה סיימו לימודיהם בעולם!! לשאוף! לעבוד במרפאות הראשוניות בלי סיום התמחות משפחה, פנימית, אנדוקרינולוגיה..
לא יתכן!! שכול מי שנחת לפני דקה ממטוס מאירופה ישירות יתחיל לעבוד בקופת חולים.
מי שסובל מאיכות הרופאים בקהילה
(בלי הכללה גורפת חלילה) זה בעיקר הרופאים הבכירים במחלקות בית החולים. מביך איך שהם מנתחים את ההפניות ההזויות והבלתי נתפסות מרופאי הקהילה!
דוגמא ממש מהיום: "החולה בת 43 הופנתה למיון לפי דרישתה!! בכדי לקבל טיפול בוריד כי יש לה התחלת צילוליטיס ברגל"
לא צילוליטיס ולא "עמיאת"
מדובר בנגעי עור ידועים! המצריכים ביקור דחוף לרופא עור ללקיחת ביופסיה!
מביך!!
סאאידה סדיק