חדשות

פרופ’ דן געתון מ"בילינסון" נבחר ליו"ר איגוד רופאי העיניים בישראל

פרופ’ געתון משמש כמנהל מכון הגלאוקומה של "שירותי בריאות כללית" בתל אביב, רופא בכיר ב"בילינסון" וראש החוג לרפואת עיניים בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל-אביב

פרופ' דן געתון, יו"ר איגוד רופאי העיניים. "לימוד ויצירת קשרים חדשים" (צילום: יח"צ)

פרופ’ דן געתון, רופא מומחה לגלאוקומה, נבחר לתפקיד יו"ר איגוד רופאי העיניים בישראל.

פרופ’ געתון משמש כמנהל מכון הגלאוקומה של "שירותי בריאות כללית" בתל אביב וכרופא בכיר במערך העיניים של בית החולים "בילינסון". בנוסף, הוא ראש החוג לרפואת עיניים בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב. פרופ' געתון יחליף בתפקיד את פרופ’ דויד צדוק, סגן מנהל מחלקת עיניים ב"אסף הרופא".

לאחר היבחרו אמר פרופ’ געתון :"אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להוביל ולקדם את רפואת העיניים בישראל. רפואת העיניים נמצאת בהתקדמות מתמדת, הן ביכולת ההבנה של המחלות והן בטיפולים התרופתיים, בשיטות הניתוחיות החדישות ובטיפולי הלייזר. הידע הנצבר בעולם הוא עצום ומאפשר לנו כיום למנוע עיוורון במצבים שעד לא מזמן נחשבו כבלתי הפיכים.

"רפואת העיניים בישראל נחשבת לאחת המובילות בעולם ותרומתה חשובה ברמת המחקרים, הידע, הניסיון והמקצועיות. אני שמח וגאה על האפשרות להוביל את האיגוד ובטוח שנצעיד אותו להישגים מרשימים רבים בשנים הקרובות".

איגוד רופאי העיניים בישראל מונה למעלה מ-800 רופאים. הוא אחראי על קידום הפן המקצועי-פרופסיונלי של חבריו, החל משלב ההתמחות ועד לשלב ההכרה כרופא-מומחה. האיגוד משמש כגוף מקצועי המאגד בתוכו את כל תחומי רפואת העיניים ובהם: קטרקט, קרנית, גלאוקומה, רשתית, מחלות עיניים בילדים, פלסטיקה של העיניים, נוירו-אופתלמולוגיה, גידולי עיניים ודלקות תוך עיניות (אובאיטיס).

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  פרופ' דן געתון,  פרופ' דויד צדוק,  המרכז הרפואי "רבין"
תגובות