חדשות

זכה במכרז: ד"ר מיקי דודקביץ מונה למנהל המרכז הרפואי "הלל יפה" בחדרה

מאוגוסט 2015 כיהן ד"ר דודקביץ כמנהל בפועל של בית החולים, לאחר פרישתו של פרופ' מאיר אורן, אך אתמול נמסר כי זכה באופן רשמי במכרז שנערך לתפקיד

ד"ר מיקי דודקביץ, מנהל "הלל יפה". "תקיפת הסייבר כמוה כפגיעת טראומה קשה המחייבת ייצוב ושיקום". צילום: דוברות בית החולים

ד"ר מיקי דודקביץ נבחר באופן רשמי למנהל המרכז הרפואי "הלל יפה" בחדרה. עד כה שימש ד"ר דודקביץ כמנהל בפועל, עם פרישתו של פרופ’ מאיר אורן, אך אתמול (ג') נמסר כי זכה באופן רשמי במכרז שנערך לתפקיד שהתפנה.

ד"ר דודקביץ, תושב תל אביב, נשוי ואב לשניים, סיים לימודי רפואה בטכניון בחיפה במסגרת העתודה האקדמית. הוא התמחה בכירורגיה של אף-אוזן-גרון ובניתוחי ראש וצוואר במרכז הרפואי "רבין-בילינסון" וסיים את ההתמחות בשנת 2004.

ד"ר דודקביץ: "ברור לי שהתפתחות המרכז הרפואי הלל יפה תלויה בראש וראשונה בעובדים ובהנהלה"

בשירותו הצבאי ביצע מספר תפקידים, ביניהם במערך הפינוי בהיטס של חיל האוויר ובענף הטראומה של חיל הרפואה, בטיפול בפצועים ובהצלת חיים. הוא התמחה במינהל רפואי במשרד הבריאות בירושלים ובבית החולים "וולפסון". כן סיים בהצטיינות תואר שני במינהל מערכות בריאות באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע.

ל"הלל יפה" הגיע ד"ר דודקביץ בשנת 2010, ושימש כסגנו של פרופ’ אורן עד שהאחרון פרש לגמלאות באוגוסט 2015.

הבוקר (ד') הפיץ ד"ר דודקביץ לרופאים ולעובדי בית החולים מכתב שבו הודיע על המינוי הרשמי. "ההחלטה לנהל את בית החולים הלל יפה באה מתוך מודעות והכרה עמוקה עם בית החולים, ובזכות האנשים העוסקים במלאכה ובשל הנעשה שעה אחר שעה, יום רודף יום, על ידי העובדים הנאמנים והאיכותיים במגוון המקצועות והתפקידים", כתב.

עוד ציין ד"ר דודקביץ, כי "ברור לי שהתפתחות המרכז הרפואי הלל יפה תלויה בראש וראשונה בעובדים ובהנהלה מכיוון שהאנושיות והמקצוענות של כל אחת ואחד היא זו שתוביל את בית החולים קדימה ולא רק טכנולוגיה ובינוי, שאף שהם חשובים מאוד, כוח האדם הוא זה שמשתבח עם הזמן, מתווה ומוביל את הדרך קדימה".

"זאת איננה עשייה וחזון של איש אחד", כתב, "אלא עבודה משותפת של כולנו יחד במגוון התפקידים, המקצועות והמומחיות. יחד נצעיד את בית החולים שלנו קדימה, לעבר עתיד טוב יותר למטופלים ולסגל בית החולים".

נושאים קשורים:  חדשות,  ד"ר מיקי דודקביץ,  המרכז הרפואי "הלל יפה",  מינויים,  פרופ' מאיר אורן
תגובות
13.04.2016, 13:21

A well-diserved appointment. Congratulations

13.04.2016, 21:51

דר' לביא קליין וצוות המחלקה התת חריפה במרכז הגריאטרי שהם פרדס חנה מברכים את דר׳ דודקביץ ומאחלים לו ולמרכז הרפואי הלל יפה שנים רבות של עשיה מוצלחת ושיתוף פעולה. חג שמח!

שיהיה בהצלחה!!

14.04.2016, 18:09

בהצלחה

15.04.2016, 08:45

בהצלחה רבה

01.05.2016, 12:46

מיקי שמח בהצלחתך ומאחל רק אושר שמחה והגשמת שאיפות!!! נמרוד רוזן

01.05.2016, 12:54

מיקי בהצלחה, שמח בשמחתך וגאה בך

אנונימי/ת
02.05.2016, 11:29

בהצלחה!!!!!!