חדשות

מחר יחל באשקלון הכנס השנתי של ועדי הרופאים בהסתדרות הרפואית

בין השאר, יעסוק הכנס השנה בנושא הסכמי השכר ובסוגיית השחיקה בעבודת הרופא; בין המרצים האורחים: יו"ר ועדת הבריאות אלי אללוף והממונה על השכר באוצר, קובי אמסלם

כנס (אילוסטרציה)
כנס (אילוסטרציה)

הכנס השנתי של ועדי הרופאים בהסתדרות הרפואית יתקיים החל ממחר (יום ה', ה-8 באוקטובר) ועד יום שבת (ה-10 באוקטובר), במלון "הולידיי אין" באשקלון.

הכנס יוקדש השנה למגוון רחב של נושאים פרופסיונליים. בין השאר, יעסוק הכנס בהסכמי השכר, בצורות ההעסקה וכן בסוגיית השחיקה בעבודת הרופא וכיצד למנוע ולטפל בה.

בין המרצים האורחים יהיו ח"כ אלי אללוף, יו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת, והממונה על השכר באוצר, קובי אמסלם, שהרצאתו תעסוק בסוגיית הכפייה או ההסכמה ביחסי עבודה.

תוכנית הכנס כוללת בין השאר גם הרצאות בנושא מעבר רופאים ממעמד של שכיר לעצמאי, בנושא הביטוח הסיעודי, ובהיבטים הכלכליים והמשפטיים שמבדלים את הרפואה הציבורית מהפרטית. בנושא זה יתקיים דיון במסגרת פאנל רופאים.

כמו כן יעסוק הכנס בנושא אישורי מחלה, ובמסקנות ועדת הבדיקה שהקימה הר"י לשם מעקב אחר יישום הסכם השכר שנחתם ב-2011. הרצאה אחרת בכנס תעסוק בקשר שבין הרשתות החברתיות באינטרנט לבין הרופאים, ויינתן ייעוץ לגבי נושאי הפרישה מעבודה ומימוש זכויות הרופאים.

להורדת תוכנית הכנס המלאה לחצו כאן

נושאים קשורים:  חדשות,  כנס,  הר"י,  ועדי עובדים,  ח"כ אלי אללוף,  קובי אמסלם
תגובות
אנונימי/ת
09.10.2015, 17:38

עמיתים
מדוע הכנס לא צולם!? מדוע הכנס (המצולם בעידן הדיגיטלי) לא מופץ?
"דמוקרטיה" בארגון וחופש המידע הוא לא יחידי סגולה של חברי ועדי הרופאים?