חדשות

פנייה לציבור להמליץ על מועמדים לאות אומ"ץ בתחום הרפואה לשנת 2016

הפנייה לציבור נעשית במשותף עם ההסתדרות הרפואית. מתבקשות המלצות על רופאים-רופאות או מוסדות שהם אנשי מופת או ארגון מופת בתחום הרפואי ומפעילותם נשכרים החולים ו/או מערכת הבריאות ומקצוע הרפואה

רופאים וכסף (צילום: אילוסטרציה)
(צילום: אילוסטרציה)

תנועת אומ"ץ – העמותה הפועלת נגד הקשר ההדדי שבין הון לשלטון, נגד שחיתות ולמען שוויון הכול בפני החוק - בשיתוף עם הסתדרות הרפואית בישראל, פרסמו אתמול (ד') פנייה לציבור הרחב בבקשה להמליץ על מועמדים מתאימים לקבלת "אות אומ"ץ" בתחום הרפואה לשנת 2016.

האותות יוענקו ע-לפי הקריטריונים הבאים: איש מופת המשמש דוגמא אישית בהתנהלותו הייחודית שממנה יצאו נשכרים תחום הרפואה וציבור החולים; רופא/ה שפעל/ה מעל ומעבר למען ציבור חוליו - כלומר מעבר לשבועת הרופא - והביא כבוד לרפואה בישראל; רופא/ה ו/או עובד/ת ציבור שפעל/ה מעל ומעבר למען ציבור החולים או למערכת הרפואית בכללותה; איש או גוף רפואי שפעלו בחדשנות ובדרכים מקוריות על מנת לקדם את הרפואה בארץ; רופא/ה או קבוצת רופאים/רופאות שפעלו בהומניות ובהתנדבות מחוץ לגבולות המדינה והגישו סיוע רפואי חיוני לאוכלוסיות פגועות; מוסד רפואי המשמש דוגמא בהתנהלותו הרפואית-מקצועית והארגונית; גוף ציבורי בתחום הרפואי שפועל למען אוכלוסייה של נפגעים.
בראש ועדת השופטים הציבורית עומדת סגנית-נשיא בית המשפט המחוזי בת"א השופטת (בדימוס) ד"ר עדנה קפלן-הגלר.
המועד האחרון להגשת ההמלצות הוא 15 בינואר 2015. האותות יוענקו בטקס חגיגי שיערך ב-14 במארס 2016 באולם מוזיאון א"י בת"א
את המלצות למועמדים ניתן להגיש בדפוס (ולא בכתב יד) ועל הממליץ לציין את שמו, כתובתו, מספר זהותו ומספר הטלפון שלו. את שם המומלץ, פרטיו האישיים ונימוקי המלצתו.
את ההמלצות ניתן לשלוח לת"ד 191 ת"א 6100101, או בפקס 03-5600469 או במייל [email protected]

נושאים קשורים:  תנועת אומ"ץ,  ההסתדרות הרפואית בישראל
תגובות
אנונימי/ת
17.12.2015, 21:54

ידוע לי רופא שגילה מעשי שחיתות בקופה בה עבד. בעקבות זאת התנהל משפט. המנכל ומקורבים פוטרו. המנכל ומקורביו רקחו מערכת מעשי זדון נגד הרופא כולל עידוד פציינטיות שלו לכתוב מכתבי בלע נגדו. אפילו שמשרד הבריאות בדק ומצא אותו טהור הוא לא הוחזר לעבודתו ולא פוצה עד היום. אולי הוא ראוי לאות אומ"ץ??