מצגות וכנסים

סיכום הכנס השנתי של החברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית 2015

להלן דבריו של יו"ר החברה, ד"ר ברוך קפלן, לסיכום כנס החברה שנערך ב-16 בדצמבר 2015, תל אביב

כנס (אילוסטרציה)
כנס (אילוסטרציה)

הכנס השנתי ה- 19 של החברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית נערך השנה ביום רביעי ה-16 בדצמבר במרכז הכנסים של מלון דן פנורמה שבתל אביב. כמידי שנה הרצו בפני באי הכנס מומחים מובילים מהארץ ומחו"ל. השתתפו בכנס רופאים מתחומים השונים אשר המכנה המשותף העיסוק בהיבטים השונים של כירורגיה דרמטולוגית. ציבור הרופאים כלל בין היתר רופאים מומחים מתחום העור, פלסטיקה, כירורגיה, עניים ומשפחה.

כמו כן, החברה עודדה השתתפות של מתמחים להשתתף גם הם בכנס השנתי.
נושאי ההרצאות דנו במגוון רחב של נושאים אסתטיים ולא אסתטיים כאשר ההרצאות חולקו ל חמשה מושבים.

הכנס נפתח בדברי בברכה של ד"ר ברוך קפלן, יו"ר החברה ויו"ר הכנס השנתי. בדבריו הוא הודעה לעמיתים אשר סייעו בהכנת הכנס – מהועדה המארגנת והמדעית.

מושב הפתיחה עסק בסרטן עור והיבטיו הכירורגים.

במושב הרצו רופאים בעלי שם מחו"ל – ד"ר גלן גולדברג מורמונט, ד"ר לאונרד גולדברג מטקסס, וד"ר יהודה אליעזרי מניו יורק. הם הרצו על התמודדות עם גידולים סרטניים , עם דגש מיוחד על גידולים באזור הפנים ראש צוואר. שלשתם שתפו את הקהל במקרים רבים מתוך נסיונם רבת השנים.

המושב השני היה מוקדש ל"מה חדש" . ד:ר לרי גרין מוושינגטון סקר את ההיבטים החדשים של טיפול באקטניק קרטוזיס, ד"ר אסי לוי ממרכז רפואי רבין הרצה על שימוש בטיפול פוטודינמי, ובהמשך , ד"ר יפתח יסעור עסק במתן ויסמודגיב בגידולים פריאוקולרים. בהרצאה המסכמת של המושב הרצה ד"ר בריאן ברמן ממיאמי על חידושים בטיפול של צלקות וקלואידים.

לאחר ביקור בתערוכה המקצועית (אשר כללה השתתפות של מיטב החברות העוסקות בתחום- לייזרים, חומרי מילוי, מכשור, וטיפולים מקומיים ועוד) זכו משתתפי הכנס בשתי הרצאות בתחום הצערת העור.

בהרצאה הראשונה הרצה ד"ר מיטש גודלמן מסן דיאגו על ריסופרסינג בהתאם לגיל וצרכי המטופל ובהמשך הרצתה ד'"ר מרינה לנדאו על ההיבטיים הבטיחותיים בהזרקות של חומרי מילוי וההתמודדות עם סיבוכים.

בעת ארוחת צהריים התקיים סימפוזיון מיוחד אשר במסגרתו הרצה ד"ר דוד פרידמן על טיפולי לייזר עם דגש מיוחד על הטכנולוגיה החדישה של אנרגיית הפיקו.

לאחר מכן התקיימה סדנא אשר בו הדגימו ד"ר להבית אקרמן וד"ר מימי אהרנרייך הזרקות חומרי מילוי לפנים וצוואר.

מושב נוסף עסק ב"אופקים החדשים" . ד"ר לאון קירציק מקנטקי הרצה על היעילות של תכשירים קוסמטיים ולאחר מכן ד"ר נתן ניומן מבברלי הילס הרצה על השימוש של תאי גזע בטיפולים קוסמטיים. ד"ר דני בריסקו , מנתח אוקופלסטי מתל אביב, הרצה על הצערת עור פריאורביטלי.

במושב שנעל את הכנס הוגשו תקצירים בנושאים שונים ומגוונים. ד"ר אסי לוי ממרכז רפאי רבין הרצה על עיצוב הגוף באמצעות קור, ד"ר יעל פוליטי מתל אביב נתנה סקירה אודות טיפול בצלקות חטטת באמצעות אנרגיית לייזר. ד"ר מוריס הרטשטיין ממרכז רפואי אסף הרופא דן בשימוש בחומרי מילוי מסביב לעניים. ד"ר צחי שלקוביץ מרמת גן סקר את נושא הטיפול בהתקרחות על ידי פלזמה עשירה בטסיות. בהרצאה שנעלה את הכנס הרצתה ד"ר גלית אבינועם דר על טיפול בגידולים מסוג קרטואקנטומה על ידי הזרקות מטוטרקסט.

יש לציין שאת הכנס המוצלח לוותה החברה המארגנת, חברת קליידסקופ, שהייתה האחראית על ארגונו של הכנס המעוצב והמאורגן להפליא.

isds 2015

נושאים קשורים:  מצגות וכנסים
תגובות